AndroidHealthClinic

Trainings matriaal strongman speciaal op maat gemaakt voor u!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
20 nov 2015
Berichten
39
Waardering
11
Trainings matriaal voor strongman training. Stuur een bericht en informeer wat de mogelijkheden zijn!!
Hoofdzakelijk matriaal wat bestaat uit ijzer/ staal!!
Mvg
 
Leuk initiatief!

Het helpt voor de discussie misschien als je wat foto's neerzet van wat je kan maken, en wat voor bewerkingen je kan uitvoeren.
 
Screenshot_20161222-215232.png
Screenshot_20161126-175054.png


20161113_192000.jpg


20161124_140052.jpg


20161113_135857.jpg
 
Hierbij aantal voorbeelden.
Op moment ook bezig met cardeadlift frame. Foto's volgen zodra die klaar is!!
 
Dank je, handig! Dat Victory ding heb ik zelf nog mee moeten lopen in Ossendrecht. :D
 
Wat zijn de kosten voor een yoke zoals op de afbeelding?
 
Ik heb zelf geen interesse maar ik ken iemand die dat mogelijk wel heeft. Hoef alleen de prijs te weten. Dat kun je hier toch gewoon posten?
 
Aan de ene kant zou ik zelf ook prijzen willen horen. Maar ik begrijp ook wel dat dat lastig is om te posten voor niet-seriematig werk. Plus dat er dan straks mensen gaan lopen klagen over de prijs, terwijl diezelfde mensen het hoe dan ook nooit gekocht zouden hebben.

highlander uit Brabant: je hoeft op zich geen exacte bedragen te noemen. Maar kan je een vergelijking treffen met bestaande bedrijven? Ben je voor dezelfde spullen bij jou minder kwijt dan bijvoorbeeld bij Powercage.nl? Of een ander bedrijf waarmee je het kan vergelijken?
 
Ik heb zelf geen interesse maar ik ken iemand die dat mogelijk wel heeft. Hoef alleen de prijs te weten. Dat kun je hier toch gewoon posten?
Als degene nog intresse heeft kan hij gewoon contact met mij op nemen.
ik heb mijn persoonlijke redenen om geen prijzen openbaar te zetten...
Hopelijk is hier begrip voor...
Uw kunt altijd mailen voor vragen en eventueel speciale wensen...
 
Back
Naar boven