AndroidHealthClinic

SuuS logje

Bezoekers in dit topic

SuuS141

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
2.491
Waardering
845
Lengte
1m77
Massa
64kg
Ben ik weer :)
Tijd(je) weggeweest en ongeveer net zo lang niet serieus getraind eigenlijk (shame on me)
Hoop gebeurd maar belangrijker nog, ik heb mn motivatie weer terug (jeejj)
Dus ik vond t ook wel weer tijd worden om een logje bij te houden, een nieuwe omdat mn oude wat mij betreft te ver onder het stof ligt.(mocht je nieuwsgierig zijn: t was Back from square one)

Om mezelf weer een schop onder mn uitgezakte kont te geven ben ik begonnen met vooral doen waar ik zin in had qua oefeningen enz zonder een doel of schema, ik moest vooral weer in t ritme komen.
Qua voeding hoefde ik nergens op te letten, ja dat ik genoeg at omdat ik erg was afgevallen. Jeejj voor het bereiken van mn streefgewicht maar ik was vooral skinnyfat.
Nu ik mn ritme weer heb werd t tijd om weer iets van een schema te volgen, ik noem t idnsmwmtwdsu (ikdoenogsteedsmaarwatmaartwerktdusshutup) :p
Het is een spiltschema van 3 dagen: dag 1 biceps/triceps/borst dag 2:rug/schouders dag 3 benen/buik. Ik train wanneer ik kan dus t komt wel eens voor dat ik 5 dagen achter elkaar ga en dan 3 dagen weer niet.
Ok er zit wel iets van logica in (vind ik) en het lijkt erg op mn oude schema maar afhankelijk van mn tijd en energie doe ik meer of minder sets per groep.
Daarnaast doe ik, volgens bb begrippen (veel?) teveel sets per oefening, dat deed ik vooral om uit te vogelen welke gewichten ik nou moest pakken en het is/was gelijk een mooie manier om op techniek te oefenen. Inmiddels zit ik weer bijna op mn oude gewichten dus voor mij werkte deze aanpak prima.

Voor mn voeding hou ik wel een schema aan, ik ben begonnen aan een cleanbulkje en vooralsnog is de grootste uitdaging om al dat eten weg te krijgen. Ik zit nu op 2000kcals per dag (heel veel voor mij) 30/30/40 ongeacht of ik nou train of niet.
Aangezien ik mn vp niet weet is het niet heel nauwkeurig maar voorlopig vertelt de spiegel dat t goed gaat.
Ik wil mn vp wel laten meten maar in mn gym doen ze dat niet meer...(fuckers) dus ff op zoek naar iemand die dat wel kan doen voor me.

Dat was t wel zo ongeveer, leuk dat je (weer) meeleest:)
 
Leuk dat je weer gaat loggen. Zag al dat je weer was begonnen! Heel veel succes;)
 
In en is de de profielfoto recent?
 
Geen grote mannen in je gym (of vrouwen ) die serieus trainen dat je ff kan vragen of 1 van hun je kan meten?

Succes.
 
In! Leuk dat je weer gaat loggen!
 
@ Pillz, nope. Ik train weer bij mn oude gym maar sinds die van eigenaar is veranderd zijn alle serieuze sporters weg
lloyd, ja die foto is van gister (wel na t trainen genomen:))
 
zou haast vergeten mn train van vandaag te loggen....
Ben nog niet zo gewend aan het nieuwe forum (yes another shame)

Rug/schouders

Eerst 15 minuten cardio

Mp+Bor
8x5
8x10
8x10
8x15
8x15

Latpull wg
8x23
8x27
8x32
8x37
8x37
6x41

Latpull rev closegrip
8x23
8x27
8x32
8x37
8x41

cable pushdown
8x18
8x23
8x27
6x37

seated row
8x27
8x32
8x37
8x41

db one row
8x9
8x10
8x11
8x12
6x13

db lat+front raise
8x4
8x5
8x5
6x6

hyperextensions
10xbw
8x10
8x10
8x10

ging best lekker :)
 
Zeker mooie training. Flinke gewichten alweer.
 
Welkom terug en succes!
Gewichten zien er alweer goed uit! evenals je profiel pica!
 
in:)
 
Gister legday

15 minuten crosstrainer

Squat
8x20
8x25
8x30
8x35
Begin een hekel te krijgen aan squatten, ik krijg m'n gewicht niet omhoog, minder reps ook geprobeerd maar geen succes.

Frontsquat
8x15
8x20
8x25
8x25
Doe ik sinds 2 weken, vind deze dan weer wel leuk om te doen.

