MuscleMeat

Stone sleeves (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.223
Waardering
65.248
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Weet er iemand een adres/winkel/site in België of Nederland waar stone sleeves te verkrijgen zijn ?
 
Via ebay rubberen rugby elbow sleeves maat S of L die net over je onderarmen passen. Heb links in topics hier op dbb geplaatst in verleden met verschillende merken.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Dat is de eerste die ik me kan herinneren. Ben er heeeel veel tegen gekomen tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe belt.
 
Weet er iemand een adres/winkel/site in België of Nederland waar stone sleeves te verkrijgen zijn ?

Ik heb nog een paar liggen geloof ik, 2x gebruikt ofzo. Toen was ik rond de 115 kg met vrij dunne onderarmen. Als je interesse hebt kijk ik even vanavond?
 
Ik heb nog een paar liggen geloof ik, 2x gebruikt ofzo. Toen was ik rond de 115 kg met vrij dunne onderarmen. Als je interesse hebt kijk ik even vanavond?

Als 1 van je vrienden interesse heeft, realiseer ik me net dat ik die shit ook nog heb liggen. Koop jij die van Chris, Johan. Dan kan 1 van je strongmanbuddies de mijne kopen.
 
Dat zijn goede Johan, heb diezelfde ook nog liggen.
Waren niet eens zo duur.
 
Thanks all ! @Chris en Erwin, ik zal straks eens horen bij SMTK, stuur je even de prijs ook door ?
 
Thanks all ! @Chris en Erwin, ik zal straks eens horen bij SMTK, stuur je even de prijs ook door ?

20€ per stuk + verzending? We kunnen ze dan uiteraard samen verzenden.
 
Hmm, ik dacht dat je de lederen had, denk dat ik er van ga afzien
 
Je weet dat Chris inmiddels 300+ squat, he? Ik zou gewoon voor zijn sleeves gaan dus, misschien zit er nog een beetje gainzweet in.
 
Dat is idd een goede overweging, Chreiz juice :D
 
Wat dacht je van verzendkosten? En ik zou zelf nooit voor leer gaan. Je hebt daar nooit zo'n goede grip mee. Het is jouw keus.
 
Grip is gruwelijk met die dingen inderdaad.
 
BUMP

Heb je die sleeves nog Chreiz ? Ben zelf ook op zoek naar sleeves, maar overal waar ik kijk ben ik 100eu+ kwijt, of ik moet helemaal uit Amerika halen (dus dan zal ik met invoerrecht bla bla ook weer de hoofdprijs betalen)
 
Back
Naar boven