AndroidHealthClinic

T-shirt

Bezoekers in dit topic

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
5.153
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Dit model shirt, is hier een naam voor ?

Knipsel.PNG
 
Ja vind wel makkelijk , tussen bulk en cut zit zo'n verschil bij mij dat het naveltruitjes worden bij sommige oefeningen
 
Maar dit is wel een uiterste.
Vind het maar gek uit zien die 'hippe' shirtjes.
 
Haha of het hip is weet ik niet. maae tis wel een uitkomst bij overhead tricep oefeningen enz
 
Ik vind het er vreemd uit zien, maar dat is vooral door de exteem out-of-proportion model die ze hebben gebruikt.
 
Ja het hoeft ook niet zo diep te gaan, gewoon zo dat ik niet meer boxer in me naad hoef te begraven zeg maar
 
Toevallig was ik bij coolcat laatst (voor mijn zoontje) en daar hadden ze ook een langer model tshirts. H&M verkoopt ze ook.

T-shirt Eroundzip

Hier staan ze ook tussen gewoon even kleurtjes.
 
Ja maar die helemaal lange shirts word me iets te hip haha. Ben al 24


weet niet hoe dat te brengen zonder het te laten klinken als : ik ben al 9 en-een-half hoooor
 
Hahahah 24..... en dan ben je te oud daarvoor?

Nou dan ga ik maar opzoek naar gebreide oma onderbroeken en sandalen dan ben ik met mijn bijna 30 overal te oud voor dus.... pffffff fml zeg
 
Hahahah 24..... en dan ben je te oud daarvoor?

Nou dan ga ik maar opzoek naar gebreide oma onderbroeken en sandalen dan ben ik met mijn bijna 30 overal te oud voor dus.... pffffff fml zeg
hier komt de 30tig ook steeds dichter in de buurt :-( fml
 
Hahahah 24..... en dan ben je te oud daarvoor?

Nou dan ga ik maar opzoek naar gebreide oma onderbroeken en sandalen dan ben ik met mijn bijna 30 overal te oud voor dus.... pffffff fml zeg
Haha woon in Drenthe. Da't is het haha
 
alleen jammer dat Coolcat en nog veel meer winkels maar tot 2xxl gaan

polo's en korte broeken hier 3xxxl en 4xxxxl

(is gewoon discriminatie van de wat bredere man :fuux:)
 
alleen jammer dat Coolcat en nog veel meer winkels maar tot 2xxl gaan

polo's en korte broeken hier 3xxxl en 4xxxxl

(is gewoon discriminatie van de wat bredere man :fuux:)
Forever yolooo bulk toch :P
 
alleen jammer dat Coolcat en nog veel meer winkels maar tot 2xxl gaan

polo's en korte broeken hier 3xxxl en 4xxxxl

(is gewoon discriminatie van de wat bredere man :fuux:)
Dan vraag ik me altijd af hoeveel aanleg voor rug jullie hebben. schommel rond de 118/119 en pas nog wel in XL behalve als het echt los moet zitten.
 
Aiaiai afgelopen dan.




Ohhh jullie hebben ook kuilen ipv heuvels?
Ik wist niet dat kledingkeuze gebonden was aan waar je woonde. Ik kleed me gewoon waar ik me goed bij voel.

Ik heb niet zoveel kleding waarbij ik me niet goed voel dus dat zou niet zo moeilijk zijn maar heb geen zin in die opmerkingen enz. Dan moet ik daar weer op happen:p
 
Dan vraag ik me altijd af hoeveel aanleg voor rug jullie hebben. schommel rond de 118/119 en pas nog wel in XL behalve als het echt los moet zitten.


waar zitten jou kilo's dan ,in je benen?

xl lijkt me onmogelijk op dit gewicht bij een evenredige ontwikkeling

van alle spiergroepen,

xxl haal ik wel met stretch shirts , maar dat vind ik weer zo overdreven wannabee staan
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven