MuscleMeat

Stoppen met roken..

Bezoekers in dit topic

Ook maar eens gestopt. Wordt al 4 wekens snachts wakker met hoest aanvallen wegens bacteriele infectie. Dus was al flink geminderd met roken. Het slijm ophoesten nu is wel ****ing irritant en heb de afgelopen 4 weken misschien 3 keer een nacht door geslapen. De rest iedere keer tussen 3 en 4 bijna een uur wakker. Recht op zitten en shit ophoesten. Huisarts zei deze week dat er niets te doen is behalve uitzitten. Duurt zo'n 4-6 weken die infectie.

Voor de rest niet zo heel veel moeite met het stoppen tot nu toe. Maarja eigenlijk pas 2 dagen echt niet gerookt. Daar voor nog 1 a 3 sigaretten per dag weekje of zo. Gezien de last die ik van dat ophoesten heb en het niet doorslapen, het idee van copd oid en dit soort gezeik de rest van mijn leven te hebben maakt het wel wat makkelijker.

kan iig niet wachten om weer door te pitten snachts.
 
Ik meld me weer. 10x is scheepsrecht toch. Ik had 6 weken gerookt op een pakje per dag na een jaar stoppen. Gisteren 15.00 mijn laatste peuk en nu op naar de 24 uur.
 
Ik meld me weer. 10x is scheepsrecht toch. Ik had 6 weken gerookt op een pakje per dag na een jaar stoppen. Gisteren 15.00 mijn laatste peuk en nu op naar de 24 uur.
Suces Ymir! Bij mij heeft Champix goed geholpen.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Beste Crashcool,

je zult bij jezelf te raden moeten gaan,....wat wil ik zijn? Een roker of een nietroker? Als jij een nietroker wilt zijn is het niet handig om jaloers te zijn op rokers. Je zou eerder medelijden met hun moeten hebben omdat zij nog steeds moeten roken.

Niemand kiest er namelijk vrijwillig voor om verslaafd te zijn aan zoiets nutteloos als giftige tabak!
Zolang jij nog steeds denkt dat rokers het beter hebben en op straat jaloers bent op deze rokers ben je echt nog niet klaar met het ontrafelen van de rookverslaving. Ik wil je mijn boek hier niet aanpraten, lees voor mijn part een ander boek, maar je zult vooral het geestelijke gedeelte van de rookverslaving moeten begrijpen. Als het spreekwoordelijke lichtje gaat branden zul je zeer dankbaar zijn dat je nooit meer zo'n giftige sigaret hoeft te roken.

Heel veel wijsheid en geluk gewenst!

Marcel

Idd, zo is het met elke verslaving. Als je niet de juiste state of mind hebt dan is het elke dag een gevecht en is gedoemd te mislukken.
 
Succes weer mensen..
kloten staven...
 
Still going strong.....het aantal trekmomenten is zo gehalveerd nu. Soms als ik het druk heb denk ik een paar uur niet aan roken.

Ik gebruik geen middelen, ik was vorige keren ook van de koude kalkoen
 
ondertussen 1,5 jaar gestopt met roken na bijna 10 jaar. Meer smaak, betere reuk nooit meer hoesten en meer kleur in mijn gezicht!
 
Sinds 3 weken weer begonnen met roken, gaat goed! Minder smaak, slechtere conditie, verhoogde hartslag en vieze smaak in me bakkes.
 
Sinds 3 weken weer begonnen met roken, gaat goed! Minder smaak, slechtere conditie, verhoogde hartslag en vieze smaak in me bakkes.

Vergeet de stinkende vingers niet na het roken
 
20 maand gestopt en het doet me echt niets meer, de eeuwige honger is eindelijk weg!!!
 
Het lukt me ook niet. Spijt als haren op m'n kop dat ik er ooit aan ben begonnen.
 
Volgende week op 2 januari precies 1 jaar gestopt :D (zonder hulpmiddelen)

Nog steeds geen peuk aangeraakt :)
Momenten dat ik trek heb zijn nu heel zeldzaam.
 
Het lukt me ook niet. Spijt als haren op m'n kop dat ik er ooit aan ben begonnen.

Kun je niet 4 pakjes op een dag roken? Over het algemeen ben je dan de volgende dag zo ziek dat je er geen zin meer in hebt.
 
Gestopt in december vorig jaar en ik hou het nog steeds vol. Het begin was ff lastig, maar het heeft zoveel voordelen. Meer geld, lekkerder eten, beter ruiken, meer eetlust etc.
 
Nu 2 weken gestopt, 2 keer uitgeweest, 2 keer eentje opgestoken..
Blijft lastig, maar we houden het vol, merk het nu al duidelijk met sport.
De eerste twee dagen van stoppen brandde mn keel gewoon met sporten (bij eerdere pogingen niet gehad)
 
Back
Naar boven