Fitness Seller

Trenbolone acetate in de bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kort antwoord: ja
 
ik zit nu in cut sinds begin dit jaar. in mn 3e week dus.
500mg test e, 600 tren e en tbol 50mg/dag.
totaal kcal op 3300. VP was bij meting van vorige woensdag 1% gezakt.
Doe na elke workout 30min cardio, dus 5x per week.

schema nu:
Borst, voorkant en zijkant schouders, triceps
Rug, achterkant schouders, biceps
Benen, traps, kuiten
Dan 1 dag rust en repeat.
alles wordt dus 2x per week aangepakt.
eerste maal zwaar (6-10 reps) tweede deel gemiddeld (10 - 15 reps)

Doel is op 8% te komen. als ik er ben zie ik wel of ik doorga tot 6%.
Mijn coach wil me absoluut eens op 6% zetten maar voor mij hoeft het niet persé.
We zien wel :D

Ah maannnnnn 3300 cutting macros haha.. dat zijn mijn bulk macro's man en dan heb ik de heledag al honger!!
 
ik zit nu in cut sinds begin dit jaar. in mn 3e week dus.
500mg test e, 600 tren e en tbol 50mg/dag.
totaal kcal op 3300. VP was bij meting van vorige woensdag 1% gezakt.
Doe na elke workout 30min cardio, dus 5x per week.

schema nu:
Borst, voorkant en zijkant schouders, triceps
Rug, achterkant schouders, biceps
Benen, traps, kuiten
Dan 1 dag rust en repeat.
alles wordt dus 2x per week aangepakt.
eerste maal zwaar (6-10 reps) tweede deel gemiddeld (10 - 15 reps)

Doel is op 8% te komen. als ik er ben zie ik wel of ik doorga tot 6%.
Mijn coach wil me absoluut eens op 6% zetten maar voor mij hoeft het niet persé.
We zien wel :D

Ik zie nu pas trouwens dat jij 600tren per week doet... Ik zat eerst 2 weken op 350 per week om te kijken hoe ik erop reageer. Ik zit nu sinds vorige week maandag op 700 per week. IK denk dat dit nog wel een flink verschil zal maken, maar dat heeft denk ik wel 2 weken nodig voordat de volledige effecten merkbaar zijn ?
 
Vandaag dan toch 1 min puntje in de kuur.. was te verwachten maar toch..

Sinds vandaag erg gevoelige tepels en er vormt zich een klein bolletje achter dus gelijk aan de dostinex, arimidex en tamoxifen. Eens kijken wat het gaat doen
 
Vandaag dan toch 1 min puntje in de kuur.. was te verwachten maar toch..

Sinds vandaag erg gevoelige tepels en er vormt zich een klein bolletje achter dus gelijk aan de dostinex, arimidex en tamoxifen. Eens kijken wat het gaat doen
dat alles in 1x? sterk
 
Hoe zit het trouwens met tren en je schildklier?
Tren zou je eigen metabolisme vertragen. Hierom wordt er vaak t3 genomen tijdens het cutten. Ik zit bijv nu op 350 test 525 tren 175 mast. Voorheen kon ik bulken op makkelijk 5500kcal en kwam netjes een halve kilo per week aan. Normaal zou je dus simpel gezegd denken, als ik 500 omlaag ga zit ik zo rond onderhoud, nog 500 eraf cut ik een halve kilo per week. Zou dus op 4500kcal komen. Feit is dat ik al een tijdje op 3000kcal zit en amper gewicht drop. Ik oog droger, omdat de tren me wat droogtrekt en een goede pomp geeft allday. Op 3k kcal zou ik toch keihard in gewicht moeten droppen. Je kan mij niet wijs maken dat ik vet drop en wat massa aankom op die 3000kcal dus dat kan het ook niet verklaren. Enige wat er dan overblijft is een vertraag metabolisme door de tren? Er zitten toch best wat androgeren in die evt mn verbranding zouden kunnen stimuleren. Komt er dus, in mijn geval nu, op neer dat cutten zonder t3 gewoon kut is?
Mn trainingen leiden eronder, maar niet te spreken over mn chagrijnige kop de hele dag.
Aan de andere kant. Stel dat ik nu zou bulken zonder t3. Zou ik dus 1k kcal boven op die 3k doen, zo'n 4k kcal dus, en netjes aan moeten komen? Best een verschil tov 5.5k kcal.
Ik weet dat dit laatste maar ff simpel beredeneerd is, maar ik vraag me dus wel af hoe sterk de tren een rol speelt mbt schildklier en het nut van tren in mn cut op 't moment..

Als er iemand met onderzoeken oid kan komen ipv een kort antwoord hier, ook prima. Pluis ik die wel uit. Ben zelf niet zo'n held in het zoeken naar onderbouwde onderzoeken zoals sommigen hier op t forum er hun hobby van maken..
 
Galen

denk dat deze held er binnen de minuut wel een verklaring voor heeft
 
Hoe zit het trouwens met tren en je schildklier?
Tren zou je eigen metabolisme vertragen. Hierom wordt er vaak t3 genomen tijdens het cutten. Ik zit bijv nu op 350 test 525 tren 175 mast. Voorheen kon ik bulken op makkelijk 5500kcal en kwam netjes een halve kilo per week aan. Normaal zou je dus simpel gezegd denken, als ik 500 omlaag ga zit ik zo rond onderhoud, nog 500 eraf cut ik een halve kilo per week. Zou dus op 4500kcal komen. Feit is dat ik al een tijdje op 3000kcal zit en amper gewicht drop. Ik oog droger, omdat de tren me wat droogtrekt en een goede pomp geeft allday. Op 3k kcal zou ik toch keihard in gewicht moeten droppen. Je kan mij niet wijs maken dat ik vet drop en wat massa aankom op die 3000kcal dus dat kan het ook niet verklaren. Enige wat er dan overblijft is een vertraag metabolisme door de tren? Er zitten toch best wat androgeren in die evt mn verbranding zouden kunnen stimuleren. Komt er dus, in mijn geval nu, op neer dat cutten zonder t3 gewoon kut is?
Mn trainingen leiden eronder, maar niet te spreken over mn chagrijnige kop de hele dag.
Aan de andere kant. Stel dat ik nu zou bulken zonder t3. Zou ik dus 1k kcal boven op die 3k doen, zo'n 4k kcal dus, en netjes aan moeten komen? Best een verschil tov 5.5k kcal.
Ik weet dat dit laatste maar ff simpel beredeneerd is, maar ik vraag me dus wel af hoe sterk de tren een rol speelt mbt schildklier en het nut van tren in mn cut op 't moment..

Als er iemand met onderzoeken oid kan komen ipv een kort antwoord hier, ook prima. Pluis ik die wel uit. Ben zelf niet zo'n held in het zoeken naar onderbouwde onderzoeken zoals sommigen hier op t forum er hun hobby van maken..

Niet helemaal hetzelfde.. Maar als ik deze bulk en kuur vergelijk met mijn bulk van vorig jaar met in de kuur alleen test en stana.. Dan lijk ik nu op minder cal net zo hard aan te komen, in vergelijking met toen... Ik zat toen rond de 4K nu op 3K
 
Hoe zit het trouwens met tren en je schildklier?
Tren zou je eigen metabolisme vertragen. Hierom wordt er vaak t3 genomen tijdens het cutten. Ik zit bijv nu op 350 test 525 tren 175 mast. Voorheen kon ik bulken op makkelijk 5500kcal en kwam netjes een halve kilo per week aan. Normaal zou je dus simpel gezegd denken, als ik 500 omlaag ga zit ik zo rond onderhoud, nog 500 eraf cut ik een halve kilo per week. Zou dus op 4500kcal komen. Feit is dat ik al een tijdje op 3000kcal zit en amper gewicht drop. Ik oog droger, omdat de tren me wat droogtrekt en een goede pomp geeft allday. Op 3k kcal zou ik toch keihard in gewicht moeten droppen. Je kan mij niet wijs maken dat ik vet drop en wat massa aankom op die 3000kcal dus dat kan het ook niet verklaren. Enige wat er dan overblijft is een vertraag metabolisme door de tren? Er zitten toch best wat androgeren in die evt mn verbranding zouden kunnen stimuleren. Komt er dus, in mijn geval nu, op neer dat cutten zonder t3 gewoon kut is?
Mn trainingen leiden eronder, maar niet te spreken over mn chagrijnige kop de hele dag.
Aan de andere kant. Stel dat ik nu zou bulken zonder t3. Zou ik dus 1k kcal boven op die 3k doen, zo'n 4k kcal dus, en netjes aan moeten komen? Best een verschil tov 5.5k kcal.
Ik weet dat dit laatste maar ff simpel beredeneerd is, maar ik vraag me dus wel af hoe sterk de tren een rol speelt mbt schildklier en het nut van tren in mn cut op 't moment..

