Fitness Seller

Trainen en overgewicht

Bezoekers in dit topic

Skillhunter

Novice
Lid geworden
17 jan 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
152kg
Vetpercentage
39%
Ben vorig jaar begonnen met krachttraining en cardio iets wat ik jaren geleden ook heb gedaan.
Tussen de jaren zonder training een overgewicht ontwikkeld door omstandigheden.
Nu sinds vorig jaar werd aan het trainen onder begeleiding en met voedingsschema.
Juni 2016 begonnen met 45 procent BMI en 144 mm vet in december 2016 39 procent BMI 111 mm vet, is dat een goed resultaat?
Hebben jullie soms nog tips, train 4 a 5 keer per week
 
Ben vorig jaar begonnen met krachttraining en cardio iets wat ik jaren geleden ook heb gedaan.
Tussen de jaren zonder training een overgewicht ontwikkeld door omstandigheden.
Nu sinds vorig jaar werd aan het trainen onder begeleiding en met voedingsschema.
Juni 2016 begonnen met 45 procent BMI en 144 mm vet in december 2016 39 procent BMI 111 mm vet, is dat een goed resultaat?
Hebben jullie soms nog tips, train 4 a 5 keer per week
Er zijn geen magische tips vrees ik. Goed trainen, goed eten eventueel gecombineerd met cardio en volhouden!
 
Zorg ervoor dat je onder je dagelijks calorieën behoefte gaat zitten (met een goeie verdeling tussen je vet, koolhydraten en eiwitten) en dat je vet verlies langzaam gaat (zodat je niet teveel spiermassa kwijt raakt). Als het op je training neerkomt, dan zorg ervoor dat alles gebaseerde is om compound oefeningen. Bovendien, let niet teveel op de BMI - Ik ben van mening dat het nooit een nauwkeurig manier is om je vooruitgaan goede te kunnen meten (je kunt best wel een spiegel gebruiken om je vooruitgaan te schatten - het spiegel liegt nooit :))
 
je zegt 45 procent BMI??
Je BMI is wat anders dan je vet% ;)
 
Back
Naar boven