XXL Nutrition

Test e mast e

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
20 jan 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Ik ben sinds 2 weken bezig met mijn kuur (test-e/mast-e/dianabol. Momenteel neem ik de dianabol als kickstart, en injecteer ik 1ml test/mast per week. Er is mij verteld de dosering te verdubbelen. Ik heb rond zitten kijken op het internet etc, maar wat vinden jullie hiervan? Ik zit momenteel op 10,7% vet en eet zo rond de 3500 calorien per dag. Graag feedback =)
 
ik vind dat je je gewicht iedere dag moet tracken en daarop je voeding aan moet passen. eerste kuur, prima dosering. neem aan test 250 mast 200?
 
Ja dat sowieso de voeding en gewicht worden elke dag in de gate gehouden natuurlijk! Dit is mijn 2de kuur, voorheen ook test/deca gedaan (maar vond ik niks, veelte veel vocht houd je vast, kan overgens ook komen door de voeding toendertijd btw). Toen ik begon met de test/mast/diana woog ik +-85kg, momenteel dus ongeveer 5kg aangekomen. Dit waarschijnlijk ook door de dianabol met korte ester. Nu wil ik wel het uiterste eruit halen, vandaar mijn vraag aan jullie of de dosering aangehouden moeten worden (1ml/1ml), of te verhogen naar 2ml/2ml.
 
Ja dat sowieso de voeding en gewicht worden elke dag in de gate gehouden natuurlijk! Dit is mijn 2de kuur, voorheen ook test/deca gedaan (maar vond ik niks, veelte veel vocht houd je vast, kan overgens ook komen door de voeding toendertijd btw). Toen ik begon met de test/mast/diana woog ik +-85kg, momenteel dus ongeveer 5kg aangekomen. Dit waarschijnlijk ook door de dianabol met korte ester. Nu wil ik wel het uiterste eruit halen, vandaar mijn vraag aan jullie of de dosering aangehouden moeten worden (1ml/1ml), of te verhogen naar 2ml/2ml.
Hoeveel Mg/ml? Anders kan niemand je wat adviseren..
Kan het wel raden, maar toch..
 
Gewoon uppen. Geen probleem, zelfde kuur gedaan incl dan tren er nog bij en geen kickstart.
 
Uppen. 500mg test en 400mg mast is prima, anders gaat jou het resultaat tegenvallen.
 
Back
Naar boven