AndroidHealthClinic

Sterk worden: texas method opknippen in 2 week (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ijzer

Ecto
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2006
Berichten
3.685
Waardering
1.026
Lengte
1m76
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo allen ik wil mn schema opdelen in 2 weken (doe nu intermediate programm texas method maar herstel niet snel genoeg meer vind ik zelf). Wat vinden jullie ervan? Doel is sterk worden uiteraard. Ik doe ook accesory werk maar staat niet listed (denk aan pulldowns, barbell rows, leg curls, lex extension, hyperextensions, bi en tri werk)

Percentages zijn gebasseerd op mn 5 RM!
Stats:
Squat 5RM 182,5 1 RM 200
Bench 5 RM 125 1RM 140
Press 5RM 80
Deadlift 5RM 207,5 1RM 230

Week 1 Volume
Titel Oefening Reps Sets Intensiteit Absoluut getal
Lower
Squat 5x5 90% 164,25
Deadlift 5x3 90% 186,75

Upper
Benchpress 5x5 90% 112,5

Lower
Squat 3x5 90% 164,25
Deadlift 3x5 90% 186,75

Upper
Military press/Pushpress 5x5 90% 72

Week 2 Recovery/Intensity
Lower recovery
Squat 5x2 50% 91,25
Deadlift 5x3 50% 103,75

Upper recovery
Bench 5x3 50% 62,5
Press 5x3 50% 40

Lower intesity
Squat 1x5 5RM PR+2.5KG 185
Deadlift 1x5 5RM PR+2.5KG 210

Upper intesity
Benchpress 1x5 5RM PR+2.5KG 127,5
OF
Press 1x5 5RM PR+2.5KG 82,5

Bedankt voor je input in advance!
 
gewoon sheiko gaan doen
 
Welke roids moet ik daar beste bijnemen dan. Nee maar srs waarom sheiko kan ik toch maar focussen op 1 ding?
 
ik begrijp je niet?

sheiko is gewoon een goed programma. Op een gegeven moment is het gewoon tijd om met TM te stoppen en een ander programma te doen dat bij jou herstel/progressie past. Sheiko is echt goed
 
ik begrijp je niet?

sheiko is gewoon een goed programma. Op een gegeven moment is het gewoon tijd om met TM te stoppen en een ander programma te doen dat bij jou herstel/progressie past. Sheiko is echt goed

Verwar ik sheiko met smolov sorry man :P. Heb je een goed basis artikel voor me over Sheiko?
 
Waarom niet gewoon zelf een schema maken? (niet gebaseerd op texas method)
Of een goed bestaand schema pakken, sheiko, rts, etc.
 
Verwar ik sheiko met smolov sorry man :P. Heb je een goed basis artikel voor me over Sheiko?

Ik had een goede link, maar vind hem helaas niet meer. Deze is ook wel goed http://www.powerliftingtowin.com/sheiko/

Ik heb eens een paar trainingen gedaan maar de trainingsduur is er gewoon over. Als je een druk leven hebt ga je compromissen moeten sluiten. Het schijnt ook dat de percentages voor je bench aan de lichte kant zijn en dat sommigen deze verhogen.
 
Bedankt voor de input allen ik ga een en ander in overweging nemen
 
Als je niet meer vooruit gaat op een schema moet je het schema niet oprekken maar vaak een stapje terug nemen om weer verder te komen.. Dus weer beginnen met lager gewicht en dan weer opwerken naar hoger.. Direct overstappen op een ander schema als je hier nog niet van hersteld bent werkt niet.
Als je wel denkt dat je de gewichten aankan zou ik er gewoon voor gaan en dan daarna pas deload, maar dan niet de opgerekte versie van je schema. Veel extra vreten deze week en bij deload weer iets minder..
 
Back
Naar boven