XXL Nutrition

Terug van de FIBO 2009

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Zo, ben net terug van de FIBO 2009.

Behoorlijk druk weer terwijl morgen en overmorgen de echte drukte pas verwacht wordt.

Rich Gaspari ontmoet, aardige kerel. Hij zit op de Nutriworld stand in hal 9.
Daar staat ook de buffel Tony Freeman en Francois Benfatto die zijn eigen supps lijn heeft uitgebracht.

Ronnie Coleman was ook van de partij (BSN) en gaf een ''gastoptreden'', maar hield zijn kleren aan. Volgens mij was hij redelijk out of shape. Zijn armen zagen er voor zijn doen ook vrij klein uit. (zie foto)

Heb ook begrepen dat Yates ergens rondliep en Victor Martinez, maar die ben ik niet tegengekomen.

Nog een tip: als je met de auto gaat zet je wagen dan niet neer op P1 of P2 want dan sta je na afloop in de file omdat 2 bejaarde mannen auto voor auto moeten afrekenen (€7)

Verder, zoals altijd veel ''bijzonder'' volk te aanschouwen!:D

Veel plezier voor degenen die gaan.

ronniefibo2009.jpg
 
Laatst bewerkt:
ronnie heeft op die foto echt kleine armen ja :O
helaas kan ik dit jaar niet, volgend jaar ben ik er zeker bij!
 
Ik had gelezen op het flexonline forum dat Phil Heath er ook ging staan, met zijn nieuwe DVD. Was hij er niet?
 
Ik had gelezen op het flexonline forum dat Phil Heath er ook ging staan, met zijn nieuwe DVD. Was hij er niet?

Niet gezien, maar heel eerlijk er liepen zo veel mensen rond en er waren zoveel Bodybuilders aanwezig dat ik waarschijnlijk de helft niet gezien heb!
 
haha skinnie rulez ronnie!!
inderdaad kleine armen, maar nog het eea tegen gekomen van nieuwe supplementen?
 
Wij gaan zondag dan zullen wel zien of er iets echt et zien valt pijs ik,is onze eerste keer.Men madam moet nog badpak en nieuwe bikini gaan halen daar dus hopen dat het er ligt :-)
Alvast bedankt voor de tip!Hoop dat er ergens anders parking te vinden is dan?
 
Ben ook geweest, we gingen vanuit school met een aantal klassen.
Dit was ook de eerste keer voor mij dat ik er was, en ga er zeker vaker heen want heb er enorm van genoten! Met een aantal profs en nog wat leuke dames op de foto gekomen. En Yates en Martinez waren gewoon te vinden in het FIBO power gedeelte :D
Wel jammer dat Ruhl en Dennis Wolf er vandaag niet waren...
 
Vandaag ook geweest...vondt er niet zoveel aan tbh,had er meer van verwacht maar had ook met de dag en tijd te maken denk ik.
Wel even victor en roely nog de hand geschud dat was wel cool :D
 
maar nog het eea tegen gekomen van nieuwe supplementen?

Niet echt Skinny, veel more of the same.
Na de doorbraak van Whey, AAKG en Creatine is het relatief rustig al zie je wel steeds meer producten met Beta-Alanine.
 
3x dezelfde foto eigenlijk met die handshake zo,alleen een ander persoon. Ha ha...
Yeah so cool lol...

2hyzd4h.jpg


1556why.jpg


2vv9s03.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niet echt Skinny, veel more of the same.
Na de doorbraak van Whey, AAKG en Creatine is het relatief rustig al zie je wel steeds meer producten met Beta-Alanine.

Voor de sups hoef je de er niet heen te gaan idd...neem bv de BSN stand..was echt niet heel veel goedkoper als wanneer je online zal bestellen.Scheelde wel iets uiteraad.
 
Net terug.. vond er ook niet superveel aan, was m'n eerste keer FIBO.

Enkele leuke pics wel.

Phil Heath niet gezien, ook Dorian niet...

En waar was Muscletech stand ???
 
Jongens... waarom lopen de pro's niet in hun blote pens ?

Zo zien we nog niks.
 
Net terug.. vond er ook niet superveel aan, was m'n eerste keer FIBO.

Enkele leuke pics wel.

Phil Heath niet gezien, ook Dorian niet...

En waar was Muscletech stand ???

He he,ben dus niet de enige die het niet echt spectaculair vondt...
 
ik ben vandaag 25 ste geweest .
1 ste keer na diverse keren uitstel andere jaren.
Ik was zeer onder de indruk van vele gasten , ook de bezoekers , want het was kijken en bekeken worden natuurlijk.
respect had ik al , maar na deze dag heb ik nog meer respect voor jullie allemaal (voor degene die serieus bezig zijn met bodybuilding)
In de wandelgangen kwam ik Francois Benfatto tegen , wat is die klein (lengte)
voor degene die nog nooit zijn geweest , echt een aanrader om te gaan.

IMG_0527.jpg


IMG_0528.jpg


IMG_0529.jpg


IMG_0530.jpg


IMG_0531.jpg
 
Zie ik op de derde foto nou een beesten arm van een vrouw? (rechts)

Ik ga wanneer ik zelf ietsje bigger ben.
 
er was zoveel te zien op dat moment , denk haast van wel , maar dan wel een van de weinige vrouwen die aanwezig waren , dat viel wel op.
 
ik vond het ook niet echt heel spectaculair, maar wel grappig om die pro's eens in het echt te zien;)
 
Ik heb het wel naar m'n zin gehad hoor, ik heb gezien;

George Farrath
Dennis James
Brandon Curry
Trey Brewer
Ronnie Coleman
Dennis Wolf
Markus Ruhl
Tony Freeman
Rich Gaspari
Khalid
 
Back
Naar boven