Fitness Seller

Striae..wat kan jij hierover vertellen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoop gekopieert en geplakt, denk :rolleyes:

Alles van mezelf, beetje trieste opmerking dus.
Als je me postgeschiedenis nakijkt kan je dat ook zien aan de hand van de style.
 
Laatst bewerkt:
Alles van mezelf, beetje trieste opmerking dus.
Als je me postsgeschiedenis nakijkt kan je dat ook zien aan de hand van de style.

Wie begint er nu?


Heb de indruk dat er een hoop gekopieerd en geplakt is in dit topic :D
April topic, dus na april is dit onderwerp afgelopen en hoef ik geen poging meer te wagen om een artikel te schrijven?


Das ook niet leuk om te horen als je er 2 uur mee bezig geweest bent ;)
 
Kraft,

Zoals ik al aangaf heb ik enorm veel gelezen over striae omdat het toch een behoorlijke frustratie bij me was en nog is.
Dacht toch wat texten en rijtjes te zien die ik herkende, weet dit niet zeker dus wijs daarom ook niemand aan.

Zelf overigens heel wat meer dan 2 uurtjes aan besteed, niet zozeer het artikel maar wel de informatie en ervaring die erin zit :P:(
Frustratie kan een goede motivatiebron zijn. :D
 
Zijn in het verleden al deelnemers geweest die te laat waren en toch nog gewonnen hebben in de polls.
 
Wanneer komt de poll, Tremendous?

Morgen of woensdag..Een poll is zo gemaakt maar wil dan ook altijd gelijk de nieuwe tvdm starten, daar ben ik dan even mee bezig dus moet er even tijd voor nemen om er voor te gaan zitten.
 
[Link niet meer beschikbaar] heb jij deze toevallig ook geschreven metalfreack?
 
[Link niet meer beschikbaar] heb jij deze toevallig ook geschreven metalfreack?

Doe niet zo flauw, Patrick. Is de laatste TVDM, hou het leuk. Iedereen mag bronnen gebruiken voor zijn stukje. Als er wat herkenning is van andere stukjes mag dat best :)
 
Doe niet zo flauw, Patrick. Is de laatste TVDM, hou het leuk. Iedereen mag bronnen gebruiken voor zijn stukje. Als er wat herkenning is van andere stukjes mag dat best :)

Er is een hele pagina voledig gekopieerd en de rest is gissen.
Zoals je zelf aan gaf zijn er mensen die er 2 uur aan gewerkt hebben en die het wel serieus nemen.

Heb dan liever dat er iemand wint die er wel echt hard aan gewerkt heeft.
 
Laatst bewerkt:
Patrick ik heb dat stukje van de voeding van wat goed is en waarom idd gecopiert, soms mischien een zinnetje aangepast maar meestal niet, was het vergeten maar op de rest zul je grotendeels geen geplak vinden:). Vergeet niet dat iedereen hiervoor bronnen heeft gebruikt en ik heb hier ook enkele uren aan gewerkt alleen had ik dit al grotendeels voor de poll gedaan en het zou me niet verbazen moest jij geen 1 zin hebben van ergens anders:), want als je zoals mij gedaan hebt heb je verschillende andere sites bezocht waar je informatie vandaan hebt gehaald en heb gezien dat vele sites die ik bezocht heb ook andere bezocht hebben, maar dat kan toch geen kwaad zolang je het grotendeels zelf schrijft en het jouw tekst is en gee gecopiert iets? Maargoed daar mag de mod van mij over oordelen:), was zelf vergeten dat ik dat stukje letterlijk overgenomen had;) maar geloof mij heb er veel tijd en werk ingestoken, maar als ik daardoor de poll niet kan meedoen dan is het zo maar dan zullen de mensen toch nog altijd veel aan men tekst hebben hoop ik;)
 
Moet eerlijk bekennen dat ik wel het beeld had van dat is weer zo iemand die even een prijs wilt winnen met wat gekopieer en geplak.
Hoeft van mij geen gevolgen te hebben, maar vind wel jammer en denk van waarom moet dit nou.
Verder no hard feelings en wens je het allerbeste toe, elke informatie van striae is welkom.

Elke informatiebron die er zo'n beetje over striae bestaat heb ik wel eens gelezen ja.
En als je mijn artikel leest zie je ook dat ik veel zelf geprobeerd heb en nog doe, niks kopie/plakken.
Kan er een boek overschrijven en dat artikel is ook maar en deel van me verhaal.
Dus durf wel te zeggen dat ik veel ervaring heb, niks om trots op te zijn, want komt voort uit frustratie.
Met tranen in me ogen 100% TCA op me striae gesmeert, achteraf ontzettend dom.

Edit: mijn striae is op bepaalde plekken dan ook nog nauwelijks zichtbaar door volhardend bepaalde methodes te volgen, en geloof heilig dat het op den duur voledig weg is :)
 
Laatst bewerkt:
Neen mij is het niet te doen om te winnen, maar wel mooi meegenomen want mischien dat je het gezien had maar ik had bijna hetzelfde artikel overtlaatst gepost op het forum en na dat ik zag dat er een wedstrijd over was heb ik het artikel gewoon nog wat aangepast(gecopier weggewerken, maar niet genoeg;) ) en hier bij gezet want je weet nooit dat het iets uitmaakt^^
en waarom post je niet de rest van je verhaal want ik denk dat heo meer informatie in dit topic staat hoe beter.
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik niet weet waar ik moet beginnen en eindigen :D
Elke huid is ook anders he, als ik er dan nog een heel gedeelte bij moet maken hoe je peelings toepast (percentages), en combineert met rollen, naaldlengte etc, word niet erg overzichterlijk.

Maar vragen zijn altijd welkom als er mensen zijn die wat aan hun striae willen doen. :)
 
Ik heb die strepen nu eenmaal en vind het niet erg. Wel apart trouwens. Alsjeop een brede streep drukt lijkt het net of er lucht onder zit of vloeistof.
 
Er is van alles geschreven, maar zijn erook mensen die dingen geprobeerd hebben en daarmee succes hadden?

Wel interessant de discussie voort te zetten aangezien er toch een hoop mensen er last van hebben.
 
Er is van alles geschreven, maar zijn erook mensen die dingen geprobeerd hebben en daarmee succes hadden?

Wel interessant de discussie voort te zetten aangezien er toch een hoop mensen er last van hebben.
Alleen tijd bij mij en je ziet het nog altijd duidelijk heb het zo op 1/4 van op me onderrug voor ik begon met trainen maar ik merk wel telkens ik bruiner wordt het minder opvalt.
 
Alleen tijd bij mij en je ziet het nog altijd duidelijk heb het zo op 1/4 van op me onderrug voor ik begon met trainen maar ik merk wel telkens ik bruiner wordt het minder opvalt.

Tijd = celvernieuwing al gaat dat erg langzaam.
Kleurt wat mee als je bruiner word maja is tijdelijk en gaat er niet van weg, heb wel succes met TCA en scrubben, peelings en needling, maar laatste beetje is lastig weg te krijgen, word steeds moeilijker is mijn ervaring.

Merk wel en dat hoor ik ook van andere datd e wat extremere methodes het best werken. :)
Glycolic op hoge doseringen of TCA.
 
Back
Naar boven