XXL Nutrition

Testosteron

Bezoekers in dit topic

testbooster niet kopen

ZMA kan testosteronverhogend werken
bestaat vooral uit Zink, Magnesium en Vitamine B6
die kun je halen in Kruidvat

ZMA = zink + magnesium + B6

Natural T-Booster = zink + magnesium + gember

Kris :)
 
Bodybuilding is een kwestie van geduld he ;) Je lichaam kan maar een maximum aan spiermassa aanzetten in een bepaalde tijd en je moet niet alles geloven op youtube. Misschien ruk je teveel heb je daardoor te weinig testo.
 
Ok ,nu heb je dus ZMA (Zink ,Magnesium en Vitanime B6) en Natural T-Booster (Zink ,Magnesium en Gember) ,Is gember een Vitamine B6 bron Kris?

@Gek Ventje ,coïtus werkte toch testosteron verhogend?
 
Ok ,nu heb je dus ZMA (Zink ,Magnesium en Vitanime B6) en Natural T-Booster (Zink ,Magnesium en Gember) ,Is gember een Vitamine B6 bron Kris?
........

Ik denk niet dat gember een goede bron is van vitamine B6. De rest van je dieet is dat als het goed is wel. Als je denkt dat je niet voldoende vitamines binnenkrijgt, dan kan je het best een vitamine B complex of een multivitamine supplement nemen.

Kris :)
 
Hoe kan je dat dan het beste innemen?

nog niet genomen
maar als ik eens kijk bij bv: maximize ZMA

INGREDIËNTEN:
magnesium chelaat, gelatine, zink chelaat, vitamine B6, kleurstof E171

3 caps par 100g
Energie, valeur énergétique 1.239 kcal/ 5.18KJ 40,49 kcal/ 169.25KJ
Eiwit, protéines 0.3045 g 9,949 g
Koolhydraten, hydrates de carbone 0,0018 g 0,0578 g
Vet, lipides < 0,0001 g < 0,0001 g
Magnesium, magnésium, (**166% AJR/ADH/RDA) 500 mg ** 16,34 g
Zinc, (**200% AJR/ADH/RDA) 30 mg ** 0,98 g
Vit b6 (**300% AJR/ADH/RDA) 6 mg ** 196,1 mg

kom je aan magnesium 166%, zink 200% en vit b6 300%
dus zou maken dat de pillen ook ongeveer zo'n waarden hebben

maar zma kost nu ook de wereld niet (20€ voor 90caps) dus kijken wat het voordeligste uitkomt
 
nog niet genomen
maar als ik eens kijk bij bv: maximize ZMA

INGREDIËNTEN:
magnesium chelaat, gelatine, zink chelaat, vitamine B6, kleurstof E171

3 caps par 100g
Energie, valeur énergétique 1.239 kcal/ 5.18KJ 40,49 kcal/ 169.25KJ
Eiwit, protéines 0.3045 g 9,949 g
Koolhydraten, hydrates de carbone 0,0018 g 0,0578 g
Vet, lipides < 0,0001 g < 0,0001 g
Magnesium, magnésium, (**166% AJR/ADH/RDA) 500 mg ** 16,34 g
Zinc, (**200% AJR/ADH/RDA) 30 mg ** 0,98 g
Vit b6 (**300% AJR/ADH/RDA) 6 mg ** 196,1 mg

kom je aan magnesium 166%, zink 200% en vit b6 300%
dus zou maken dat de pillen ook ongeveer zo'n waarden hebben

maar zma kost nu ook de wereld niet (20€ voor 90caps) dus kijken wat het voordeligste uitkomt

ZMA = 20,00 euro voor 30 doseringen van 30 mg zink, 500 mg magnesium en 6 of 10 mg B6

Natural T-Booster = 16,90 euro voor 90 (!!) doseringen van 20 mg zink, 200 mg magnesium en 500 mg gemberwortelextract.

