XXL Nutrition

SuuS logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dank je voor je link Pillz!
Ik moet er echt bewuster mee omgaan al vind ik t lastig om én te letten op hoe ik ademhaal en dat gewicht te verplaatsen waar ik op dat moment mee bezig ben.
En eens met meer trainen, minder werken al is dat geen optie atm dus ik blijf maar full retard doorgaan zoals t gaat:D
 
Wel eens yoga overwogen? Doe het zelf niet, maar ken iemand die ook last had van 'ademhalingsproblemen' bij het trainen en die heeft veel baat bij yoga.. Gaat nu al een stuk beter :).
 
Yoga kan inderdaad helpen. .

Hier nog een die full retard gaat op werken én trainen... maar nu inmiddels een stapje terug doet op werken en wat meer me-time stopt in trainen. ;)

succes met trainen vanaaf.
 
Geen big tasty gisteren maar wel veel chocolade :D

Gister legday

Frsq
8x10
8x15

Sq
8x20 stretchy
8x25
8x25
8x30
8x35
8x40
5x45
4x50

Ik had zin om te deadliften, denk dat t hoogtijd is om die in m'n schema te houden
3x10x40

Leg curl
8x36
8x41
8x50
8x56
8x64
4x71 burn!!

Leg ext
8x32
8x36
8x41
8x50
8x56
8x64
8x71

Lunges
8pbx10
8pbx15
8pbx20

Ging best weer fijn. Ik heb bewust erop gelet dat m'n ademhaling via m'n buik ging, wat best lastig is dus misschien is yoga nog niet zo'n gek idee om eens te proberen.
 
er zijn geen betere gains als choco gains :).

goeie training.
 
Hi daar ben ik weer!
Ik heb ff niet gelogd, had ik ff geen zin in ivm privegedoe.
Wel elke dag braaf getraind en me vooral beziggehouden met nieuwe oefeningen proberen, aantal reps etc.
Gister m'n vp gemeten op een Tanita.
I know, ik roep t hardst dat die dingen niet kloppen maar ik vind iets van houvast wel fijn aangezien ik nog steeds niet met een tang kan meten.
Ik ben ook weer met mn meetlint in de weer geweest.
Here goes:

21-03-2016
63,6 kg (+0,6 kg)
vp: 23,4% (ugh dat voelt best vet)
borst: 92 (-3cm. WTF? krimpen ze??)
onderborst: 81 (+2cm)
Taille:65 (-1cm)
heup:84 steady as she goes
booty:95 (+2cm jeejj)
bicep: 28 (nothing to see here)
bovenbeen:55 (+1 cm)
boven knie:39 (+1cm)

Tsja wat zal ik er van vinden...laatste keer meten was half februari en opzich is er wel wat gegroeid maar aangezien ik voor t eerst mag aankomen (ik durf t eigenlijk geen bulken te noemen) heb ik geen idee of t goed gaat of niet.
Ik vind t tergend langzaam gaan iig maar dat kan ook zijn omdat ik weinig geduld heb:o
Deze week gooi ik extra cardio in de mix en eet ik op onderhoud omdat ik komend weekend een visagie-shoot heb en de dame in kwestie bedacht heeft dat het leuk is als ik een (veel te) kort broekje aantrek.
Dus, tips en op of aanmerkingen zijn meer dan welkom.
Ben ik op de goede weg, zou ik dingen in mn schema moeten aanpassen (meer/minder reps) ik heb echt ff geen idee nml.
 
Laatst bewerkt:
Fijn om weer eens wat van je te horen!
Hoop dat privégedoe nu inmiddels wat minder gedoe is.. Kan slopend zijn :).

Tanita is een bitch, maar ik snap dat het erg verleidelijk is om toch op enige vorm je progressie in de gaten te kunnen houden.. Als je maar in je achterhoofd houdt dat je die trut gerust uit het raam mag flikkeren wanneer ze ineens weer kuren heeft.. ;)
 
Plastic kan niet krimpen hoor :p

In een week kan je niet veel vet droppen.
Wel kan je flink wat vocht eruit krijgen.
Veel cardio, low carb, sodium/natrium manipulatie.
 
Booty gains? hnnnng
 
Fijn om weer eens wat van je te horen!
Hoop dat privégedoe nu inmiddels wat minder gedoe is.. Kan slopend zijn :).

Tanita is een bitch, maar ik snap dat het erg verleidelijk is om toch op enige vorm je progressie in de gaten te kunnen houden.. Als je maar in je achterhoofd houdt dat je die trut gerust uit het raam mag flikkeren wanneer ze ineens weer kuren heeft.. ;)

Het wordt een beetje vermoeiend ja en t zou fijn zijn als t een keer klaar was maar dat is even afwachten. Een heel dierbaar iemand van me is mogelijk ernstig ziek maar de onderzoeken lopen nog.
Daarnaast m'n nieuwe uitdaging die m'n aandacht opeist maakt dat het soms wat te veel wordt.
Maar goed, genoeg drama nu, gelukkig kan ik lekker m'n ding kwijt met trainen.

En Tanita, ze blijft een trut maar bij gebrek aan beter accepteer ik d'r kuren ;)
Plastic kan niet krimpen hoor :p

In een week kan je niet veel vet droppen.
Wel kan je flink wat vocht eruit krijgen.
Veel cardio, low carb, sodium/natrium manipulatie.

Nee maar wtf is er dan gekrompen?!?

