AndroidHealthClinic

Bill Burr Topic

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ben altijd al fan geweest maar wil er even een apart topic voor maken.

Bill Burr is toch wel de beste Engels spekende comedian voor mij op dit moment. Ik ben in principe altijd Jim Jeffries aanhanger geweest, en vind hem nog steeds erg goed. Toch vind ik JJ wat minder na zijn anti-Trump parade.

Goed, BILL BURR, wat toffe clips.

Deze hele show is geniaal en zeer zeker de moeite:


Maar goed ik snap dat voor vele dit te lang is om direct te kijken. Dus hier wat kortere clips om te zien.

Uit bovenstaande show:


Woman equal rights:


Lance Armstrong


On Trump


Leuk interview:


Dit comment, ik kwam echt niet meer bij:

5ebudi.jpg


Andere notable mentions:

 
Laatst bewerkt:
Geen fans hier?
 
Vind hem wel aardig maar om te zeggen dat hij de beste is... mwa. Alhoewel het niveau over het geheel genomen onder komedianten niet zo heel hoog is op het moment.
 
blijf zn stukje over arnold ook geniaal vinden :roflol:

of course he thought he could get away with it

dudes been in the zone for four decades :roflol:
 
Vind hem wel aardig maar om te zeggen dat hij de beste is... mwa. Alhoewel het niveau over het geheel genomen onder komedianten niet zo heel hoog is op het moment.

Hij is echt wel rete gevat en is een van de weinige die ik nog geen zaken heb horen vertellen waarmee ik het totaal niet eens ben. Dat komt zeer zelden voor.
 
Hij is echt wel rete gevat en is een van de weinige die ik nog geen zaken heb horen vertellen waarmee ik het totaal niet eens ben. Dat komt zeer zelden voor.

Ja tis vooral zijn schreeuwerige stijl die me een beetje tegenstaat.
 
Ja tis vooral zijn schreeuwerige stijl die me een beetje tegenstaat.

Ja je vind het wel of niet tof. Ik kan me verbazen hoe hij in de gehele show op zo een beetje twee keer na bijna alles perfect weet te preken. Valt nooit over zijn woorden.
 
More truth:



 
Hou eigenlijk alleen van Engelstalige standup. Ben niet een heel actief liefhebber, maar kijk bijzonder graag naar mannen als Jim Jeffries en het oudere materiaal van Louis CK. Kende deze gast niet, maar vind hem ook echt goed. Gevat, rap, goede stem, articuleert goed (en snel), en echt een heerlijke kop. Ik hou van die gasten die al een beetje beginnen te lachen om hun eigen grappen, voordat ze de grap al hebben afgemaakt.
 
Goed topic trouwens. Meer mag.
 
ik herinner me dat ik echt een keer fucking hard kapot ging om een grap van m maar weet niet meer welke grap of show dat was

brb ff allemaal kijken
 
Ja die eerste show in OP, deze gast ramt er 70 minuten materiaal doorheen, perfecte timing en in slechts iets van 3 momentjes vloeit de zin niet perfect. Dat is echt kunst. Gast is zo scherp, niet normaal.

Verder lijkt hij zo een beetje de enige op dit moment met een redelijk neutraal politiek uitgangspunt. Zijn beredenering staaft op logica en niet op emotie. Ja je kan zeggen dat hij vrouwonvriendelijk is. Maar zijn rants over vrouwen zijn wel zo legendarisch.
 
Alles van Bill Burr bij Conan is wel grappig, daar test hij zijn materiaal een beetje.





Rest kan je ook vinden op youtube. Het is heel gek maar in NL is Bill Burr niet echt populair heb ik zo het idee. Ik laat het veel vrienden zien maar niemand die echt onder de indruk is. Ik zit die shit zelf echt te kijken met tranen op mijn gezicht. Heerlijk hoe iemand kan ranten, helemaal als je het er dan mee eens bent. En vooral dat laatste is bij comedy voor mij zeer, zeer zelden het geval.
 
Laatst bewerkt:
Beste topic in tijden.
 
Ben paar maanden terug speciaal voor hem naar Antwerpen geweest. Wat een held! Zijn podcast is ook geniaal, zijn gewoon monologen :D

 
Bill Burr is legendarisch. Het is ook grappig ik heb hem een jaar of 5 geleden hier, maar ook al aan vrienden, lopen pushen. Wat ik zeg, weinig mensen in NL bij wie hij echt goed aan slaat.
 
Ondertussen is deze man groot en bekend, zijn nieuwe special op Netflix is weer nice.
Aanradertje!
 
Back
Naar boven