AndroidHealthClinic

Terug op de goede weg !

Bezoekers in dit topic

3S85

Novice
Lid geworden
3 jan 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Beste,

Ik ben een beginner maar voel toch dat ik nu wat prof info kan gebruiken, vandaar de interesse in dit forum.

Ben 28 jaar, 1m76 en op 6 maanden tijd 10kg afgevallen van 85-86kg naar 74 en dus komt goed.
Dit door een combinatie van P90X en veelllll lopen en natuurlijk voeding !
Cheatdag inlassen, 1x in de 2 weken en dus 12 dagen niks als whey hydrolisate, kip kalkoen vis, groenten, pasta, veeelll kwark.

Ik doe alleen de P90X arms shoulders chest back dvd. Ben normaal niet voor die amerikaanse programma's maar deze doet echt wel wat hij moet doen.
Telkens afwisselind, dus 1 dag lopen, 1 dag p90x.
Lopen doe ik 10km/u. Soms wat meer soms wat minder maar altijd 8km.

Probleem is nu dat ik teveel loop en dus een trechterlooking achterkant krijg
Denk als ik zo nog 6 maanden voortdoe dat het te overdreven gaat zijn..
Ik ga nooit naar de gym, dat houdt ik niet zolang uit als het thuis trainen

Misschien wat squads invoegen? Minder of sneller lopen?

Graag wat meer info hierover.
Alvast bedankt !

Screenshot_20170103-223659.jpg


Screenshot_20170103-223653.png
 
Met een snelle google zoekopdracht zie ik ook dat er een p90x legs and back worksheet bestaat. Aangezien je niet naar de gym wil, zou ik je iig willen aanraden om ook de bijhorende legs&back sheet in je trainingsschema op te nemen. Dat heeft vast gezorgd voor je 'trechterlooking achterkant'.
 
Bedankt voor je reactie.
Probleem is dat die legs/back echt niet te combineren valt met hetgeen wat ik loop. En het ook echt niet leuk vindt..
Zou graag nog 5kg afvallen dus echt lean ipv bulk.
Dacht zelf het lopen te verminderen met bv 3x per week 8km (miss minder?) & 4x per week p90x, daar 1x shoulders uitpikken en er beenoefeningen ingooien? Shoulders doe je 2x per week bij dit schema.
 
Wat is de reden dat je niet naar de gym wil?
 
Back
Naar boven