MuscleMeat

Sust vs enanthaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cables

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
2.534
Waardering
3
Wat is nou het grote verschil tussen sustanon en enanthaat ?
 
De samenstelling natuurlijk: Sustanon bestaat uit 4 soorten ester waaraan de testosteron is gebonden, o.a; cypionaat, propionaat, ...
Heeft dus zowel kort- als langwerkende esters in zich, waardoor meermaals per week moet worden gespoten om stabiele bloedwaardes te bereiken...

Test Enanthaat is enkel een lange ester, halfwaardetijd veel langer, dus moet niet 2* per week worden gezet, maar duurt ook langer eer het uit je systeem is...
 
De samenstelling natuurlijk: Sustanon bestaat uit 4 soorten ester waaraan de testosteron is gebonden, o.a; cypionaat, propionaat, ...
Heeft dus zowel kort- als langwerkende esters in zich, waardoor meermaals per week moet worden gespoten om stabiele bloedwaardes te bereiken...

Test Enanthaat is enkel een lange ester, halfwaardetijd veel langer, dus moet niet 2* per week worden gezet, maar duurt ook langer eer het uit je systeem is...

Maar sustanon bevat toch ook een enanthaat ester ? Dan is ie even snel uit je systeem als gewoon enanthaat lijkt mij.

Maar wat voor een verschil kan je verder merken behalve dat je het 2 keer per week zet inplaats van 1 keer ?
 
volgens mij bevat sus ook nog een ester die nog trager is dan enanthaat dus duurt sus nog langer voor het uitgewerkt is dan enanthaat.

verschil tussen sus en enth is dat ik van sus een ongelofelijke plofkop krijg
 
de naam...
daarna sust is een mixje van meerdere esters, geloof vier. En het bevat oa test e..
In praktijk houd met met sust minder vocht vast en sust is vaker prikken dan test e ivm de korte esters die erin zitten
 
Ik vroeg me die vraag ook eigelijk af.
Voordeel van de sus is dat hij dan eerder inkickt dan de Enanthaat.
Begrijp dan niet dat zo vele mensen er toch niet zo'n fan van zijn.
Ben ook aan het twijfelen voor enanthaat te vervangen door Sus.
Maar wil er eerst ook wat meer over weten.
 
Verschil qua samenstelling is anders maar ik merk er kwa werking geen noemenswaardig verschil van
 
Ik ga liever voor de test ent, maar kwa werking zit er weinig verschil in..
 
volgens mij bevat sus ook nog een ester die nog trager is dan enanthaat dus duurt sus nog langer voor het uitgewerkt is dan enanthaat.

verschil tussen sus en enth is dat ik van sus een ongelofelijke plofkop krijg

Decanoaat is de traagste ester in Sustanon.
 
Tering. Weet nou echt niemand hier wat er allemaal in sustanon zit. Enanthaat, Cypionaat, 1 lange, 2 korte, 1 middel ??? hahahaha. Hier zakt me broek toch wel vanaf hoor.

Oh haha ik zie het er zit helemaal geen enanthaat in. My bad ! :D
 
Decanoaat is de traagste ester in Sustanon.


inderdaad dat is m

ik hou zelf van sus veel meer vocht vast dan van enth, daar merk ik echt wel verschil in.
 
Back
Naar boven