MuscleMeat

Te weinig eiwitten tijdens cutten?

Bezoekers in dit topic

This topic gave my protein and calcium structures cancer.

arguing-with-retards.jpg


Deze nuttige toevoeging is mede mogelijk gemaakt door cuttende calcium structuren.
 
Arguing with retards, tja ..... ze hebben nu eenmaal ook recht op posten op een BB forum.
Meer KH en minder eiwit maakt ze iig niet echt intelligenter.
 
Maar yeremy vertel nog eens hoe boven onderhoud eten voor jou werkt in de cut

Want jij kent je lichaam en ieder lichaam is anders
 
Maar yeremy vertel nog eens hoe boven onderhoud eten voor jou werkt in de cut

Want jij kent je lichaam en ieder lichaam is anders

Werkt voor iedereen. Ieder lichaam is anders maar werkt hetzelfde.

Je kan toch ook rekenen of niet? Je weet op welk niveau van calorie inname je vet gaat aanzetten. En je ziet wanneer je droger of vetter wordt. Je weet bij hoeveel en welke voeding de spiermassa groeit en ook hoe snel het gaat. Je weet dus wanneer je meer of minder moet gaan eten.

Je weet ook welke activiteiten het snelste en meeste vet doen verbranden. En je weet welke voeding het beste resultaat geeft en de voedingsopname en vet verbranding het beste ondersteunen. Het is iig niet de gevulde koek ondanks de juiste macro's die er in zitten.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
 
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op zijn vraag
 
Ik denk dat ik het uitgebreider antwoord al een kleine 100 keer heb gegeven door de jaren. Dus houd ik het nu eenvoudig.
Je weet vanaf welk punt je vet gaat aanzetten en waarmee je extra vet kan verbranden. Eenvoudiger kan niet.

Zo doe ik het, zo werkt het voor mij.

Dit is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen.
 
Ik denk dat ik het uitgebreider antwoord al een kleine 100 keer heb gegeven door de jaren. Dus houd ik het nu eenvoudig.
Je weet vanaf welk punt je vet gaat aanzetten en waarmee je extra vet kan verbranden. Eenvoudiger kan niet.

Zo doe ik het, zo werkt het voor mij.

Dit is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen.

Jij zal het moeten doen met de feiten en ik help je er wel mee, aangezien het niet erg makkelijk gaat zo te zien.

Je onderhoud is het aantal kcal waarmee je gelijk blijft in gewicht. Eet je minder dan dat aantal kcal, dan val je af (onder onderhoud = cutten) en eet je meer dan dat aantal kcal, dan kom je aan (boven onderhoud = bulken).

Dat is een feit. Niks meer, niks minder.

Jij beweert dat je boven onderhoud kan zitten en toch kan cutten. Dit klopt niet. Punt.
Het enige dat eventueel kan is ietsjes boven onderhoud eten en elke dag cardio doen waardoor je onder het onderhoud komt, maar gezien jouw uitleg en je vage (nogal debiele) onderbouwing, kon je daar zelf niet op komen.
 
Ik heb al vaker aangegeven Huill93 dat we hier aan bodybuilding doen en niet aan afvallen.


Je cut in je voeding en/of je cut in je vetmassa.
Dat jij en je collega huisvrouwtjes in je gymklasje niets van bodybuilding, vetopslag en cutten begrijpen is inderdaad een feit. Gaan jullie fijn teveel of te weinig eten dan komt het voor jullie helemaal goed om af te vallen of aan te komen.
Laat bodybuilders gewoon hun eigen ding doen. Bemoei je liever met PL meisjes prietpraat.
 
Ik heb al vaker aangegeven Huill93 dat we hier aan bodybuilding doen en niet aan afvallen.


Je cut in je voeding en/of je cut in je vetmassa.
Dat jij en je collega huisvrouwtjes in je gymklasje niets van bodybuilding, vetopslag en cutten begrijpen is inderdaad een feit. Gaan jullie fijn teveel of te weinig eten dan komt het voor jullie helemaal goed om af te vallen of aan te komen.
Laat bodybuilders gewoon hun eigen ding doen. Bemoei je liever met PL meisjes prietpraat.

