MuscleMeat

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Altijd goed zo ben ik :) Ik kan er ook niets aan doen dat je één bent van de luie google generatie
 
Hoe zat het met de protein van myprotein? Ik lees echt een hele lap tekst, is er geen samenvatting ervan ;/
 
Hoe zat het met de protein van myprotein? Ik lees echt een hele lap tekst, is er geen samenvatting ervan ;/

Voor zover ik begrijp is deze goedgekeurd, maar als je het mij vraagt zit er toch best een flinke afwijking in (75.3% gemeten waar 80% wordt gepromoot).

Ik begrijp ook wel dat je altijd te maken hebt met een bepaalde onzekerheid in metingen, (ik heb zelf een tijd lab research gedaan aan de universiteit), maar als deze onzekerheid in de meting zit dan zou je verwachten dat het ook regelmatig positief uitpakt. Voor zover ik kan zien komt dat bijna nooit voor en in de gevallen dat het wel zo is zijn de afwijkingen aanzienlijk minder groot.
 
Voor zover ik begrijp is deze goedgekeurd, maar als je het mij vraagt zit er toch best een flinke afwijking in (75.3% gemeten waar 80% wordt gepromoot).

Ik begrijp ook wel dat je altijd te maken hebt met een bepaalde onzekerheid in metingen, (ik heb zelf een tijd lab research gedaan aan de universiteit), maar als deze onzekerheid in de meting zit dan zou je verwachten dat het ook regelmatig positief uitpakt. Voor zover ik kan zien komt dat bijna nooit voor en in de gevallen dat het wel zo is zijn de afwijkingen aanzienlijk minder groot.

btw
Op fb staat een post van 8 sept over de test van my protein.
 
Hoe zat het met de protein van myprotein? Ik lees echt een hele lap tekst, is er geen samenvatting ervan ;/

Onder de lap Engelse tekst staat de Nederlandse tekst, maar bij beiden staat er een samenvatting van de resultaten onder de link van het geteste product.

Ook kan dit teruggevonden worden in de whey ranking tabel.
 
Voor zover ik begrijp is deze goedgekeurd, maar als je het mij vraagt zit er toch best een flinke afwijking in (75.3% gemeten waar 80% wordt gepromoot).

Ik begrijp ook wel dat je altijd te maken hebt met een bepaalde onzekerheid in metingen, (ik heb zelf een tijd lab research gedaan aan de universiteit), maar als deze onzekerheid in de meting zit dan zou je verwachten dat het ook regelmatig positief uitpakt. Voor zover ik kan zien komt dat bijna nooit voor en in de gevallen dat het wel zo is zijn de afwijkingen aanzienlijk minder groot.

U praat poep, Myprotein promoot 80% op de ongezoete versie. De geteste versie was gezoet (ik geloof vanille). 75% is keurig.
 
Wij kijken altijd naar wat op het label van het aangekochte product staat. Hiervan plaatsen we ook altijd een foto bij de lab test. Bij de geteste smaak vanille stond op het label 80% aangegeven.
 
Voor zover ik begrijp is deze goedgekeurd, maar als je het mij vraagt zit er toch best een flinke afwijking in (75.3% gemeten waar 80% wordt gepromoot).

Ik begrijp ook wel dat je altijd te maken hebt met een bepaalde onzekerheid in metingen, (ik heb zelf een tijd lab research gedaan aan de universiteit), maar als deze onzekerheid in de meting zit dan zou je verwachten dat het ook regelmatig positief uitpakt. Voor zover ik kan zien komt dat bijna nooit voor en in de gevallen dat het wel zo is zijn de afwijkingen aanzienlijk minder groot.

Myprotein is goedgekeurd zoals u op onze site kan zien. Wij hanteren een maximale afwijking van 7% voor whey producten.

Die afwijkingen vallen heel goed mee bij een kjeldahl stikstofanalyse. Bij dumas kan de afwijking 1 tot 2% groter zijn. Het lab gebruikt een kjeldahl apparaat dat vrij goed afgesteld kan worden wat een betere meetzekerheid geeft.
 
We hadden ook een stikstofanalyse laten uitvoeren op ISO-100 van Dymatize. Het resultaat is geplaatst en kan u op onze site bekijken.

Dymatize - ISO-100
 
Wanneer gaan jullie de WPC Gold van de boardsponsor Musculi eens testen? Ben er vaste klant en zeer tevreden over, ze posten ook hun labtests op hun website.

Maar had toch graag ook eens een test door jullie gezien...
 
Wanneer gaan jullie de WPC Gold van de boardsponsor Musculi eens testen? Ben er vaste klant en zeer tevreden over, ze posten ook hun labtests op hun website.

Maar had toch graag ook eens een test door jullie gezien...

Dat is momenteel nog te vroeg. Dit zouden we in de toekomst kunnen bepalen op een onbepaald tijdstip indien er voldoende interesse in is. Op deze manier krijgen we een correct beeld zonder dat de producent zich kan voorbereiden op een test.
 
Ik zou het inderdaad ook doen. Musculi is écht mega populair!
 
Ik zou het inderdaad ook doen. Musculi is écht mega populair!

Sarcasme is wel duidelijk ja. En Body en Fit shop is keigoede kwaliteit zeker? Hahaha. Het is duidelijk dat je je als promotor/werknemer(?) van Body en Fit aangevallen en bedreigd voelt.

De kwaliteit van de werknemers is blijkbaar nog slechter als de kwaliteit van hun product :D
 
Sarcasme is wel duidelijk ja. En Body en Fit shop is keigoede kwaliteit zeker? Hahaha. Het is duidelijk dat je je als promotor/werknemer(?) van Body en Fit aangevallen en bedreigd voelt.

De kwaliteit van de werknemers is blijkbaar nog slechter als de kwaliteit van hun product :D

Het heeft geen nut meer om B&F meuk te blijven testen. Want het is en blijft van slechte kwaliteit. Dus ten alle tijde vermijden!
Kunnen beter het ingezamelde geld gebruiken voor merken waar we het nog niet van weten.
 
Wanneer gaan jullie de WPC Gold van de boardsponsor Musculi eens testen? Ben er vaste klant en zeer tevreden over, ze posten ook hun labtests op hun website.

Maar had toch graag ook eens een test door jullie gezien...
+1
 
Back
Naar boven