XXL Nutrition

Diesel Test - Get Diesel Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Increase Total testosteron
-Increase Free testosteron
-Increase Libido (coïtus drive)
-Increase Erection Hardness and Frequency
-Decrease Bad Estrogen
-Increased Muscle Hardness
-Decrease Cortisol (stress hormone)
-Increase Mood
-Increase Motivation
-Increase Drive
-Increase Training Intensity
-Increase Nitric Oxide
-Improved Muscle to Fat Ratio
-Less Fat in Mid-Section
-Increased Strength/Power
-Increased Endurance
-Faster Recovery
-More Endurance
-Faster Lean Muscle Mass Gains
-Increased Mental Clarity
-Reduced Stress
-Increased Response to StimulantsVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 22 DagenHoe is de smaak van dit supplement? Pillen. dus perfectWelke dosis heb je gebruikt? 6x perdagWaar heb je het supplement gekocht? nutraplanet.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? snel voor amerikaWat heb je voor dit supplement betaald? $74,95- voor 2 potjes..Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. 1st Booster die mij mij heeft gewerkt...Mijn review:
Dit Supplement doet wat het zegt.. Dit is de 1ste Booster die ik echt voelde werken.. ik heb PR na PR verbroken, N.O. pumps... goed humeur, goede drive, Xtreme libido.. echt xtreem erg. A.S.P. (Altijd Stijve Piemel) Ik ben droger geworden... 0.6% in vet gedaald.. en het zelfde gewicht behouden... armen zijn gegroeid.. ja wat will je nog meer.... eigenlijk niks...

Ik wil eigenlijk 1 ding minder...

je betaalt bij nutraplanet voor een los potje $40,- daar doe je hooguit 25 dagen mee ofzo... als je dan een 2e potje hebt, heb je geen laad fase meer, de dosering komt uiteindelijk op 6 pillen perdag... dus dan doe je maar 18 tot 20 dagen met zon potje... dat is wel heel erg duur...

Als je goed op Drive reageerd zou ik daar voor blijven gaan. is een stukkie goedkoper, maar ik reageerde nietzo geweldig op drive... nou en hier ckers wel op... Ik ben blij dat ik 2 potten heb en ga het vast wel vaker gebruiken maar de prijs mag van mij omlaag...

als er vragen zijn,... stel ze maar...

DIESEL_TEST_HARDCORE_gif.gif
 
Haha, Thanks Mate

Alleen hoop ik dat het libido niet te sterk gaat worden. geen zin om telkens met een ongewenste stijve rond te lopen..
 
Ik werd geil van het weer kijken met helga van leur... das best erg togh???

:P
 
Damn haha, als het zo erg gaat worden ga ik zware problemen krijgen, toch wil em eens gebruikt hebben :D
 
Damn haha, als het zo erg gaat worden ga ik zware problemen krijgen, toch wil em eens gebruikt hebben :D

dan ga ik er meteen mee beginnen als het eris... mm of mss beter niet hang nu al aan de gordijnen af en toe hahaha..
 
Hahahah :D de rechterarm zal veel groter gaan worden als de linker precies :D
 
Ik heb vandaag mijn potje ontvangen. Kan ik dit supplement gebruiken icm NOS Ether en de RPM&DRIVE stack?
 
duidelijke info togh..??? komt snel.. en is sterker :D:D:D YEAH!!!


is dat de trib test extreme? of moet deze "sterkere" versie nog naar NL komen?

//edit

heb even op de getdiesel website zitten kijken en de diesel test hardcore is dus nog gewoon in het rode potje ;)
 
Laatst bewerkt:
heb gisteren 2 potjes besteld bij xxl nutrition.
Ben benieuwd als ik de revieuws hier zo lees.

Heeft iemand nog suggesties hoe de kuur het beste te nemen met 2 potjes? Ik weet dat elk lichaam er anders op reageert en je dit moet ondervinden maar ervaringen die mensen hebben die goed waren?

Op de site stond niet echt duidelijk hoe lang je de kuur moet doorzetten en op- en afbouw van de kuur.

EN....weet iemand of je dit product samen met andere supplementen kunt gebruiken? Ik neem namelijk ook nog creatine.

alvast bedankt.
 
Kan perfect cableguy

eerste 3 dagen, doe ik er 3 per dag om op te bouwen, 3x1 verdeeld over de dag.

vanaf vandaag 3x 2.

Doe s'ochtends als ik wakker wordt meteen innemen, dan douchen, ontbijten, zo haal je 15/20 min als geadviseerd voor een maaltijd. S'middags doe ik half uur na het eten rond uur of 5.

en dan s'avonds 15/20 minuten voor een lichte maaltijd.

