XXL Nutrition

Te mager? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marc45

Novice
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Hoi all,

Vraag, ik ben 46, 192, 72 kg (en dus al aan de magere kant).
Echter blijf ik nog steeds (wat) buikvet houden (nog twee kilo eraf?), maar als ik nóg meer train op vetverlies wordt ik wel heel mager. Als ik een clean bulk ga doen, wordt ik wel gespierder maar komt al het extra ook weer op mijn buik terecht wat weer resulteert in een fat skinny (alles komt direct op min buik terecht).

Wat te doen? Nog die twee kilo eraf en dan een clean bulk of nu clean bulken?

Marc
 
Hoi all,

Vraag, ik ben 46, 192, 72 kg (en dus al aan de magere kant).
Echter blijf ik nog steeds (wat) buikvet houden (nog twee kilo eraf?), maar als ik nóg meer train op vetverlies wordt ik wel heel mager. Als ik een clean bulk ga doen, wordt ik wel gespierder maar komt al het extra ook weer op mijn buik terecht wat weer resulteert in een fat skinny (alles komt direct op min buik terecht).

Wat te doen? Nog die twee kilo eraf en dan een clean bulk of nu clean bulken?

Marc

Nu clean bulken. Je hebt zeer weinig spiermassa.
 
Nu clean bulken. Je hebt zeer weinig spiermassa.
Dit. Gewoon goede (clean)bulk doen. Altijd voor ogen houden dat je bezig bent met een langetermijnproject. Dus tijdelijk wat vetter is niet erg. Dat cut je er t.z.t. weer af. Eerst wat spiermassa erbij.
 
Nu clean bulken. Je hebt zeer weinig spiermassa.

Op die foto valt je buik heel erg mee, ik zou inderdaad gaan clean bulken en eerst maar eens wat spiermassa gaan kweken
 
Dude, onmiddellijk gaan bulken aub.
 
Zeker een clean bulk doen en zeker je houden bij de basis oefeningen(dl,sq,bor,...) en na verloop van tijd ga je hierdoor zeker een betere fysiek krijgen. Als je nu gaat cutten ga je de look van een ausswitch overlever krijgen en slapper worden, niet doen dus
 
Back
Naar boven