XXL Nutrition

The Curse - Cobra Labs -

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
25 okt 2016
Berichten
13
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Beta - Alanine
Creatine monohydraat
Hoge hoeveelheid L-Citrulline per scoop. (700 mg)
L-Arganine AKG
Caffeine Androhydrous (Dehydrated Caffeine) - 155 mg per scoop.
Olive Leaf Extract 2mg


Het was een saaie dag en ik had geen fut. Ik ging voor iemand even supplementen halen en dacht bij mijzelf. Na het success van No-Xplode wil ik toch weer even een preworkout proberen. Ik voelde mij die dag wat futloos dus dat was het perfecte moment om een preworkout te testen. Deze was in de aanbieding en de ingrediënten zijn niet echt super bijzonder. Ik had daarom ook niet echt verwacht dat ik er iets van voelde en bijna spijt dat ik het kocht...

Maar ja, ik voelde dus wel degelijk iets. Want bijna meteen na inname was ik klaar wakker en was mijn vitaliteit compleet hersteld. De smaak was citroen, ik vind dat lekker! Het goedje lost goed op in water en de smaak is zo overweldigend dat het perfect is voor de ene shake met die beta-alanine weet je wel en dan die vieze smaakloze gore creatine monohydraat erdoor, groene thee extract zonder suiker dat in je strot blijft hangen... Met dit er bij drinkt dat toch wel een stuk makkelijker weg.

De training verliep enorm goed. Prestatie was meteen verbeterd. Kon langer door gaan, duidelijk merkbaar was de zieke pomp die ik mocht ervaren. En duidelijk verschil met zonder preworkout. Had nog cardio gedaan, etc. etc.

Niet Unstoppable Level, wel een goede preworkout!

groetjes!
 
Back
Naar boven