MuscleMeat

Topic van de maand suggesties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nederlandse uitleg van de 3 energie systemen (ATP-PC, Anaerobic en aerobic) mbt trainingswijze, hormonoon beinvloeding en aanvulling.
 
Goed idee zeg! Dat zal veel artikels opleveren.

Had zelfs nog nooit van hormomoon gehoord, laat staan van beïnvloeding daarvan.
 
Goed idee zeg! Dat zal veel artikels opleveren.

Had zelfs nog nooit van hormomoon gehoord, laat staan van beïnvloeding daarvan.

zucht, mierenneuker,

hormonen dan :p
 
nederlandse uitleg van de 3 energie systemen (ATP-PC, Anaerobic en aerobic) mbt trainingswijze, hormonoon beinvloeding en aanvulling.

Goed idee zeg! Dat zal veel artikels opleveren.

Had zelfs nog nooit van hormomoon gehoord, laat staan van beïnvloeding daarvan.
Wie heeft het over hormomoon ???
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn dat nou hormomomen ik snap het niet hoor.
 
Lijkt mij weer zo'n typisch google search artikeltje dan...Hoe kan je daar nou een ervaring in gaan verwerken :eek:

Zou natuurlijk wel een interessant artikel zijn ja, maar lijkt mij eerder iets om in de 'post je eigen artikel' sectie te komen.
 
Lijkt mij weer zo'n typisch google search artikeltje dan...Hoe kan je daar nou een ervaring in gaan verwerken :eek:

Zou natuurlijk wel een interessant artikel zijn ja, maar lijkt mij eerder iets om in de 'post je eigen artikel' sectie te komen.

tja als ik mijn boek moet geloven maak je bv bij anaerobic trainen groeihormonen aan en bij pc testosteron, dit kan dus (bij de gevorderde dan) miss wel wat ervaringen met zich mee brengen?
 
tja als ik mijn boek moet geloven maak je bv bij anaerobic trainen groeihormonen aan en bij pc testosteron, dit kan dus (bij de gevorderde dan) miss wel wat ervaringen met zich mee brengen?

Spijtig genoeg zijn er momenteel weinig gevorderden die meedoen aan het topic van de maand :(

Maarja, wie ben ik natuurlijk om te beslissen over het onderwerp. kan me inbeelden dat het voor Tremendes erg moeilijk is om iedere keer met een degelijk onderwerp te komen, dus is het wel leuk natuurlijk dat er mensen met ideeën komen.
 
Misschien is het leuk om een keer een onderwerp te starten in de zin van:

-Wat doe je als je een langere tijd niet kunt trainen?

-wat kun je aan je voeding veranderen in deze periode?
-en misschien zijn er manieren om zo 'veel' mogelijk spiermassa te behouden zonder KT?
-en hoe zorg je voor jezelf dat je weer zo snel mogelijk aan de slag kunt?

zie vakantie's, langdurig ziek zijn, mensen die thuis zitten met persoonlijke problemen bijvoorbeeld veel stress, drukke baan, depressie's

Misschien ook leuk om erbij te vermelden hoe je het beste de KT weer kan oppakken, door niet gelijk te veel van jezelf te vragen rustig op te bouwen etc etc.

Dit omdat vast iedereen wel eens periode's krijgt dat BB gewoon even niet op de eerste plek komt vanwege omstandigheden, maar de schade toch beperkt te houden

dit onderwerp kan natuurlijk nog veel uitgebreider, het is ook maar een idee...?

is er hier geen belangstelling voor?
ik vond het toch wel een belangrijk onderwerp aangezien dit vast een hele hoop mensen overkomt.
is mijzelf ook overkomen en kon bijna weer helemaal opnieuw beginnen met BB wat echt zwaar vervelend en demotiverend is.
en als je met een goed stuk hier op DBB mensen kunt helpen de schade te beperken zou fantastisch zijn toch?
 
Hier boven, zichzelf quoten en het dan met zichzelf eens zijn :roflol:
 
Hier boven, zichzelf quoten en het dan met zichzelf eens zijn :roflol:
dude hoe bedoel je?
ik wou het gewoon nog eens aan het daglicht brengen en als het niks word dan niet, het gaat hier niet om dat ik het met mezelf eens ben of waar jij ook naartoe wilt, het gaat mij erom dat het misschien een goede aanvulling zou kunnen zijn dus wat is het probleem dan?
dit is niet allerlei sectie dus kom de boel hier niet verzieken want ik ben gewoon serieus bezig.
 
dude hoe bedoel je?
ik wou het gewoon nog eens aan het daglicht brengen en als het niks word dan niet, het gaat hier niet om dat ik het met mezelf eens ben of waar jij ook naartoe wilt, het gaat mij erom dat het misschien een goede aanvulling zou kunnen zijn dus wat is het probleem dan?
dit is niet allerlei sectie dus kom de boel hier niet verzieken want ik ben gewoon serieus bezig.
sorry man, maar dat je post de eerste keer geen gehoor kreeg zegt denk ik wel genoeg

geef je wel wat karma om het goed te maken want wil niet dat je boos bent
 
Vind dat van tunux eigenlijk wel een goed idee.
 
Soms hoor je vertellen dat mensen boven de 25 baat hebben aan wei-eiwitten en jongeren onder de 25 hier eigenlijk geen behoefte aan hebben...Zijn er wetenschappelijke onderzoeken die dit ondersteunen? Wat denk je er zelf van? Zijn er nog supplementen waarvoor men best opdelingen maakt qua leeftijd? Welke supplementen worden afgeraden in bepaalde situaties?


jep klopt deels. als je jonger bent heb je een hoger anabolisme in je lichaam (kort gezegt aanmaak eiwit) en een lager katabolisme (kortgezegd eiwit afbraak) wanneer je rond de 30 bent is dit systeem ongeveer gelijk en is het handiger als je extra eiwitten ineenmt;) ff kort gezegd na je 30 word het alleen maar erger:D;)

(corrigeer me als ik niet gelijk heb hoor.)
 
jep klopt deels. als je jonger bent heb je een hoger anabolisme in je lichaam (kort gezegt aanmaak eiwit) en een lager katabolisme (kortgezegd eiwit afbraak) wanneer je rond de 30 bent is dit systeem ongeveer gelijk en is het handiger als je extra eiwitten ineenmt;) ff kort gezegd na je 30 word het alleen maar erger:D;)

(corrigeer me als ik niet gelijk heb hoor.)
Sinds wanneer maakt je lichaam eiwitten aan..Je bedoeld waarschijnlijk aminozuren.
 
Suggestie: topic van de maand over overtraining.
 
Back
Naar boven