Ik zal het nogmaals uitleggen, want wat ik uitleg is voor ELK persoon hetzelfde, tenzij (volgens mij) je een pro bodybuilder bent van 120+ kg op -10% bodyfat en AAS gebruikt.

Onder onderhoud eten = cutten = af vallen/vet verliezen/droger worden/whatever you call it (en evt wat spier).
Boven onderhoud eten = bulken = aankomen/spiermassa aanzetten (en evt wat vet).

Als je vet verliest, val je in vet af = afvallen. Niet zo mierenneuken.
 
Ik heb al vaker aangegeven Huill93 dat we hier aan bodybuilding doen en niet aan afvallen. Je cut in je voeding en/of je cut in je vetmassa. Dat jij en je collega huisvrouwtjes in je gymklasje niets van bodybuilding, vetopslag en cutten begrijpen is inderdaad een feit. Gaan jullie fijn teveel of te weinig eten dan komt het voor jullie helemaal goed om af te vallen of aan te komen. Laat bodybuilders gewoon hun eigen ding doen. Bemoei je liever met PL meisjes prietpraat.

Goede ad hominem man! Dat zal de onwetende infidel leren. Bodybuilders hebben een speciaal soort lichaam, snapt de rest ook niets van. Vooral die Galen, wat een vent, weet ondanks zijn hoge IQ en bibliotheek aan kennis nog steeds niet hoe het zit! Wedden dat hij denkt dat vet slecht is voor je? :o
 
Wedden dat hij denkt dat vet slecht is voor je? :o

Tuurlijk, dat zal hij absoluut denken inderdaad.

Weet niet wat Galen er verder mee te maken heeft maar goed. Laten we dan maar zijn naam misbruiken in een discussie waar hij geen deel aan heeft.

Vooral ook leuk om Galen dan ook als retard neer te zetten.

Goed bezig.

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Ik zal het nogmaals uitleggen, want wat ik uitleg is voor ELK persoon hetzelfde, tenzij (volgens mij) je een pro bodybuilder bent van 120+ kg op -10% bodyfat en AAS gebruikt.

Onder onderhoud eten = cutten = af vallen/vet verliezen/droger worden/whatever you call it (en evt wat spier).
Boven onderhoud eten = bulken = aankomen/spiermassa aanzetten (en evt wat vet).

Als je vet verliest, val je in vet af = afvallen. Niet zo mierenneuken.

118 kilo, ook goed?

je ziet alleen zwart wit.


laten we het eens over trainen hebben.

Ik vind die benchpress van jou waardeloos. De bencpress doet niets voor de pecs.
Lekker relevant toch wel he.
 
Tuurlijk, dat zal hij absoluut denken inderdaad.

Weet niet wat Galen er verder mee te maken heeft maar goed. Laten we dan maar zijn naam misbruiken in een discussie waar hij geen deel aan heeft.

Vooral ook leuk om Galen dan ook als retard neer te zetten.

Goed bezig.


:roflol:
 
Tuurlijk, dat zal hij absoluut denken inderdaad.

Weet niet wat Galen er verder mee te maken heeft maar goed. Laten we dan maar zijn naam misbruiken in een discussie waar hij geen deel aan heeft.

Vooral ook leuk om Galen dan ook als retard neer te zetten.

Goed bezig.

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------



118 kilo, ook goed?

je ziet alleen zwart wit.


laten we het eens over trainen hebben.

Ik vind die benchpress van jou waardeloos. De bencpress doet niets voor de pecs.
Lekker relevant toch wel he.

Ik ben een powerlifter, ik kan moeilijk een dumbbell press gaan doen op een wedstrijd he :roflol: Kortzichtige gast ben je ook, je denkt enkel en alleen aan bodybuilding.
(Ja het heet dutch bodybuilding blabla, maar hier zijn ook Belgen en ook oa powerlifters en strongman, dus je opmerking die je dadelijk waarschijnlijk gaat maken heb ik vast onderuit getrapt.)
Nee, 118 kilo is niet goed, ik zei 120+, lezen is ook een vak.

JUIST in de bodybuilding is cutten belangrijk..hoe kom je anders op die 4-5% vetpercentage?
 
Die yeremy gast is grappig
 
Back
Naar boven