AndroidHealthClinic

squat schoentjes

Bezoekers in dit topic

Ik heb ze gewoon via de Adidas webshop gekocht. Ben ook naar de stad geweest maar ze hadden ze niet bij sportwinkels en bij een Adidas store.. 2 maten bestellen en degene die niet fit retourneren.
Thnxs
 
Weet niet zeker maar ik dacht dat je bij DL juist plat moet staan. ik doe gewoon mijn schoenen uit en op sokken ;)

hmm standaard maar in mn sporttas meenemen dus.
ik lees verschillende dingen hierover..gewoon uitproberen dus
 
Heb de adipower 2.0 en ze zijn heerlijk, ik had al een goede mobiliteit, maar nu ga ik nog extra makkelijk diep. Alleen bij het deadliften zou ik ze uitdoen. Heb wel soms na het squaten 'spierpijn' in mijn knieën, dit had ik eerder niet.
 
Heb de adipower 2.0 en ze zijn heerlijk, ik had al een goede mobiliteit, maar nu ga ik nog extra makkelijk diep. Alleen bij het deadliften zou ik ze uitdoen. Heb wel soms na het squaten 'spierpijn' in mijn knieën, dit had ik eerder niet.
herkenbaar pijn in je knieën
Misschien heb je de schoenen niet nodig
 
Met de revalidatie doe ik dit moment halve SQ, ook korte achilles en hammies
Fysio zegt beter paralel, met schijfjes onder je hielen
Ik wil ze wel kopen, welke winkel? wellicht in elke goede sportwinkel te bestellen?

Schijf onder de hiel geeft minder stabiliteit als die schoenen, serieus met schijf onder de hiel is niet zo prettig als met die schoenen, gewoon online bij fitness-seller heb je mooie Nike romaleos
 
Heb de adipower 2.0 en ze zijn heerlijk, ik had al een goede mobiliteit, maar nu ga ik nog extra makkelijk diep. Alleen bij het deadliften zou ik ze uitdoen. Heb wel soms na het squaten 'spierpijn' in mijn knieën, dit had ik eerder niet.
Weet niet of de schoenen dan een aanrader zijn bij jou, sommige mensen krijgen volgens mij juist meer druk op hun knie door ze te gebruiken als ze zelf makkelijk al diep gaan. Heb ik iig van horen zeggen
 
Heb zelf 2 paar ryderwears nooit meer zonder
 
Weet niet of de schoenen dan een aanrader zijn bij jou, sommige mensen krijgen volgens mij juist meer druk op hun knie door ze te gebruiken als ze zelf makkelijk al diep gaan. Heb ik iig van horen zeggen

Pijn in de knieen ondervindt je zeker met meer dan 2cm verhoging, zeker bij minstens 1,5-2x BW
(maar is persoonlijk, dat was mijn ervaring met de Bulgarian Squat-harness)
 
Ik haak even in hier. Weet iemand een betaalbare squat schoenen? Vind 180 euro oid echt veel. 100 eigenlijk max als het kan.

EigenWereld welke maat heb jij? Kan ik die eens proberen?
 
Ik haak even in hier. Weet iemand een betaalbare squat schoenen? Vind 180 euro oid echt veel. 100 eigenlijk max als het kan.

EigenWereld welke maat heb jij? Kan ik die eens proberen?

[Link niet meer beschikbaar]

Op dit moment 60 ekkies. Ik heb ze ook en ik ben er heel tevreden mee.
 
Ik heb ook de Powerlift 2.0. Gekocht voor 60E toen net de 3.0 uitwaren. Zeer tevreden!
 
Zou niet meer zonder mijn Adipowers kunnen. Mijn squat is sinds ik die heb heel veel verbeterd en zo een hak is dan ook zeker niet nodig.

Vallen deze groot/klein uit? Wil ze ook aanschaffen.
 
Ik haak even in hier. Weet iemand een betaalbare squat schoenen? Vind 180 euro oid echt veel. 100 eigenlijk max als het kan.

EigenWereld welke maat heb jij? Kan ik die eens proberen?

Zoals een ander ook al aangaf: Adidas Powerlift 3. Als je je bij Zalando aanmeld krijg je nog eens 10,- korting. Ben overigens super tevreden over deze schoen!
 
Vallen deze groot/klein uit? Wil ze ook aanschaffen.
Ik heb normaal maat 43, had iets van 42 3/4 besteld en waren te klein, heb ze omgeruild voor een grotere maat en die zijn goed
 
Ik haak even in hier. Weet iemand een betaalbare squat schoenen? Vind 180 euro oid echt veel. 100 eigenlijk max als het kan.

EigenWereld welke maat heb jij? Kan ik die eens proberen?
maat 43
 
Back
Naar boven