Leg ext
8x32
8x36
8x41
8x46
6x51

Leg raise
8x32
8x36
8x41
8x46
6x51

Leg press
8x57
8x68
8x77 smal
8x77 normaal
6x86

Zijwaarts dingetje met bb in nek
20x10
20x15
Knie vond t niet zo leuk, even YouTube kijken voor juiste techniek.

Lunges, om t af te maken
8 pbx10
8 pbx15

Van legday raak ik een beetje gefrustreerd, ik heb t idee dat ik er meer uit kan halen maar m'n benen groeien wel volgens m'n broeken.
Ik twijfel om op deze manier verder te gaan. Sowieso heb ik (een beetje) moeite (ja nu al) met m'n bulkje.
Schrok me dood toen ik mezelf woog vanmorgen maar m'n kleding en de spiegel vertellen een ander verhaal.
*zucht*
[bitchmode: off]
 
Misschien kun je ook eens piramide proberen op de grote oefeningen. Bevalt mij prima. En soms doe ik er nog een single setje achter aan als ik iets overheb.

Je wilt meer massa bouwen toch? Zit je erg veel boven je onderhoud?
Zelf ben ik ook flink gegroeid. In begin lastig maar nu zit ik er niet mee. Voor een goed doel denk ik maar en het is winter:D

En als je sterker wil worden heb je ook wat meer nodig natuurlijk
 
Welcome back!
 
Misschien kun je ook eens piramide proberen op de grote oefeningen. Bevalt mij prima. En soms doe ik er nog een single setje achter aan als ik iets overheb.

Je wilt meer massa bouwen toch? Zit je erg veel boven je onderhoud?
Zelf ben ik ook flink gegroeid. In begin lastig maar nu zit ik er niet mee. Voor een goed doel denk ik maar en het is winter:D

En als je sterker wil worden heb je ook wat meer nodig natuurlijk

Hm dank je voor de tip, ik ga t ff opzoeken.
Meer massa is idd mn doel, ik zit nu met pijn en moeite 400 boven mn onderhoud.
Het is vooral mn (vroegere) innerlijke dikkerdje die roept "nee stop met eten":o terwijl ik dondersgoed weet dat ik meer moet eten om massa te krijgen.
Best lastig als je altijd aan het cutten bent geweest.
 
Hm dank je voor de tip, ik ga t ff opzoeken.
Meer massa is idd mn doel, ik zit nu met pijn en moeite 400 boven mn onderhoud.
Het is vooral mn (vroegere) innerlijke dikkerdje die roept "nee stop met eten":o terwijl ik dondersgoed weet dat ik meer moet eten om massa te krijgen.
Best lastig als je altijd aan het cutten bent geweest.
Is indd wel ff een knop die je om moet zetten, maar ik moet zeggen dat ik het nu warmer heb dan van de zomer:D Mijn benen worden snel vet dus die negeer ik nu keihard:p

Je zou wat meer werk setjes kunnen draaien op de squat bijv 3 x 8 x 30 of 5 x 5 x 35 of een extra squat sessie op een andere dag. De ene dag bijv 5 x 5 x 30 de andere dag 3 x 10 x 25 (bijvoorbeeld)
 
Is indd wel ff een knop die je om moet zetten, maar ik moet zeggen dat ik het nu warmer heb dan van de zomer:D Mijn benen worden snel vet dus die negeer ik nu keihard:p

Je zou wat meer werk setjes kunnen draaien op de squat bijv 3 x 8 x 30 of 5 x 5 x 35 of een extra squat sessie op een andere dag. De ene dag bijv 5 x 5 x 30 de andere dag 3 x 10 x 25 (bijvoorbeeld)

Ik blijf dapper dooreten en mezelf vertellen dat ik t er ook redelijk snel weer af krijg mocht t puur vet zijn wat ik nu gain :o
Denk dat ik een stuk geruster ben als ik mn VP weet.
Dank je voor de tip, zeker het proberen waard!
 
Lekkere training!
Misschien moet je toch de spiegel en jezelf en je lijf at meer vertrouwen. Je weet dat je aankomt en het echt niet allemaal vet zal zijn. ;)
Lastig om je lijf dan te vertrouwen... maar ik denk dat je dat echt wel kan. :)

Qua squatten.. ik herken het wel.. nog maar een paar maaden terug zat ik op 55 kg squat... nu net aan 35 kg..
Soms doe ik gewoon even die 35 kg en daarna nog een repout op 25 kg. Kan soms ook gewoon goed voelen.
Ik pak nu ook zo nu en dan goblet squat ipv gewoe backsquat. Beetje varieren maakt het ook leuker.
 
Back
Naar boven