XXL Nutrition

test-rapporten UG-gear

Bezoekers in dit topic

Jij hebt geloof ik goeie tren acethaat? :P:P
 
wat denk je nou dat ze er zomaar troep in smijten denk na man als je goeie naam heb wil je dat graag houden, en tuurlijk zal er altijd minder in zitten zou ik ook doen hou ik meer over. je overdrijft te veel
 
Hier zal ik maar niet op reageren.............maar bedankt voor `je input` LOL
 
Je kan niks anders doen dan regelmatig hier de laatste test rapporten bekijken en daaruit je keuze maken voor een UG Lab. Ik probeer ook wat rond te vragen, gebruikerservaringen hecht ik veel waarde aan.
 
Dat er iets minder inzit valt te verwachten, maar in enkele gevallen zit er gewoon een compleet andere stof in, dat is wel dik genaaid. Ik heb wel gehoord van wedstrijdbodybuilders wiens complete voorbereiding daardoor verdoet was.
 
ieder praat toch voor zen eigen winkel man tuurlijk :roleyes:
 
Dit zijn 2 massaspectra van de grond stoffen. Ze gaan de stof gaan splitsen zodanig da die uiteenvalt in ionen.
Aan de hand van die lijnen op die grafiek kunnen ze nagaan welke stof het is.
Het zal geen hond boeien hier, maar de twee getoonde spectra in de openingspost zijn geen massaspectra, maar NMR-spectra. En die laatste heeft niets met ionen te maken maar met resonerende waterstofatomen. Met alleen massaspectrometrie of NMR kun je geen kwantitatief onderzoek doen, met GC-ms (sorry: gaschromatografie i.c.m. massaspectrometrie) weer wel. NMR en ms zijn erg krachtig voor kwalitatief onderzoek.
 
misschien was dat in 2008 nog zo.
 
Back
Naar boven