MuscleMeat

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

In. Ga je ook pics posten? Zou wel interessant zijn om te zien hoe je conditie verandert (ivm watermanipulatie) naarmate je dichter bij de wedstrijd komt.
 
In. Ga je ook pics posten? Zou wel interessant zijn om te zien hoe je conditie verandert (ivm watermanipulatie) naarmate je dichter bij de wedstrijd komt.
Ga ik zeker doen. Maar niet hier, zal wel binnenkort weer actiever op instagram worden. Waarom niet hier? Zijn nogal wat gasten op het forum die ik in RL ken en die niet hoeven te weten dat ik aan het kuren ben. Omdat dit op werk/privé gebied nare dingen met zich mee kan brengen. Niet dat het niet overduidelijk is dat ik gebruik, maar de bevestiging is er in iedergeval niet :p

Dus zijn er mensen die geïnteresseerd zijn in m'n progress.. PM voor insta.
 
Chest + triceps

Benchpress
15x60kg
12x100kg
10x120kg
6x130kg
7x120kg dropset 8x100kg ... 10x60kg

Incline db press superset met incline db flys
12x36kg--->12x18kg
12x40kg --->12x20kg
12x40kg --->12x20kg
12x40kg --->10x20kg

Decline hammer strenght
10x120kg
8x130kg
8x135kg
20x80kg dropset 20x40kg

Machine flys
15x75kg
12x85kg
12x95kg
10x100kg

Chest dips
3 sets tot fail

Tricep cable pushdown
20x30kg
15x35kg
12x40kg
12x45kg dropset 15x30kg

Machine dips
15x70kg
12x80kg
12x85kg
12x85kg

Db skullcrushers
15x14kg
12x16kg
12x16kg
12x16kg

Rope pushdown burn-out
3 posities 10 reps per positie

Vervolgens nog 30 min op de crosstrainer
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Update:

Ik hou steeds minder vocht vast en te tevens daalt m'n vetpercentage. Lichaamsgewicht daalt ook slow en steady vandaar dat ik er nog niks aan voeding wordt veranderd. Enige wat omhoog gaat is 1x 30 min cardio erbij :)
 
Why change a winning team. Goed bezig man.
 
Cut gaat nog steeds lekker. Even niet meer op de weegschaal gaan staan wat ik morgen dan maar wel eens moet gaan doen. Maar wat de spiegel zegt bevalt me wel. Worden droger en vasculairder met de dag en m'n kracht in nog niet afgezwakt. Zit nog best wel een hoeveelheid aan carbs, dus zodra die gedropt worden ben ik eens benieuwd in wat voor snelheid het dan eraf gaat. Ik heb nogal de neiging te snel met kcals te droppen of cardio te verhogen. Terwijl het beter is alles slow en steady aan te passen.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je macro's atm? Komende cut ga ik zoals vorige keer weer gewoon op low fat high carb denk ik. Voel me dan veel meer voldaan, meer volume eten, niet te plat tijdens trainen enz. 40-50g vet voor 8-10 weekjes is geen enkel probleem imo. Hoe zit dat bij jou?
 
Wat zijn je macro's atm? Komende cut ga ik zoals vorige keer weer gewoon op low fat high carb denk ik. Voel me dan veel meer voldaan, meer volume eten, niet te plat tijdens trainen enz. 40-50g vet voor 8-10 weekjes is geen enkel probleem imo. Hoe zit dat bij jou?
Geen idee bro,

M'n coach maakt nu de schema's. Vertrouw hem dus ga niet elke kcal berekenen :p. Van wat ik kan zien is het een low fat/ high carb schema. Vetten bestaan voornamelijk uit olijfolie, kokosolie, ei en amandelen. Heb dit vorige cut ook gedaan wat betreft high carb/ low fat en hier ging ik heel snel mee, wat nu precies hetzelfde is. Carbs worden natuurlijk nog verder gedropt wat ze zijn nu nog wel echt high. Fats zijn nu nog niet heeel low. Maar we zijn ps begonnen.

Vetten is echt persoonlijk. Die ene gaat er beter op dan een ander. Je zult in iedergeval altijd IETS van de gezonde vetten binnen moeten krijgen (al helemaal in een spieropbouwende fase) of je nou aas gebruikt of niet.
 
