XXL Nutrition

Testosteron Propionaat, HG of UG?

Bezoekers in dit topic

Jwan

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
2.823
Waardering
1
Hey,

ik ben me al enige tijd meer aan het verdiepen in mijn volgende (cut)kuur met als basis Test Prop. Omdat ik heel erg veel negatieve berichten heb gelezen over de pijn bij UG injects kwam ik uit bij Viromone(HG).

Viromone blijkt veel minder pijn te doen doordat er meer ml`s per mg worden gebruikt, dus dunnere verhouding, en omdat er geen of nauwelijks BA in zou zitten. Ook wordt er in Viromone een ander soort olie gebruikt die minder pijn zou veroorzaken.

Ook las ik dat de UG`s zoals GG en GS ook eens andere olie geprobeerd hebben. Of het hierna verbeterd is heb ik niet kunnen vinden.

Mijn vraag is:
Heeft er iemand ervaring met Viromone of weet iemand of de recente Test Prop van UG labs nog veel pijn doet?
Ik heb namelijk al mogen ervaren hoe de pijn kan zijn van alleen al Enanthate en dat ga ik echt geen 6 weken EOD volhouden!!! Alvast bedankt!
 
HEb zowel met UG en HG ervaring.
Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar HG, minder last.
Nou kan ik weinig zeggen over de recente UG test prop, omdat ik die nog niet geprobeerd hebt.
 
Alles went zeggen ze, ik heb nu ook bijna geen last meer van UG prop en zet nu zelfs meer ml`s. Wel heb ik gemerkt dat je prop goed kan mengen met masteron of in de eerste weken van je kuurtje met wat enanthaat wat ook zorgt voor minder pijn en dit zou je misschien ook kunnen toepassen in je cutkuurtje, maar als je het echt op safe wilt spelen zou ik zeker voor HG gaan.

Maar in jou geval is het zeker nog niet aan te raden om voor prop te gaan het doet hoe dan ook meer pijn als enanthaat. Zou het gewoon voor de toekomst bewaren.
 
Zag ook dat Viromon duurder is maar kon de prijzen daar niet van vinden bij de prijzen-sectie.
Moet ik denken aan 2 keer zo duur of zo of valt dat allemaal wel mee?

@Drycure; wat bedoel je met die laatste zin precies? Die pijn kwam voornamelijk door te korte naalden.
En daarom wil ik misschien HG proberen en uiteraard mixen met inderdaad Masteron waarschijnlijk.
 
Ja als de pijn echt veel minder is kan je het proberen.

Ik bedoel ermee te zeggen dat het sowieso meer pijn gaat doen als enanthaat, dus hier moet je wel beetje op voorbereid zijn.

Je kan alsnog extra verdunnen met BA alleen weet niet zeker of dit vermengd want dat is waterbasis en de AS is olie basis vaak blijft het drijven maar je kan het proberen. Weet niet of iemand anders hier ervaring mee heeft?
Of misschien Vit. B12 erbij doen.
 
Heb test prop van gg en heb geen centje pijn..
 
Je kan alsnog extra verdunnen met BA alleen weet niet zeker of dit vermengd want dat is waterbasis en de AS is olie basis vaak blijft het drijven maar je kan het proberen. Weet niet of iemand anders hier ervaring mee heeft?
Of misschien Vit. B12 erbij doen.

ik denk dat je Bw bedoelt, BA maakt de sting alleen nog maar erger :D

en ja je kan olie en waterbasis gewoon mengen. ziet er uit als zo'n lavalamp maar je kan het gewoon zetten.

heb zelf trouwens nooit last gehad met prop van GG, zette toch 2ml ed.

-rodge
 
Nou ik kan me vergissen maar heb veelal gelezen dat de reden dat virormone minder pijn doet ligt aan de solvent waarin het is opgelost, nl Ethyl oleate. Ethyl Oleate schijnt langer een depot te vormen in de spier en zo kristallisatie van het hormoon langer uit te stellen waardoor tegen de tijd dat het kristaliseert er al een veel grotere hoeveelheid hormoon is opgenomen en de pijn geminimaliseert is. Heb zelf nog geen prop gebruikt dus kan er eigenlijk niet over meespreken. De reden waarom Virormone gedoseerd is aan 50mg/ml schijnt ook te liggen aan het solvent dat gebruikt word, schijnbaar lijkt het mogelijk om maximaal 55mg/ml op te lossen in dat solvent.

