Fitness Seller

Trainen wordt saai wat te doen ?

Bezoekers in dit topic

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
1.526
Waardering
316
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
heb de laatste tijd steeds meer dat ik geen zin heb om te trainen.
heb nu vaak van deze bank ligt wel lekker ik blijf hier gewoon de hele avond op liggen.
en tijdens de trainen vindt ik het geen flikker meer aan het is niet dat ik krachttraining niet leuk vindt maar de manier waarop je het doet.

ik dacht zelf om eens crossfit te proberen omdat je daar een tijd hebt waarin je je oefeningen moet toen en het lijkt mij ook uitdagende.

hebben jullie nog andere suggesties ?
 
Ja stoppen en gaan schaken ofzo.
 
Nee, maar serieus, ik heb dat nooit en als ik dat wel zou hebben zou ik er meteen mee stoppen.
 
Andere sport eens proberen, misschien inderdaad crossfit. Ken er wel wat die het doen en houden er een goed fysiek aan over.
 
crossfit lijkt mij wel vet als je zo kijkt op internet veel variatie en je wilt natuurlijk altijd je tijd proberen te verbeteren.
goeie conditie erbij is ook een pluspunt :roflol:
heb wat informatie gevraagd ga binnenkort proefles nemen dus ben benieuwd :)
 
Train nu 24j Heb ook momenten gehad dat ik er veel minder zin had. Ben gewoon blijven verder trainen zelfs als de zin er niet was. Na een tijdje is de zin en de drive gewoon terug gekomen.

Hoe lang train je dan al?
 
Gewoon gaan trainen
 
Train nu 24j Heb ook momenten gehad dat ik er veel minder zin had. Ben gewoon blijven verder trainen zelfs als de zin er niet was. Na een tijdje is de zin en de drive gewoon terug gekomen.
als train nu 3 jaar en als ik iets niet leuk vindt dat kan ik ook niet hard trainen.
ik loop als een zoutzak door de gym van next rep, next rep, next exercise.
 
als train nu 3 jaar en als ik iets niet leuk vindt dat kan ik ook niet hard trainen.
ik loop als een zoutzak door de gym van next rep, next rep, next exercise.

Bij mij was de zin pas minder na 20j trainen ofzo. Als je het na 3j al saai vind dan zou ik mss ook wat anders proberen.
 
Verander ff compleet je schema/doelen. Ga powerlift gericht trainen of juist zo droog of juist zo groot mogelijk proberen te worden.
 
ga binnenkort gewoon crossfit proberen ziet er wel vet uit en denk dat crossfit wel een uitdaging is. :pressing:
 
Verander ff compleet je schema/doelen. Ga powerlift gericht trainen of juist zo droog of juist zo groot mogelijk proberen te worden.

Doelen stellen kan ook helpen,dan heb je iets om naartoe te werken.Heb ik ook al eens gedaan als de zin minder was. Mijn doel was onder de 7% vp geraken.
 
als je hier naar kijkt dan krijg je toch gewoon zin om te crossfitten :P ?
 
als je hier naar kijkt dan krijg je toch gewoon zin om te crossfitten :P ?

Ik doe nooit wat voor de chicks. Hopelijk zijn het in uw club dan geen lelijke huisvrouwen die wat komen crossfitten :)
 
In before gestopt met trainen door blessures.
 
Ik doe nooit wat voor de chicks. Hopelijk zijn het in uw club dan geen lelijke huisvrouwen die wat komen crossfitten :)
ben niet van plan om in de gym te crosfitten ga naar zo,n groep met een coach en apparatuur ervoor :)
mijn gym heeft ook bijna geen vrouwen :(

lloydatoni yolo toch ?

hardcorebuilder heb de laatste tijd wel veel vooruitgang geboekt maar ondanks dat heb ik er steeds minder zin in.
 
Back
Naar boven