AndroidHealthClinic

Trainen wordt saai wat te doen ?

Bezoekers in dit topic

ben niet van plan om in de gym te crosfitten ga naar zo,n groep met een coach en apparatuur ervoor :)
mijn gym heeft ook bijna geen vrouwen :(

lloydatoni yolo toch ?

hardcorebuilder heb de laatste tijd wel veel vooruitgang geboekt maar ondanks dat heb ik er steeds minder zin in.

Bij die coach kunnen het ook lelijke wijven zijn :)
 
heb de laatste tijd steeds meer dat ik geen zin heb om te trainen.
heb nu vaak van deze bank ligt wel lekker ik blijf hier gewoon de hele avond op liggen.
en tijdens de trainen vindt ik het geen flikker meer aan het is niet dat ik krachttraining niet leuk vindt maar de manier waarop je het doet.

ik dacht zelf om eens crossfit te proberen omdat je daar een tijd hebt waarin je je oefeningen moet toen en het lijkt mij ook uitdagende.

hebben jullie nog andere suggesties ?
Sommige mensen komen er pas na het trouwen en kinderen baren achter dat ze van de verkeerde kant zijn, wees blij dat jij er op tijd bij bent.

maar OT, switch van schema, ga FB doen ofzo
 
Het weer en donkere dagen. Gewoon doorbijten en veel zonnebanken :-)
 
Als progressie je niet motiveerd maar het je meer gaat om een leuke workout is crossfit een goeie optie om te proberen ja

(niet eens bedoeld als lullige opmerking richting crossfit, je kunt er ook progressie mee maken hoor :P)
 
Ik heb een soort gelijk iets. Elke dag wel zin in gym, maar zodra ik m'n compound klaar heb, heb ik geen zin meer. Maar ga gewoon door want heb een doel voor ogen, zal misschien ook wel met tijd van het jaar te maken hebben.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Ik heb een soort gelijk iets. Elke dag wel zin in gym, maar zodra ik m'n compound klaar heb, heb ik geen zin meer. Maar ga gewoon door want heb een doel voor ogen, zal misschien ook wel met tijd van het jaar te maken hebben.
Alleen compounds doen
 
zit sinds kort bij een nieuwe gym en in die tijd dat ik daar zit heb ik geen zin meer om te trainen.
dus ben deze week weer naar mijn oude gym geweest en moet eerlijk zitten het is daar gewoon leuker trainen dan in de nieuwe.
ik kan bodybuilding gewoon niet vervanging door crossfit :P
ga deze week mijn abonnement weer opzeggen en bij mij oude gym trainen waar ik wel gemotiveerd ben en probeer als doel op de 8% te raken. :)
:lifter:

en crossfit kost 62 euro per maand :roflol:
 
zit sinds kort bij een nieuwe gym en in die tijd dat ik daar zit heb ik geen zin meer om te trainen.
dus ben deze week weer naar mijn oude gym geweest en moet eerlijk zitten het is daar gewoon leuker trainen dan in de nieuwe.
ik kan bodybuilding gewoon niet vervanging door crossfit :P
ga deze week mijn abonnement weer opzeggen en bij mij oude gym trainen waar ik wel gemotiveerd ben en probeer als doel op de 8% te raken. :)
:lifter:

en crossfit kost 62 euro per maand :roflol:

We zullen je nog eens tips geven pfffffff ;) hehehe
 
Ik zou gewoon stoppen met trainen inderdaad.
 
Nog een andere gym proberen, ik switch sowieso altijd na een jaar trainen. Ik ben dezelfde apparatuur en koppen echt zat naar een jaar. Als ik alle gym's op +/- 15km afstand heb gehad begin ik weer bij de eerste. Toevallig vorige maand weer veranderd van gym. Deze gym heeft meerder locaties. Ik train 3 x p/w in mijn pauze en 2 x op een andere locatie in mijn woonplaats. Dit houd het voor mij echt leuk en geeft weer een boost.
 
Nog een andere gym proberen, ik switch sowieso altijd na een jaar trainen. Ik ben dezelfde apparatuur en koppen echt zat naar een jaar. Als ik alle gym's op +/- 15km afstand heb gehad begin ik weer bij de eerste. Toevallig vorige maand weer veranderd van gym. Deze gym heeft meerder locaties. Ik train 3 x p/w in mijn pauze en 2 x op een andere locatie in mijn woonplaats. Dit houd het voor mij echt leuk en geeft weer een boost.

Beetje vreemd.
 
Sommige mensen komen er pas na het trouwen en kinderen baren achter dat ze van de verkeerde kant zijn, wees blij dat jij er op tijd bij bent.

maar OT, switch van schema, ga FB doen ofzo


:roflol:
 
Back
Naar boven