Als er iemand met onderzoeken oid kan komen ipv een kort antwoord hier, ook prima. Pluis ik die wel uit. Ben zelf niet zo'n held in het zoeken naar onderbouwde onderzoeken zoals sommigen hier op t forum er hun hobby van maken..
Alwetende Dbb-god. Jwdoetookmee
Mocht je tijd hebben, zou je hier eens naar kunnen kijken aub? Misschien wat onderzoeken hier loslaten zodat ik zelf kan pluizen?
 
tren onderdrukt je eigen t3 wel daar heb ik zelf bloedonderzoeken van

of het zo n grote rol speelt weet ik niet..maar hoe langer je cut hoe slomer het vaak gaat je lichaam past zich ook deels aan.
 
tren onderdrukt je eigen t3 wel daar heb ik zelf bloedonderzoeken van

of het zo n grote rol speelt weet ik niet..maar hoe langer je cut hoe slomer het vaak gaat je lichaam past zich ook deels aan.

Ja maarja wat vind je "lang"
16/12 weken cutte voor een wedstrijd dus je prep vind ik ook best lang :o

En hoe bedoel je past zich aan?
 
Ja maarja wat vind je "lang"
16/12 weken cutte voor een wedstrijd dus je prep vind ik ook best lang :o

En hoe bedoel je past zich aan?

omdat ik zelf ook merk dat als ik langer cut ik niet afval met 500 kcal onder onderhoud.
je metabolisme wordt gewoon trager.

daarbij zul je ook lager moeten in kcal na enige tijd:

stel je weegt 90 start cut en na 5 weken 85...je onderhoudsbehoefte ligt dan lager dan 5 weken daarvoor.

verder zou ik wat spelen om zo je metabolisme hoog te houden.

dus bijv af en toe wat bovenonderhoud
of 2 dagen laag kcal (8 a 1000 kcal onder onderhoud en 1 dan op onderhoud), zo kom je aan het eind van de week toch op een negatieve kcal inname maar "went" je lichaam niet zo snel aan het feit dat die met minder eten moet "overleven"

daarbij die je vaak als mensen cutten dat ze alles ik 1x dratisch omgooie

van een 5000kcal bulk naar 3500 kcal
cardio 4x pw

naar mijn idee kun je beter van bulk even terug naar onderhoud, dan cutten met 500 kcal eronder
wanneer je dat niet meer afvalt cardio toevoegen
dan kun je met lage hoge dagen spelen

maar ieder zal zijn eigen ervaring en mening hebben.
 
omdat ik zelf ook merk dat als ik langer cut ik niet afval met 500 kcal onder onderhoud.
je metabolisme wordt gewoon trager.

daarbij zul je ook lager moeten in kcal na enige tijd:

stel je weegt 90 start cut en na 5 weken 85...je onderhoudsbehoefte ligt dan lager dan 5 weken daarvoor.

verder zou ik wat spelen om zo je metabolisme hoog te houden.

dus bijv af en toe wat bovenonderhoud
of 2 dagen laag kcal (8 a 1000 kcal onder onderhoud en 1 dan op onderhoud), zo kom je aan het eind van de week toch op een negatieve kcal inname maar "went" je lichaam niet zo snel aan het feit dat die met minder eten moet "overleven"

daarbij die je vaak als mensen cutten dat ze alles ik 1x dratisch omgooie

van een 5000kcal bulk naar 3500 kcal
cardio 4x pw

naar mijn idee kun je beter van bulk even terug naar onderhoud, dan cutten met 500 kcal eronder
wanneer je dat niet meer afvalt cardio toevoegen
dan kun je met lage hoge dagen spelen

maar ieder zal zijn eigen ervaring en mening hebben.

Duidelijke onderbouwing waar ik me wel in kan vinden :)
 
Vandaag begonnen om in de aankomende 6 weken het eerste deel van de bulk af te sluiten. We hebben voor de laatste 6 weken 2 x 25mg per dag anadrol toegevoegd. Na deze 6 weken gaan we 2/3 maanden een cruise cut doen om daarna weer 3 maanden een blast bulk te doen... Op en af tot ongeveer eind november dit jaar
 
Back
Naar boven