Fitness Seller

The Lebowski Chronicles, part II

Bezoekers in dit topic

Set 5: 115 kg × 6
Set 6: 115 kg × 6
Set 7: 115 kg × 6
Set 8: 115 kg × 6

Set erbij.
hoop dat het werkt op je squat

je bench en deadlift lopen anders wel donders goed
 
Ligt nu aan de zuurstof bij te komen op de bank. Zonder gekheid, wat aandacht voor de conditie is echt geen overbodige luxe

Maarre waarom ga je voor de fun niet eens een paar weekjes wat meer bodyduildoen? PPL rust PPL rust, repeat.
Niet te ingewikkeld: zware compounds en een beetje pompen op de assistance.

Gewoon even wat anders. Lekker even de kerstfatties aan het werk zetten.
 
Je bent een poosje afk en je ziet:



:eek::eek::eek:

Jezus, die had ik ook even gemist! Dapper, Kraak!

Wie goed oplette, had kunnen zien dat dit al de TWEEDE keer hiit was ;)

hoop dat het werkt op je squat

je bench en deadlift lopen anders wel donders goed

Klopt, en MP ook!

Hiit sprints buiten neem ik aan?

Nee, binnen op de hometrainer.

Ligt nu aan de zuurstof bij te komen op de bank. Zonder gekheid, wat aandacht voor de conditie is echt geen overbodige luxe

Maarre waarom ga je voor de fun niet eens een paar weekjes wat meer bodyduildoen? PPL rust PPL rust, repeat.
Niet te ingewikkeld: zware compounds en een beetje pompen op de assistance.

Gewoon even wat anders. Lekker even de kerstfatties aan het werk zetten.

I'm not that desperate yet :D Maar wel goed je hier weer te zien, dunne!
 
Zo een hometrainer, luxe paardje. Daar heb ik geen geld voor. Wel goed dat je deze nu gebruikt.
 
Zo een hometrainer, luxe paardje. Daar heb ik geen geld voor. Wel goed dat je deze nu gebruikt.

Dan verkoop je toch gewoon je BMW? ;)

Ik heb hem voor de cut vorig jaar gekocht, drie keer gebruikt toen :o
 
Dan verkoop je toch gewoon je BMW? ;)

Ik heb hem voor de cut vorig jaar gekocht, drie keer gebruikt toen :o

Ik had van de zomer mn loopband willen verkopen.
Nu ben ik er blij mee, elke dag "probeer" ik 500mtr te lopen
Vooral met slecht weer zoals nu...
 
Ik heb hem voor de cut vorig jaar gekocht, drie keer gebruikt toen :o
Dat bedoel ik dat zou bij mij ook gebeuren. Mijn gym equipment budget is er de laatste tijd al zwaar aangesproken. En zou voor dat geld toch eerder wat andere spullen kopen (heb nog voldoende wensen). :D

Gewoon de komende tijd flink gebruiken om waar voor je geld te krijgen.
 
Dat bedoel ik dat zou bij mij ook gebeuren. Mijn gym equipment budget is er de laatste tijd al zwaar aangesproken. En zou voor dat geld toch eerder wat andere spullen kopen (heb nog voldoende wensen). :D

Gewoon de komende tijd flink gebruiken om waar voor je geld te krijgen.

Dat ding is vervloekt. Maandenlang stond hij me verwijtend en minachtend aan te kijken. Heb ik hem net uit elkaar gehaald en gestald, en 'beslis' ik toch weer iets aan cardio te doen.

Overigens is mijn belangrijkste reden om het te doen dat ik dan meer volume kan pakken. Je mag aannemen dat je makkelijker gaat herstellen tussen sets en als je het niet overdrijft ook algemeen herstel aanmoedigt.
 
Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 6
Set 3: 80 kg × 6
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 117,5 kg × 6
Set 6: 117,5 kg × 6
Set 7: 117,5 kg × 6
Set 8: 117,5 kg × 6

Plan is om 2,5 kg/training te verhogen (=5 kg/week). Over drie weken kom ik dan hopelijk op 4x6x130 uit, daarna splits ik het werk op in maandag volume, vrijdag intensiteit.

Bench Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 6
Set 3: 80 kg × 6
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 120 kg × 5
Set 6: 120 kg × 5
Set 7: 120 kg × 4

Laatste rep was wel gelukt, maar grinders zijn verboden.

Deadlift
Set 1: 70 kg × 6
Set 2: 120 kg × 1
Set 3: 140 kg × 1
Set 4: 162,5 kg × 5

Aangename verrassing, was er redelijk zeker van dat ik inmiddels naar 4 reps zou moeten.


Moest vandaag weer voor het eerst vroeg op. Man man, hele dag een hoofd als een gatenkaas. Maar de training ging prima!. Mijn gewicht had ik een poosje uit het oog verloren en samen met de feestdagen was het even schrikken vanmorgen met 188,2 kg. Toch een dikke kilo meer opeens.
 
Prima gewichten voor een baby olifantje.

Stop je bij de deads pas als je niet meer kunt, of houd je een herhaling 'in de tank'?
 
Lang geleden mr krakiez. Hoe gaat het liften tegenwoordig?
 
Meneer Jumbo olifant moet de loopband maar eens gaan slopen
Begin maar vast te eten...herstel kon wel eens tegenzitten met extra HITT
 
Laatste rep was wel gelukt, maar grinders zijn verboden.
op de derde set, rep 5 op 120kg zien we hem door de vingers hoor, wel netjes zo'n benchsessie
 
Dat ding is vervloekt. Maandenlang stond hij me verwijtend en minachtend aan te kijken. Heb ik hem net uit elkaar gehaald en gestald, en 'beslis' ik toch weer iets aan cardio te doen.

Overigens is mijn belangrijkste reden om het te doen dat ik dan meer volume kan pakken. Je mag aannemen dat je makkelijker gaat herstellen tussen sets en als je het niet overdrijft ook algemeen herstel aanmoedigt.
Je denkt dat je makkelijker herstelt als je ipv rust, een sessie HIIT doet???
 
Je denkt dat je makkelijker herstelt als je ipv rust, een sessie HIIT doet???
Crakie wil zijn werkcapaciteit verhogen en daar is conditietraining heel geschikt voor. Al zou ik de eerste maand of 2 maanden gewoon lekker slow steady state cardio doen om een basisconditie op te bouwen. 2 a 3x per week beginnen met een half uurtje en opbouwen naar een uur. Filmpie opzetten en gaan.
 
OK, die 'werkcapaciteit' is waarschijnlijk een ander woord voor conditie.. dat zou op den duur zeker moeten verbeteren door HIIT. Maar op een korte tijdschaal zal je er alleen slechter door herstellen. Tandje terug op de normale trainingen doen lijkt me.
 
Back
Naar boven