XXL Nutrition

"Standaard" vetverlies traject.

Bezoekers in dit topic

Schepers10

Cool Novice
Lid geworden
25 nov 2013
Berichten
151
Waardering
27
Lengte
1m84
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Goedendag,

Ik sport nu zo'n 2 á 3 jaar, goed met voeding bezig en heb de kennis hiervoor.
Momenteel ben ik aan het cutten voor meer muscle definition,
Dit doe ik relatief langzaam om zo spierbehoud te maximaliseren, dit gaat prima.
Omdat de weegschaal aangeeft dat ik gewicht verlies maar het zelf niet merk in de spiegel zit ik momenteel in een dipje, mentaal.

Ik kom van de 85kg, en zit momenteel rond de 77kg. Waarvan de eerste kilo's wel erg te merken zijn, had hier foto's genomen. maar ik ben nu 2 kilo afgevallen in 5 á 6 weken maar dit valt niet te zien. Het vet zit namelijk rondom mijn buik en bovenbenen, dit lijkt niet te veranderen. Mijn heupbeenderen zijn te zien maar hiertussen zit relatief "veel" vet.

Ik eet rond de 2200 kcal per dag en train minimaal 4 keer in de week, upper/lower body schema, lower zijn altijd heavy compount oefeningen. Standaard geen cardio inbegrepen, soms zwem ik 1 a 2 keer in de week. Ik vraag om een kijk hierop en wat de redenen hiervan kunnen zijn, 2kg+ moet noticable zijn lijkt me.

HIeronder kort mijn stats:
21 jaar.
182 cm
~77kg.
~15% bf.
2200kcal per dag.
 
Laatst bewerkt:
Wat is nu je vraag? Of moet dit een log worden?
 
Gewoon lekker doorgaan zou ik zeggen.
 
2kg is bij mij std verschill tussen vrijdag en maandag. Dat is vaak vocht namelijk, zo ook bij mensen die begonnen zijn met cutten.
 
meten is weten, gebruik een meetlint in plaats van de spiegel.
 
Back
Naar boven