Dusja verdunning en ander solvent verlagen de pijn. Ik denk dat sommige UG's ook EO gebruiken in hun produkten maar dan vooral in de hoger gedoseerde produkten. Heb wel nog geen produkten gebruikt met EO in, dusja alweer giswerk.

Asclepios
 
Het kan wel zijn dat de test prop van GG bij sommigen geen pijn doet maar ik wil er niet achter komen dat het pijn doet als ik net een paar spuiten gezet heb.
Lijkt me lullig dat je hierom je kuur moet afbreken wat ik al verschrikkelijk veel gelezen en gehoord heb.
Weet iemand de prijs van Viromone? Want als het heel duur is dan moet ik toch iets anders zoeken.
En als het niet veel duurder is dan moet ik het maar gewoon proberen.
 
Het kan wel zijn dat de test prop van GG bij sommigen geen pijn doet maar ik wil er niet achter komen dat het pijn doet als ik net een paar spuiten gezet heb.
Lijkt me lullig dat je hierom je kuur moet afbreken wat ik al verschrikkelijk veel gelezen en gehoord heb.
Weet iemand de prijs van Viromone? Want als het heel duur is dan moet ik toch iets anders zoeken.
En als het niet veel duurder is dan moet ik het maar gewoon proberen.

Te duur imo, kan niet op tegen de ug prijzen.
Pijn...geen last van, ook niet met 3,5 ml ed......:hello: hoi Rodge!!!
 
De een heeft wel last met UG, de ander niet. Waarom risico nemen als zo goed als iedereen zweert bij de HG virormone? Is mij een volgende keer die paar euro's verschil wel waard iig.
 
De een heeft wel last met UG, de ander niet. Waarom risico nemen als zo goed als iedereen zweert bij de HG virormone? Is mij een volgende keer die paar euro's verschil wel waard iig.

Das waar, maar of iedereen bij viromone zweert betwijfel ik.:D
 
UG test prop is de eerste paar weken ff au aan het kontje, drna voel je niks meer:D
 
ik denk dat je Bw bedoelt, BA maakt de sting alleen nog maar erger :D
en ja je kan olie en waterbasis gewoon mengen. ziet er uit als zo'n lavalamp maar je kan het gewoon zetten.

heb zelf trouwens nooit last gehad met prop van GG, zette toch 2ml ed.

-rodge

Ja dat bedoel ik ja. Heel goed opgemerkt :o
 
Maar nu weet ik nog de prijs niet of denken jullie dat je die niet mag geven?

Ik hoef alleen maar te weten of het 2 keer zo duur is of maar 1,5 keer zo duur.
Als ik maar even een globaal plaatje heb van de kosten tov UG.
 
ik weet niet hoor maar ik had nergens ervaringen mee maar zit nu in me 2e week met oa test prop ug lab en nog geen 1 injectie is pijnlijk geweest.. zet trouwens 100mg eod
 
ik weet niet hoor maar ik had nergens ervaringen mee maar zit nu in me 2e week met oa test prop ug lab en nog geen 1 injectie is pijnlijk geweest.. zet trouwens 100mg eod

Me to, geen enkele last. Niet tijdens het spuiten en ook niet daarna. Ik wissel wel vaak van spuitplek overigens.
 
Nou, misschien toch gewoon GG prop dan. Meng het tenslotte ook nog met Masteron waarschijnlijk...:p
 
Nou, misschien toch gewoon GG prop dan. Meng het tenslotte ook nog met Masteron waarschijnlijk...:p

Man! Dan maakt het al helemaal niets uit!
 
ag iwan gewoon er in rammen die handel je weet toch pijn is fijn:D
 
Back
Naar boven