De tips die ik vroeg waren vooral voor t verdere verloop aangezien vet droppen niet mogelijk is op korte termijn. En als t heul storend is photoshopt ze m'n putjes maar uit m'n benen:p

Booty gains? hnnnng

Jaa! M'n moeder had al opgemerkt dat ik een dikkere kont kreeg (uiteraard had ze dus gelijk :))
 
Tanita eruit en jij erin! :D lekker trainen en doorzetten meid!
Wel klote dat het prive even niet zo lekker gaat :( Ik hoop op een goede uitkomst van de onderzoeken.

en ja.. nieuwe uitdagingen kosten veel energie. Maar soms kan trainen je ook even wat ontspanning geven om er juist even niet mee bezig te zijn he ;) Die ervaring heb ik in ieder geval wel.

Booty gainzzzzzzzzzzzzzzz Nice! :D
 
Een echte man maakt zich niet druk om wat putjes ;)

Maar wat voor tips wil je precies?
Voor cutten?

Trainen tijdens cutten is Simpel.
Basis oef zwaar.
Rust nemen zodat je ook zwaar kan liften elke set.
Afmaken met wat isolatie.
Al die supersets/dropsets niet doen
Ja mayb af en toe.
Maar leg de focus op de basis oef met zware gewichten en niet teveel reps.
Zo verlies je het minste spier.

Sterkte met alles.
 
@ Marina, dat ben ik met je eens, geen betere manier om je hoofd leeg te krijgen dan door te tellen hoeveel je nog moet en hoe je die laatste rep eruit krijgt:)

@ Pillz, komt geen man bij kijken zondag, gelukkig

Meer tips over hoe nu verder met de resultaten die ik heb. Ik heb geen idee nml of ik op de goede weg zit. Misschien is m'n beeld niet realistisch hoor en verwacht ik teveel maar t voelt alsof ik stilsta.
 
Wat wil je nu dan? Cutten?

Hoeveel zit je onder je behoefte?

Wat is je beeld? 6 pack in zomer? Is haalbaar.
 
Gelukkig ben ik helemaal niet zo veranderlijk als t weer....:rolleyes:
Ik heb besloten om toch maar te gaan cutten, dat isolatie laagje stoort me mateloos en ik denk dat m'n doel niet realistisch was, ik heb bij lange na niet de "massa" erop gekregen die ik wilde. Wat logisch is aangezien het nou eenmaal veel tijd kost.
Cutten is iets waar ik dan weer wél goed in ben dus nu vooral opletten dat ik niet full retard ga en er hetzelfde uitzie als toen ik weer begon met trainen.

Bij de sportschool van m'n werk hadden ze een nieuwe Tanita en leuk als dat ze zijn mocht ik er ook op.
Ook deze is een bitch (vooral omdat de cijfers me niet aanstonden:o)
Dus m'n huidige stats: 65 kg met een vp van 25%
M'n nieuwe doel is -5 kg en m'n vp 20%
Ik heb het schema wat ooit voor mij gemaakt was weer opgedoken en de afgelopen dagen wat mee gestoeid.
Ik heb niet gelogd omdat t weinig boeiend was maar wel elke dag trouw getraind.
De komende 2 weken ga ik cardio opbouwen en zo m'n tekort creëeren en daarna omlaag met m'n kcals.
En in het kader van "meer cardio" doe ik vanavond voor t eerst mee aan een spinning les.
Wish me luck!!
 
Wauw een spinning les, lang geleden dat ik dat gedaan heb, succes! :o

Als je goed en netjes cut kan het resultaat (voor mij persoonlijk) wel hard gaan en dat vind ik best motiverend werken. Gewoon goed op je kcal-inname letten en dan komt het wel goed. Een ding is fijn: komende tijd niet zoveel feestdagen waar vreten centraal staat :p

En grappig, we hebben bijna dezelfde lengte (ik 1 cm'tje meer), vaak zijn vrouwen toch nog wel wat kleiner (niks mis mee, no offence)
 
Wat doe je met e/k/V ?
 
Wauw een spinning les, lang geleden dat ik dat gedaan heb, succes! :o

Als je goed en netjes cut kan het resultaat (voor mij persoonlijk) wel hard gaan en dat vind ik best motiverend werken. Gewoon goed op je kcal-inname letten en dan komt het wel goed. Een ding is fijn: komende tijd niet zoveel feestdagen waar vreten centraal staat :p

En grappig, we hebben bijna dezelfde lengte (ik 1 cm'tje meer), vaak zijn vrouwen toch nog wel wat kleiner (niks mis mee, no offence)

Thanx!

Met cutten heb ik vreemdgenoeg geen moeite behalve dan dat ik doorsla en er een crash van maak waardoor alle moeite weer voor niets is geweest.

Ik zal je zeggen, ik ben al 3cm gekrompen haha. Geen idee hoe dat kan aangezien ik niet zo oud ben maar ik was vroegah 1.80.

Wat doe je met e/k/V ?[/QUOTE

Voorlopig 30/40/30
Als ik m'n eiwitten te snel omhoog doe krijg ik last van m'n huid (en van weinig carbs krijg ik een kuthumeur)
 
Ik doe precies hetzelfde ;)

Bijna dan 30/50/20

Carbs zo lang mogelijk zo hoog mogelijk.

Eiwitten hoeven pas omhoog als je echt diep gaat.
 
Back
Naar boven