Gebruik er ook nog NOX pump en Size On bij en gaat perfect samen, staat wel bij dat diesel test hardcore ook de werking van NO producten versterkt, dus dat je wel wat meer moet drinken dan ;)

Gewoon creatine erbij doen kan dus best.
 
Kan perfect cableguy

eerste 3 dagen, doe ik er 3 per dag om op te bouwen, 3x1 verdeeld over de dag.

vanaf vandaag 3x 2.

Doe s'ochtends als ik wakker wordt meteen innemen, dan douchen, ontbijten, zo haal je 15/20 min als geadviseerd voor een maaltijd. S'middags doe ik half uur na het eten rond uur of 5.

en dan s'avonds 15/20 minuten voor een lichte maaltijd.

Gebruik er ook nog NOX pump en Size On bij en gaat perfect samen, staat wel bij dat diesel test hardcore ook de werking van NO producten versterkt, dus dat je wel wat meer moet drinken dan ;)

Gewoon creatine erbij doen kan dus best.


thnx!!

hoop t vanmiddag binnen te hebben.
 
Ik merk er geen flikker van...de pillen zijn formaat hondebrok, en alleen al deze brok 1 sec in de mond te hebben liggen om deze weg te spoelen zorgt al voor de nodige braakneigingen...Nee voor mij absoluut niet werkend...en een ASP? Niks van gemerkt...
 
Ik merk er geen flikker van...de pillen zijn formaat hondebrok, en alleen al deze brok 1 sec in de mond te hebben liggen om deze weg te spoelen zorgt al voor de nodige braakneigingen...Nee voor mij absoluut niet werkend...en een ASP? Niks van gemerkt...


hoor dus verschillende ervaringen, maar goed zal ook wel per persoon verschillen hoe je er op reageert en hoe je traint tijdens gebruik. voeding etc.
Ik heb ze gisteren binnen gekregen en ga waarschijnlijk volgende week starten. Ben benieuwd. Maar zijn inderdaad flinke brokken ;-)
 
als deze net zo goed werkt als de tribex...is dat een leuke vervanger volgende x
 
Oke, ben nu anderhalve week ermee bezig, 3 dagen oplaadfase zoals op het potje nu volle dosis, 6 per dag.

3 voor of na het ontbijt
3 voor of na middageten
3 voor of na avondeten

En omg, nja trainen gaat goed, maar dat kan door de andere sup's komen. Zweet wel veel meer tijdens de training, schijnt hier wel door te komen omdat het ook een NO booster is.

Maar damn, heb de halve dag een harde, een odol, die nog een uur blijft nadat ik wakker ben.

Me libido stijgt echt de pan uit, soms is het best erg, maar vindt het ook wel grappig.
 
Ik begin er morgen mee.
Vraag me af of het ook de andere sympthomen van het testosteron doet stijgen (dus baardgroei bijvoorbeeld om maar een sympthoom te noemen)?

Ben wel beneiwud hoe het bij mij gaat uitpakken! Ga het gebruiken met Diesel NOS esther
 
geen idee, ik scheer standaard onder de douche, dus heb sowieso bijna nooit wat staan ;)
 
Ik begin er morgen mee.
Vraag me af of het ook de andere sympthomen van het testosteron doet stijgen (dus baardgroei bijvoorbeeld om maar een sympthoom te noemen)?


Zou dit ook eventueel het proces van mannelijke kaalheid kunnen versnellen?
 
ik ben er weer ingetrapt.. dik geld neergelegd voor dit product maar de resultaten zijn echt minimaal. Laatste keer dat ik iets anders koop dan eiwitten.
 
ik ben er weer ingetrapt.. dik geld neergelegd voor dit product maar de resultaten zijn echt minimaal. Laatste keer dat ik iets anders koop dan eiwitten.


Daar sluit ik mij bij aan. De pillen zijn sowieso formaat paardenbrok en ze ruften zo erg dat ik ze bijna niet kan binnenhouden. Verder had ik mijn vriendin verteld over de ASP. Nu moet ik iedere avond aanhoren dat ik moet doorgaan met die kuur zodat die ASP toch nog een keer langs komt waaien...voor de rest helemaal geen problemen binnen de relatie hoor ;-)
 
ik ben er weer ingetrapt.. dik geld neergelegd voor dit product maar de resultaten zijn echt minimaal. Laatste keer dat ik iets anders koop dan eiwitten.


Ik kan je niet anders dan gelijk geven. Ik merkte wel een betere vasculariteit en pomp maar voor de rest heb ik er weinig aan gehad.
Bij mij blijft het nu ook bij gewone whey, creatine en visolie.
 
Back
Naar boven