MuscleMeat

trainingschema zonder gewichten

Bezoekers in dit topic

HEATHER

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2004
Berichten
9
Waardering
0
Wie kan er wat uitleg,schema's en /of oefeningen geven voor training zonder gewichten. bv situp ,opdrukken
 
??? met tot welk nut ???
Denk niet dat je veel trainingschema's zult vinden. Ik zou lekker gaan googlen als ik jou was. 'k Weet zo snel ook geen schema's voor losse oefeningen.
Maar vertel eens iets over jezelf.....dan hebben we er iets meer aan....
 
(one armed) pull-ups
(one legged !) squats
(reversed) hyper extensions
(hand stand) pushups (of hindu-pushups)
dips (zowel borst als triceps)
wrestler bridge
lunges

en je kunt zelf altijd gewichten maken. Rugzak met boeken bij kniebuigen is een optie, of pushups met je kleine broertje op je rug :)

google is your friend :)

(termen in het engels omdat je ze dan makkelijker op google kunt vinden)
 
hoezo moet het eigenlijk bij elke oefening maar 5 keer ?

bij elke oefening zou ik minimaal 30 keer kunnen, dus heeft het dan zin ?
 
vage aktie
 
onzinnig om zo te trainen ik zou gewoon lid worden van een sportschool dat heeft veel meer nut. want na een tijdje heeft trainen zonder gewichten geen nut meer om dat je dan je eigen gewicht makkelijk aan kan.
 
Jongen, koop gewoon dumbbells of ga sportschool.
 
dus iedereen zit hier altijd binnen te trainen?

Mm dacht toch dat er ook andere manieren waren ,niet in zo'n muffe gymzaal, lekker buiten ,ben een natuurmens :rolleyes:
 
me myself and i

Wel ik heb vroeger nog een beetje getraind BB en fitness,en nu speel ik nog voetbal,maar zou graag nog wat tips hebben voor losse oefeningen,hoe er terug aan beginnen en starten en rustig opbouwen. ;)
 
HEATHER zei:
??? HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Internet Explorer bij die link

volgens mij is t-mag eventjes uit de lucht.
 
hij doet het weer
 
Check het boek van Arnold Schwarzenegger "Bodybuilding voor mannen". Staat een hoofdstuk plus schema voor als je op vakantie bent. Dus opdrukken, sit ups, kniebuigen, traplopen enz. Of probeer een gevangenis-schema te vinden :D
 
das wat ik zoek een gevangenis schema

:D
saint zei:
Check het boek van Arnold Schwarzenegger "Bodybuilding voor mannen". Staat een hoofdstuk plus schema voor als je op vakantie bent. Dus opdrukken, sit ups, kniebuigen, traplopen enz. Of probeer een gevangenis-schema te vinden :D

:) dat gaat al de richting uit die zoek thx
 
goeie site, zal ik kunnen gebruiken in juli, tijdens m'n examens, heb dan niet echt tijd om veel te trainen :P
 
jongen wat gaat er nou voor die duffe examens of je lichaam?:P
 
Back
Naar boven