MuscleMeat

Tijdje weggeweest op het forum maar nu terug!

Bezoekers in dit topic

Snel metabolisme in combinatie met roids ? :P lijkt me heerlijk 6800 kcal al is het met sociaal leven wel moeilijk afentoe lijkt me :D abbo op je yt kanaal
 
Snel metabolisme in combinatie met roids ? :P lijkt me heerlijk 6800 kcal al is het met sociaal leven wel moeilijk afentoe lijkt me :D abbo op je yt kanaal

snel metabolisme zowieso, maar zat toen wel op 13% vetpercentage.
vrouwtje zit in hetzelfde schuitje heeft wedstrijd in oktober, op men werk gaat het super, kan elk uur eten als ik wil en wordt 200% aanvaard op men werk.
 
Damn... bruut fysiek man! Respect!
Wat meten die benen van jou? Zien er echt gigantisch uit. :thumb:
 
Damn... bruut fysiek man! Respect!
Wat meten die benen van jou? Zien er echt gigantisch uit. :thumb:

omtrek heeft op 73cm gestaan :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=x7I00n7y1i4

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

mj22v.jpg
 
hehe top man, ben je andere video's ook eens aan het bekijken.
ik 65 cm :o
 
hehe top man, ben je andere video's ook eens aan het bekijken.
ik 65 cm :o

die van mij zijn ooit maar 25cm geweest, maar toen was ik nog heel kleintjes ;)
toen ik begon met trainen was ik 15/16jaar en woog 52kg
 
die van mij zijn ooit maar 25cm geweest, maar toen was ik nog heel kleintjes ;)
toen ik begon met trainen was ik 15/16jaar en woog 52kg

Inspiratie voor velen, alleen weten de meeste het niet zolang vol te houden.
Toen je zo jong was, hield je jezelf aan een voedingsschema?
Ik ben veel te laat begonnen met trainen, heb er best wel spijt van.
Mijn tienerjaren/begin 20'er jaren heb in verprutst door met erg domme dingen bezig te zijn...
 
Inspiratie voor velen, alleen weten de meeste het niet zolang vol te houden.
Toen je zo jong was, hield je jezelf aan een voedingsschema?
Ik ben veel te laat begonnen met trainen, heb er best wel spijt van.
Mijn tienerjaren/begin 20'er jaren heb in verprutst door met erg domme dingen bezig te zijn...

eerste 3 jaar waren qua voeding compleet weggesmeten, ik dacht zelf dat ik met men 52kg te dik was. Maar daarna hebben enkele kerels me verder geholpen.
 
Haha ja herkenbaar, of denken dat je veel eet, maar eigenlijk eten als een 12 jarig meisje. :D
 
Je karakter siert je ook wel. Absoluut geen cocky attitude
 
Je karakter siert je ook wel. Absoluut geen cocky attitude

Ik zou niet weten waarom wel, moet er even hard voor werken dan anderen, was vroeger zelf blij dat er jongens waren die me info gaven en waar van kon leren.

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Dit ga ik volgen. Succes maat!

thanks

juist nog een maaltijdje naar binnen gespeeld.
400gr pasta
250gr gekookte zalm
salade
tomaatjes

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Ben vorige week met 2 teammaten bij kneet's gaan trainen in den Haag zo maar eventjes een kleine 2 uur onderweg. Filmpje zijn ze aan het samenstellen, gaat super zijn, hebben toen beentjes geknald.
 
Ik volg ook, ben zelf begonnen op 49 kg dus haal hier grote motivatie vandaan :D
 
De eerste raad die ik kreeg toen ik begon was om elke dag 500ml inza vla te eten voor het slapen gaan, spijtig genoeg heb ik die raad 3jaar gevolgd, voor mij was dit geen goed idee, men huid werd er mega dik van en dit gaf problemen om men huid dunner te krijgen voor men 1ste wedstrijd.

Zelf eet ik geen kwark, yoghurt of andere melkproducten. Men huid reageert er niet goed op door snel te dik te worden met als gevolg minder tekening en minder vasculariteit.

hier nog 1tje van een wedstrijd op men 19jaar ongeveer
ojgsg7.jpg


dit was kneet's vorige week
2z8niol.jpg
 
echt een bruut fysiek , ga je volgen.
 
off season momenteel: 3x per week 30min cardio, ofwel smorgens op nuchtere maag ofwel na training.
 
Super om iemand zoals jij op t forum erbij te hebben, prima kerel waar iedereen veel van kan leren. En natuurlijk leuke log om te volgen. Pics zien er goed uit man



---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

De eerste raad die ik kreeg toen ik begon was om elke dag 500ml inza vla te eten voor het slapen gaan, spijtig genoeg heb ik die raad 3jaar gevolgd, voor mij was dit geen goed idee, men huid werd er mega dik van en dit gaf problemen om men huid dunner te krijgen voor men 1ste wedstrijd.

Zelf eet ik geen kwark, yoghurt of andere melkproducten. Men huid reageert er niet goed op door snel te dik te worden met als gevolg minder tekening en minder vasculariteit.

hier nog 1tje van een wedstrijd op men 19jaar ongeveer
ojgsg7.jpg


dit was kneet's vorige week
2z8niol.jpg
Hmm, is dit dat enkel on season dat je geen kwark meer pakt etcetera of ook off season niet meer? Merk zelf dat ik wel een wat dikkere huid heb maar of dit Door de kwark komt weet ik niet. Train pas 2,5 jaar maar heb zeker podium ambities
 
2 dagen opt forum en al meer volgers dan de paus :roflol:

Zeer goed bezig makker! Blijf die droom najagen!

De Max van een kerel en ben echt een gelukzakske om je persoonlijk te mogen kennen.
Zoals men hierboven al zeiden: je bent en blijft een nederig persoon en je staat altijd klaar om te helpen.
De jongens hier gaan heel veel uit jouw ervaring kunnen halen.
 
Super om iemand zoals jij op t forum erbij te hebben, prima kerel waar iedereen veel van kan leren. En natuurlijk leuke log om te volgen. Pics zien er goed uit man



---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Hmm, is dit dat enkel on season dat je geen kwark meer pakt etcetera of ook off season niet meer? Merk zelf dat ik wel een wat dikkere huid heb maar of dit Door de kwark komt weet ik niet. Train pas 2,5 jaar maar heb zeker podium ambities

zowel season als off season neem ik totaal geen melkproducten, geen kwark, geen melk, geen yoghurt.
 
Back
Naar boven