Geen idee bro,

M'n coach maakt nu de schema's. Vertrouw hem dus ga niet elke kcal berekenen :p. Van wat ik kan zien is het een low fat/ high carb schema. Vetten bestaan voornamelijk uit olijfolie, kokosolie, ei en amandelen. Heb dit vorige cut ook gedaan wat betreft high carb/ low fat en hier ging ik heel snel mee, wat nu precies hetzelfde is. Carbs worden natuurlijk nog verder gedropt wat ze zijn nu nog wel echt high. Fats zijn nu nog niet heeel low. Maar we zijn ps begonnen.

Vetten is echt persoonlijk. Die ene gaat er beter op dan een ander. Je zult in iedergeval altijd IETS van de gezonde vetten binnen moeten krijgen (al helemaal in een spieropbouwende fase) of je nou aas gebruikt of niet.
In opbouw zit ik altijd zo rond de 1,1g/kg. Tijdens het cutten dropte ik vorige keer naar zon 40-50g. Was me opzich prima me vallen en die 40-50g is imo nog wel genoeg ivm andere functies/procesjes in je lichaam, want Test op peil houden doet even niet mee :P
 
Door aas gebruik heb je iig wel een stuk minder vetten nodig dan iemand die natty is...
 
Door aas gebruik heb je iig wel een stuk minder vetten nodig dan iemand die natty is...
Absoluut mee eens, sowieso in een cut. Maar in een bulk ben ik toch wel fan van de gezonde vetten. Zat op gegeven moment op een +600 gr aan carbs en dit gaf op gegeven moment niet meer. Zodra ik m'n vetten ging opschroeven ging ik weer vooruit.
 
Wat zou zo ongeveer het minimum zijn voor een week of 8.. Grammetjes vet op de helft van je gewicht of zou je nog lager kunnen gaan? Natuurlijk is dit moeilijk te zeggen maar Test op peil houden is toch wel de grootste functie normaal gesproken maar die valt weg. Denk dat men best met 35-40 weg kan komen voor een tijdje.
 
Wat zou zo ongeveer het minimum zijn voor een week of 8.. Grammetjes vet op de helft van je gewicht of zou je nog lager kunnen gaan? Natuurlijk is dit moeilijk te zeggen maar Test op peil houden is toch wel de grootste functie normaal gesproken maar die valt weg. Denk dat men best met 35-40 weg kan komen voor een tijdje.
Voor een normale cut? Hoef je geen extreme shit te gaan doen en kun je indd met de helft van je gewicht wegkomen voor een x aantal weken. Het is echt persoonsafhankelijk. Ik ben vorige cut altijd op een 60-70 gram vetten gebleven en ben in een mooie shape terechtgekomen. Als ik de vetten nog meer had laten zakken was ik wss nog lager in vp gezakt. Maja voelde me toen al aardig belabberd voor een normale 'cut'.
Misschien is carbcyclen ook een optie voor je.
 
Voor een normale cut? Hoef je geen extreme shit te gaan doen en kun je indd met de helft van je gewicht wegkomen voor een x aantal weken. Het is echt persoonsafhankelijk. Ik ben vorige cut altijd op een 60-70 gram vetten gebleven en ben in een mooie shape terechtgekomen. Als ik de vetten nog meer had laten zakken was ik wss nog lager in vp gezakt. Maja voelde me toen al aardig belabberd voor een normale 'cut'.
Misschien is carbcyclen ook een optie voor je.
Normale cut ja. Carb cycle vrijwel altijd. Maar niet continu; enkel op rustdagen drop ik carbs en gooi de vetten omhoog. Niet dat ik dagelijks varieër zeg maar. Ga het gewoon weer hetzelfde aanpakken als vorige keer dus :thumbup:
 
Update:

Carbs zijn nu iets meer naaronder gehaald. Mocht afgelopen weekend ook een cheatmeal (met mate) omdat ik op schema/voor op schema lag. Hier en daar zijn wat carbs geschrapt. Cardio nu 4x pw 30 min. Gewicht daalt nog steeds heel langzaam. M'n kracht zit er nog steeds goed in. Afgelopen week zelfs een Volume PR op Squat gezet. Ik laat deze week m'n vetpercentage eens opmeten. Begint nu wel weer aardig laag te worden :p
 
Ik ben ook wel geinteresseerd om je op instagram te volgen!
 
Cardio op lege maag?
 
Nee meestal post-workout.

Of ik moet al een dag vrij hebben dan splits ik ook wel eens cardio en krachttraining in ochtend/savonds. Maar eigenlijk nooit op nuchtere maag. Misschien als laatste middel maar gaat eigenlijk zo al prima.
 
Back
Naar boven