XXL Nutrition

Supps voor de concentratie/focus

Bezoekers in dit topic

Red010

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2014
Berichten
848
Waardering
235
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Beste medebuilders,

de laatste tijd heb ik veel moeite met mijn concentratie en geheugen. Ik vergeet op dagelijkse basis van alles en nog wat en lijk zowel tijdens de training als daarbuiten geen focus meer te hebben. Ik voel me een verstrooide bejaarde man met alzheimer zo te zeggen.

Om dit tegen te gaan ben ik opzoek naar supplementen die mijn concentratie kunnen verbeteren. Ik ben op allerlei middelen gestuit van groene thee en omega 3 tot modafinil en concerta. Natuurlijk zijn niet al deze middelen zomaar verkrijgbaar en zullen ze ook lang niet allemaal even goed werken. Ik zie nu even door de bomen het bos niet meer.

Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met bepaalde supplementen voor een gefocuste mind en concentratie, en zo ja welke jullie mij zouden aanraden? Alvast bedankt voor de moeite!

Mvg,

Red
 
Beste medebuilders,

de laatste tijd heb ik veel moeite met mijn concentratie en geheugen. Ik vergeet op dagelijkse basis van alles en nog wat en lijk zowel tijdens de training als daarbuiten geen focus meer te hebben. Ik voel me een verstrooide bejaarde man met alzheimer zo te zeggen.

Om dit tegen te gaan ben ik opzoek naar supplementen die mijn concentratie kunnen verbeteren. Ik ben op allerlei middelen gestuit van groene thee en omega 3 tot modafinil en concerta. Natuurlijk zijn niet al deze middelen zomaar verkrijgbaar en zullen ze ook lang niet allemaal even goed werken. Ik zie nu even door de bomen het bos niet meer.

Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met bepaalde supplementen voor een gefocuste mind en concentratie, en zo ja welke jullie mij zouden aanraden? Alvast bedankt voor de moeite!

Mvg,

Red

Hoe zit het met je slaap? Ik heb dit ook. komt bij mij door slaapgebrek. En ook de leeftijd waarschijnlijk ;)
 
En de oorzaak van de klachten behandelen heeft geen nut? Speelt er iets in je priveleven of iets dergelijks dat je hier last van hebt?

Dat dat het beter is om de oorzaak op te lossen.
 
En de oorzaak van de klachten behandelen heeft geen nut? Speelt er iets in je priveleven of iets dergelijks dat je hier last van hebt?

Dat dat het beter is om de oorzaak op te lossen.

Dit. Bij mij is het probleem een slaaptekort.(waar ik aan aan het werken ben) Maar kan ook door andere zaken komen natuurlijk.

Ik zou zoals markd zegt eerst eens zien waar het vandaan komt.
 
Nee ik Weet niet waar het door komt. Ik heb geen last van slaap tekort en mijn voeding is schoon. Wel ben ik hard aan het stressen over allerlei financiele zaken, maar dat zou normaal gesproken niet moeten leiden tot zulke last van focus zou ik denken.

Ritalin is natuurlijk geen optie, dat moet via recept en ik heb geen adhd voor zover ik weet
 
Beste medebuilders,

de laatste tijd heb ik veel moeite met mijn concentratie en geheugen. Ik vergeet op dagelijkse basis van alles en nog wat en lijk zowel tijdens de training als daarbuiten geen focus meer te hebben. Ik voel me een verstrooide bejaarde man met alzheimer zo te zeggen.

Om dit tegen te gaan ben ik opzoek naar supplementen die mijn concentratie kunnen verbeteren. Ik ben op allerlei middelen gestuit van groene thee en omega 3 tot modafinil en concerta. Natuurlijk zijn niet al deze middelen zomaar verkrijgbaar en zullen ze ook lang niet allemaal even goed werken. Ik zie nu even door de bomen het bos niet meer.

Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met bepaalde supplementen voor een gefocuste mind en concentratie, en zo ja welke jullie mij zouden aanraden? Alvast bedankt voor de moeite!

Mvg,

Red

Gebruik je aas? Zoja welke middelen en doseringen?
 
En toch zit half dbb aan de anabolen terwijl het allen op recept verkrijgbaar is. Groot deel van de studenten gebruikt ook rita, gewoon via via gefixed
 
En toch zit half dbb aan de anabolen terwijl het allen op recept verkrijgbaar is. Groot deel van de studenten gebruikt ook rita, gewoon via via gefixed

ja, daar heb je een punt maar ik ben/ken geen student die rita doet.
 
Als ik stapels rekeningen heb liggen, denk ik daar overdag nogal eens aan, en met andere familie dingen ook.
Dan word de concentratie toch echt minder, niet heel gek.
 
Nee ik Weet niet waar het door komt. Ik heb geen last van slaap tekort en mijn voeding is schoon. Wel ben ik hard aan het stressen over allerlei financiele zaken, maar dat zou normaal gesproken niet moeten leiden tot zulke last van focus zou ik denken.

Ritalin is natuurlijk geen optie, dat moet via recept en ik heb geen adhd voor zover ik weet

Stress kan vanalles veroorzaken.
 
rhodiola of sint jans kruid.
word je rustig van zonder echt slaperig te worden
 
rhodiola of sint jans kruid.
word je rustig van zonder echt slaperig te worden
Kijk maar naar de leuke sides van sint jans kruid geef mij maar modafinil dan
 
Jezus wat een bijwerkingen, zijn bekant anabolen joh
 
Kijk maar naar de leuke sides van sint jans kruid geef mij maar modafinil dan
enkel in interactie met andere medicatie en of zonlicht
de sides van modafinil zijn toch veel zwaarder?
 
Zoals hierboven al werd geadviseerd, eerst eens proberen te achterhalen waar het vandaan kan komen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat half Nederland hier wel mee te maken heeft in ons gejaagde leventje.

Ik heb best wat ervaring met supps die voor meer energie of focus zorgen. Wil je iets dat echt werkt dan kom je al snel uit bij stimulanten. Deze geven uiteraard ook wat energie dus ik weet niet of je dit een probleem vindt. Je kan de energie afgifte beperken door geen grote dosering te nemen, maar zo kan je wel de verhoogde focus krijgen. Even een kwestie van de juiste dosering bepalen voor jezelf.

Dit zijn degene waar ik ervaring mee heb en die niet al te sterk zijn op energie gebied..

Rhodiola Rosea extract ( geen echte stimulant maar wel geschikt voor o.a focus )
Octopamine
Synephrine ( kleine dosis )
Phenylethylamine
Hordenine ( kleine dosis en eventueel gecombineerd met Phenylethylamine voor sterker effect )
Higenamine
 
@TS: Is het ondertussen dan beter?
 
Back
Naar boven