Fitness Seller

Te dunne benen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Turkb

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2010
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
62kg
Ik ben 1,86m lang en ben 62 kilo.
Ik heb echt dunne benen en ik ben een ECTOMORPH.

Sommige mensen zeggen als je ecto bent dat je dan nooit dikke benen kan krijgen is dat zo?

hoe moet ik dikkere benen krijgen.
 
haha tuurlijk kan je als ecto wel dikke benen krijgen! (meso's en endo's zullen deze hoogstwaarschijnlijk wél sneller krijgen)
it's all about squats baby
 
okay dus squatten squatten en squatten. Elke dag dat ik train of moet ik dat ook verdelen.
 
okay dus squatten squatten en squatten. Elke dag dat ik train of moet ik dat ook verdelen.

48 uur rust ertussen, als beginner kan je hem wel 2x in de week meepakken
 
Ik ben 1,86m lang en ben 62 kilo.
Ik heb echt dunne benen en ik ben een ECTOMORPH.

Sommige mensen zeggen als je ecto bent dat je dan nooit dikke benen kan krijgen is dat zo?

hoe moet ik dikkere benen krijgen.

hmm wat denk je van beginnen met trainen en eten?
 
Squats idd, maar ik squat niet vaak meer en mijn benen (vooral kuiten) groeien :)

Ik zeg zware legpresses en explosieve curls/extensions.
It's not only about the squats ;)

En voor kuiten calf-raise.. en aangezien je de kuiten elke dag al veel belast mag je deze flink wegbranden met rond de 8reps zo zwaar mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon zwaar benen trainen, dus soms squaten en soms leg press. Ook zullen deadlifts en romanian deads je benen flink aanpakken. Om het af te maken kun je er leg curls en leg extensions bij doen. Kuiten kun je aanpakken met standing calf raise, seated calf raise en toe press.

En genoeg eten natuurlijk!

(En owja, vergeet je bovenlijf niet te trainen. Een dik bovenlijf zonder benen ziet er niet uit, maar een gespierd onderlijf zonder bovenlijf zit er nog veel belachelijker uit!)
 
Ik ben 1,86m lang en ben 62 kilo.
Ik heb echt dunne benen en ik ben een ECTOMORPH.


hoe moet ik dikkere benen krijgen.

Ga naar een ander forum, het anorexia forum.
 
Ga eten en trainen, doei.
 
Eergisteren benen getraind. Heb nog steeds megastijve benen.

Squat till you puke!!!
 
3 x per week squatten en genoeg eten. Als je echt ectomorph bent pak dan een kcal of 5000.
 
Niet meer op reageren, dit figuur vraagt ook al hoe die een ander hoofd kan krijgen.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Kleinhoofd

--------------------------------------------------------------------------------

Wat kan ik hieraan doen?

heb een dunne en kleine hoofd. Hoe kan ik dit beter in vorm krijgen. .

wat een vragen stelt dit figuur.
 
eten, squatten, slapen

genoeg gezegd :)
 
Injecteer synthol in je quads!
 
benen gaan het snelst vind ik... tenminste bij mij...

Je moet er goed bij eten... dan groeien ze sneller..
 
Back
Naar boven