AndroidHealthClinic

Topic van de maand suggesties

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Plaats hier suggesties voor nieuwe categorieën (secties) op het board, of onderwerpen voor topic van de week.
 
suggesties voor topics van de week:

- top10 suplementen die je als bb'er het beste zou kunnen nemen
- beste tijd om te trainen
- wat nu de beste verdeling koolhydraten/eiwit en vet in je voedingsschema zou moeten zijn en op welk tijdstip je het beste welke verhouding kunt hebben
- wat de verhouding in je pre/during/post workout shake aan koolhydraten/eiwit/vet/creatine/electrolyten etc zou moeten zijn.

en ik zou nog wel even door kunnen gaan. denk dat je gewoon de dingen die belangrijk zijn en waar veel verschillende topics over gemaakt worden nog eens aangehaald moeten worden om zo alles over 1 topic bijelkaar te krijgen
 
wat te doen als je simpelweg geen tijd of mogelijkheid hebt om te trainen. Bijv. vakantie of te druk op het werk en thuis een gezin, ziekte... dan wel blijven eten op dezelfde manier?
Creatine blijven gebruiken als je net 2 weken terug begonnen bent?
Dus hoe behoud je spiermassa en kracht als je een periode niets doet.
 
misschien lijstje van alle aas en hun voor&nadelen
 
Een pc/elektronica subforum
 
idd die artikelen van Burn zijn érg informatief en duidelijk uitgelegd. Ik heb daar heel veel van geleerd.
Zeker handig voor de mensen die voor het eerst gaan cutten, met een beetje zelfstudie met deze artikelen kan iedereen vrij goed cutten.
 
Doodzonde dat die kerel hier nooit meer komt.
 
zoiezo ff kwijt i love topic van de week :D

misschien een voorbeeld...

de spieren en spierkoppen opnoemen en hoe deze het beste te trainen zijn
dus door middel van anatomie en EMG studies dit te doen

lijkt me echt superhandig.

en dan liefst ook alle spieren/koppen

als je het een goed idee vind wil ik wel even een opsomming doen van alle spieren/koppen :)
 
jep jij snapt mij :D


dus meer oefeningen bespreken
verschillende biceps/triceps/kuit/quadriceps koppen etc

:)
 
- wat nu de beste verdeling koolhydraten/eiwit en vet in je voedingsschema zou moeten zijn en op welk tijdstip je het beste welke verhouding kunt hebben

Dit vind ik ook een goed voorstel! Want de meningen hierrond verschillen nogal sterk denk ik...
 
Welk dieet en trainingsprincipes moet je volgen bij zwaar overgewicht.
 
Is het als hardgainer wel verstandig om magere-producten te eten?
 
Een overzicht maken van de kleine en grote spiergroepen en hoeveel setjes je per spiergroep best traint. Eventueel ook een overzicht van de oefeningen die je erg goed en juist erg zwak vindt per spiergroep. Ik heb de indruk dat vele mensen teveel setjes toen voor bijvoorbeeld biceps en dat ze bovendien niet de juiste oefeningen kennen...ik weet wel dat je heel veel oefeningen en dergelijke kan terugvinden in de sticky's, maar aangevuld met eigen ervaringen lijkt me dit een goed voorstel voor topic van de week!
 
Misschien eens een topic houden over welke spiergroepen je best samentraint op een dag, of je het best een opsplitsing maakt van bijvoorbeeld de schouders, welke je best geïsoleerd of compound traint...Je moet het uiteraard wat uitzoeken voor jezelf en zien wat voor jou werkt, maar misschien zijn er wel wetenschappelijke artikels te vinden die een bepaalde theorie kunnen ondersteunen?
 
Soms hoor je vertellen dat mensen boven de 25 baat hebben aan wei-eiwitten en jongeren onder de 25 hier eigenlijk geen behoefte aan hebben...Zijn er wetenschappelijke onderzoeken die dit ondersteunen? Wat denk je er zelf van? Zijn er nog supplementen waarvoor men best opdelingen maakt qua leeftijd? Welke supplementen worden afgeraden in bepaalde situaties?
 
Back
Naar boven