MuscleMeat

Test enanthaat 10 ml flesje: hoe ?

Bezoekers in dit topic

Beast85

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2008
Berichten
82
Waardering
0
Hey, voor m'n beginkuur doe ik 10 wk ew 500 mg test e.
Probleem is nu ik heb 2 flesjes van elk 10 ml --> 250mg/ml..
Ik moet dus e.w 2 ml uit dat flesje halen.. 2 ml is bekan niks, moet ik mengen met iets anders of spuit ik gwn die 2 ml zo in ?

grtz
 
Hey, voor m'n beginkuur doe ik 10 wk ew 500 mg test e.
Probleem is nu ik heb 2 flesjes van elk 10 ml --> 250mg/ml..
Ik moet dus e.w 2 ml uit dat flesje halen.. 2 ml is bekan niks, moet ik mengen met iets anders of spuit ik gwn die 2 ml zo in ?

grtz

denk dat ik snap wat je bedoelt.

test e is al opgelost voor je in de oli van de vail ;) dus die2 ml (500mg) ros je er gewoon in
 
Waarom en waarmee zou je moeten mengen? Gewoon 2ml optrekken, en zetten.
 
2 ml is meer dan je denkt hoor ;)
 
Hey, voor m'n beginkuur doe ik 10 wk ew 500 mg test e.
Probleem is nu ik heb 2 flesjes van elk 10 ml --> 250mg/ml..
Ik moet dus e.w 2 ml uit dat flesje halen.. 2 ml is bekan niks, moet ik mengen met iets anders of spuit ik gwn die 2 ml zo in ?

grtz

gozer je moet echt zelf wat resarch gaan doen, zo komt het over of je jezelf totaal niet hebt voorbereid op iets wat je gaat doen.....

snap het zowieso niet dat iemand maar zo van wal steekt"is mijn mening hoor" ik zou voor mezelf toch alle puntjes op de i willen hebben voordat ik met mijn kuur begin.

in ieder geval succes gewenst. En ga toch nog een goed lezen in de stickies en op het net.....
 
gozer je moet echt zelf wat resarch gaan doen, zo komt het over of je jezelf totaal niet hebt voorbereid op iets wat je gaat doen.....

snap het zowieso niet dat iemand maar zo van wal steekt"is mijn mening hoor" ik zou voor mezelf toch alle puntjes op de i willen hebben voordat ik met mijn kuur begin.

in ieder geval succes gewenst. En ga toch nog een goed lezen in de stickies en op het net.....

Sommige dingen denk je niet bij na en je denkt dat je alles weet totdat je er mee bezig bent, een vraagje is niks mis mee.
 
Sommige dingen denk je niet bij na en je denkt dat je alles weet totdat je er mee bezig bent, een vraagje is niks mis mee.

kerel kom lul niet, dit zijn dingen die moet je gewoon weten als je hiermee bezig gaat vind IK!!!

als je gaat kuren ben je al lang met de sport bezig, heb je veel gelezen over wat kuren inhoudt en wat het allemaal met je doet en hoe je het moet gebruiken, dit zijn in mijn ogen de eerste dingen waarmee je je gaat bezighouden als je een kuur aan het voorbereiden bent!

Dit is hoe ik er tegenaan kijk nogmaals.
 
2ml moet 20% van je flesje zijn
 
kerel kom lul niet, dit zijn dingen die moet je gewoon weten als je hiermee bezig gaat vind IK!!!

als je gaat kuren ben je al lang met de sport bezig, heb je veel gelezen over wat kuren inhoudt en wat het allemaal met je doet en hoe je het moet gebruiken, dit zijn in mijn ogen de eerste dingen waarmee je je gaat bezighouden als je een kuur aan het voorbereiden bent!

Dit is hoe ik er tegenaan kijk nogmaals.

Heb me lang voorbereid, ik wil gewoon weten hoe lol...
maar heb het intussen al gevonden
Hou ook rekening met de noobs hier, niet iedereen zit dag en nacht op het net.
 
2ml moet 20% van je flesje zijn

:orly:

Durf te wedden dat de TS zo'n r0ffe noob is van 17, die zich een echte hosselaar vind omdat hij bijkans 2 flesjes testo op de kop heeft weten te tikken. Maar de ballen verstand heeft van gebruik en bijwerkingen:D
 
Ik zou eens 1,2 x 80mm proberen op de kuiten.. Kan best gezellig zijn.




OT: Je had dit al op voorhand moeten opzoeken..
Deze gebruik IK (sta vrij droog)
Glutes: 0,8x40mm
Schouders: 0,6x20mm
Quads: 0,6x20mm
Biceps: 0,6x20mm



PS: he kijk kriel ik ben vriendelijk :D
 
0,8 x 40 kan je overal voor gebruiken.
 
Back
Naar boven