Kris :)
 
ZMA van Tested nutrition is 10 euro voor 30 doseringen, just for the info
 
Ik heb een serieuze vraag (al zou je het misschien niet denken :p). Sinds ik een all-in-one product heb gekocht waar Avena Sativa (testosteron booster) in zit, heb ik hangende testikels de hele dag door. Zo ver ik weet zijn ze qua omvang niet groter geworden (ik heb ze namelijk niet gemeten :D). Tuurlijk heeft iedereen hangende testikels en ik had het daarvoor ook, maar lang niet zo 'hangende' als nu en heb het de hele dag door. Ik ben er eigenlijk best wel blij mee... vraag me niet waarom want dat weet ik zelf ook niet precies en ik weet zeker dat het door de testosteron booster komt.
Nu komt eigenlijk mijn echte vraag, wat betekent nou eigenlijk (meer) hangende testikels? Heb ik een hogere testosteron? Mijn testikels zijn zo ver ik weet hetzelfde gebleven... dus dat is niet mogelijk dan? ???
Iemand die er verstand van heeft?

Mensen die nooit een testosteron booster hebben geprobeerd willen die a.u.b. niet reageren... Want het enige wat ik hoor is dat het niet werkt :(, logisch want je hebt het ook niet geprobeerd. :)
Van de mensen die het wel hebben geprobeerd, maar het niet werkt, dat kan en mogen van mij natuurlijk reageren. Immers niet iedereen reageert hetzelfde op een product.

Alvast bedankt! :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik naar mijn mening te weinig spiermassa aanzet wil ik m'n testosteron spiegel wat verhogen .Ik train echt zo hard ik kan ,drink whey-shakes gebruik soms een creatine kuurtje maar het is nog niks .Ik wil nu testosteron-verhogende middelen proberen (geen injectables ,mischien wel puur testosteron maar dan als niks anders werkt) .Hebben jullie ervaring met zogenoemde testosteron-boosters? Ik lees voornamelijk dat die niks doen .Ik zoek dus nog steeds door ,op youtube zie je meisjes (die een jongen willen worden) testosteron spuiten en na een paar weken hebben ze een kaaklijk waar Arnold en Sylvester jaloers op zijn en biceps zonder te trainen .Dus wie weet goede manieren om natuurlijk testosteron te verhogen (supplementen ,voeding) en wie weet hoe ik aan eventuele injectable testosteron kan komen?

Groetjes ,Martin

Je kan zo veel testosteron spuiten als je wilt maar je biceps gaat er niet automatisch van groeien hoor zonder te trainen.
 
Ik heb een serieuze vraag (al zou je het misschien niet denken :p). Sinds ik een all-in-one product heb gekocht waar Avena Sativa (testosteron booster) in zit, heb ik hangende testikels de hele dag door. Zo ver ik weet zijn ze qua omvang niet groter geworden (ik heb ze namelijk niet gemeten :D). Tuurlijk heeft iedereen hangende testikels en ik had het daarvoor ook, maar lang niet zo 'hangende' als nu en heb het de hele dag door. Ik ben er eigenlijk best wel blij mee... vraag me niet waarom want dat weet ik zelf ook niet precies en ik weet zeker dat het door de testosteron booster komt.
Nu komt eigenlijk mijn echte vraag, wat betekent nou eigenlijk (meer) hangende testikels? Heb ik een hogere testosteron? Mijn testikels zijn zo ver ik weet hetzelfde gebleven... dus dat is niet mogelijk dan? ???
Iemand die er verstand van heeft?

Mensen die nooit een testosteron booster hebben geprobeerd willen die a.u.b. niet reageren... Want het enige wat ik hoor is dat het niet werkt :(, logisch want je hebt het ook niet geprobeerd. :)
Van de mensen die het wel hebben geprobeerd, maar het niet werkt, dat kan en mogen van mij natuurlijk reageren. Immers niet iedereen reageert hetzelfde op een product.

Alvast bedankt! :thumbs:

Je ballen gaan hangen als het warm is, en als het koud is kruipen ze weer dicht tegen je lichaam. Daarom ook geen strakke onderbroeken :P
 
Je ballen gaan hangen als het warm is, en als het koud is kruipen ze weer dicht tegen je lichaam. Daarom ook geen strakke onderbroeken :P

Bedankt. :thumbs: Dan zal het niet aan de test booster hebben gelegen. Ik denk dat het dan een combinatie is van warm weer en mogelijk de all-in-one supplement. Want ik heb nog nooit eerder zo'n hangende klokkenspel gehad en ik heb warmere dagen gekend.
Maar om zeker van mijn zaakje te zijn, zal ik moeten wachten op koelere dagen.
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Back
Naar boven