MuscleMeat

Tijdje weggeweest op het forum maar nu terug!

Bezoekers in dit topic

Was indd weer tijd voor een update ;)
 
heel druk, vooral omdat men vrouwtje in voorbereiding zit voor enercup. Dus ben veel met haar voorbereiding bezig. :-)

Ah okee, leuk!! Succes :thumb:
 
Thanks,

27 september van 13u tot 17u ben ik aanwezig op de opendeurdag van olympia sport te Sint- Job in't goor. Iedereen welkom voor een praatje of tips.
 
Thanks,

27 september van 13u tot 17u ben ik aanwezig op de opendeurdag van olympia sport te Sint- Job in't goor. Iedereen welkom voor een praatje of tips.

Hmmm interessant :) Klinkt alleen niet echt in de buurt van Amsterdam haha
 
Grappig filmpje!

Weet niet of je het wil of mag delen, maar hoe ziet jouw weekschema eruit qua oefeningen en dergelijke?
 
Grappig filmpje!

Weet niet of je het wil of mag delen, maar hoe ziet jouw weekschema eruit qua oefeningen en dergelijke?

train elke spiergroep apart, enkel biceps en triceps doe ik samen en deze train ik 2x per week. Ik heb geen vaste dag voor een spiergroep. Ik doe bijna elke oefening tot spierfalen (werkt goed voor mij)
 
train elke spiergroep apart, enkel biceps en triceps doe ik samen en deze train ik 2x per week. Ik heb geen vaste dag voor een spiergroep. Ik doe bijna elke oefening tot spierfalen (werkt goed voor mij)

Ahaa okee.
Toch een beetje nieuwsgierig hoor.
Als ik jouw filmpjes zie gaat jouw voorkeur uit naar losse dumbells en kabels? Heb je ook nog compounds in je schema zitten? En enige reden hiervoor ook dat je voorkeur hier naar uit gaat?
 
rug: front pull down brede greep samen met front pull down small
zittend roeien (4werksets)
one arm pull down
stiff arm lat pull down
hyper extensions

borst: incline press
flyes
platte press
low cable flyes samen met high cable flyes

schouders: schoulders press (6werk sets)
side laterals
front raises
bent over laterals
dumbell shurgs en hanging bodyweight shrugs

benen: leg curls
legg extensions runing the stack
legg press
hack squat

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Ahaa okee.
Toch een beetje nieuwsgierig hoor.
Als ik jouw filmpjes zie gaat jouw voorkeur uit naar losse dumbells en kabels? Heb je ook nog compounds in je schema zitten? En enige reden hiervoor ook dat je voorkeur hier naar uit gaat?

inderdaad, als je dumbells gebruikt en kabels, moet je (naar mijn mening) je spier gelijkmatig belasten, vroeger deed ik shoulder press meestal met een bar en je zag dat men 1ne schouder veel sterker ontwikkelde dan men andere, nu heb ik hem eindelijk bij getrokken
 
Interesting! Thnx.
 
Back
Naar boven