XXL Nutrition

tweede kuur tren, eigen gear.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

liftingbart

Cool Novice
Lid geworden
29 okt 2015
Berichten
65
Waardering
51
Lengte
1m81
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Hierbij het eindresultaat van kuur
sawgn7.jpg

x23y2p.jpg

9g9bhh.jpg


Hallo allemaal,

Ik dacht leuk om te loggen, hoop om wat tips te krijgen... Ik ben nu al een dik jaar volledig off, ik denk zelfs zo'n 1 jaar en 2 maanden ofzo. Eerste kuur was 500mg Test E only. Toch weer tijd om te beginnen dacht ik, zomer komt er natuurlijk aan hé beachboys. Toen ik begon met mijn eerste kuur woog ik 93kg ofzo @ 1,81 met 12 % ofzo. Ik ben zowiezo niet van te veel bulken zoals veel perma bulkers die iedereen wel kent... Ik had niet echt veel gegained op die kuur, ik denk 2 kilo en 2 % lager in vp. Ik weet eigenlijk zeker dat ik ondergedoseerde troep had, was namelijk van MG. Op het moment weeg ik 95 op 11/12% ofzo denk ik.

Eerst even een foto hoe ik er nu bijsta. Sorry voor de slechte kwaliteit. Foto is best kut moet ik zeggen. Zoals jullie wel kunnen herkennen als je gewoon in de spiegen kijkt ziet het er veel beter uit, veel meer definitie etc. Van rug lukte ook totala niet met die kut iphone 4 haha. Voordat ik officieel met de kuur begin zal ik deftige foto's maken...
4ghsl.jpg

20gy641.jpg


Gyno:

Heb sinds de puberteid altijd al last gehad van gyno, door kuren was het nauwelijks erger geworden. Maar toch laat ik het 6 mei weghalen omdat het er niet uitziet. Laat ik btw in belgie doen, 500 euro in totaal, alleen klierweefsel uiteraard weghalen... De kuur zal dus pas in 1 juni beginnen heb ik besloten, omdat ik eventjes moet herstellen etc. Veel mensen zullen wel gaan zeuren, maar ben op het moment nog 20, wanneer ik ga beginnen zal ik 21 zijn. Ik was dus 19 toen ik aan mijn eerste kuur begon.

Acné:
Ben sinds 2 maanden ofzo klaar met ROA die ik van huisarts gekregen had. Het was nooit heel erg, maar erg genoeg om er toch aan te beginnen, heb dan ook 2.5 maand eraan gezeten. Nu heb ik een babyhuidje haha. Ik laat tijdens de kuur 20mg eod meelopen denk ik, even kijken hoe tren gaat uitpakken. Wil zo min mogelijk roa pakken omdat dat kutspul is voor de gains. Kan dan duidelijk minder veel/zwaar trainen omdat alles overbelast is dan. Afgelopen week bloed even laten meten bij dokter, alles dik in orde. Dit in tegenstelling tot toen ik bezig was met de ROA, toen was mijn cholesterol net 1 puntje te hoog...

Training:
Ik doe meestal compounds redelijk zwaar in gewicht, soms ook lekker pompwerk. En isolatieoefeningen voor pump gewoon. Weet niet of mensen het boeiend vinden dat ik dit ook ga loggen? Ik heb niet echt een schema, ik zorg gewoon dat de intensiteit lekker hoog is.

Stats:
Deadlift: 1x240 kg
Rackpulls 5x 260kg
squat 1x 150 kg
bench 1 x 115kg ( ja pussy i know, heb lange armen dus deadlift is redelijk easy en bench zwaar) hoewel lage bench is mijn borst samen met rug beste spiergroep.
barbel rows 9x100kg

Verder boeit kracht me niet echt eigenlijk, wil wel de 260kg deadlift halen, dat is me enige doel kwa kracht.

Voeding
Op het moment ben ik lichtjes aan het cutten, dat wil zeggen voor mijn dat ik gewoon 1 maaltijd per dag zonder carbs doe. Ik word makkelijk droog, voor mij is het het moeilijkst om te bulken... Dus cutten is een pretje voor mij, srs.

Cardio
Ik ga cardio toevoegen, doe nu 1x per week 20 minuten ofzo. Wil naar 3x 20 min, dan ben ik echt in no time shredded...

Even over de kuur zelf:
Ik wil dus Test E, Mast E en Tren E mee laten lopen. Doseringen ben ik nog niet over uit. Omdat ik zolang off ben geweest zullen de doseringen niet te hoog hoeven denk ik, helemaal omdat mijn eerste kuur een beetje halve bak was. Denk aan:

Test E: 250mg
Mast E: 300mg
Tren E 200mg

Nakuur word nolvadex. Ik zit er ook over te twijfelen om HCG mee te laten lopen, daar denk ik nog een over.

Gear
Omdat de eerste kuur dus een beetje verkloot was door mijn kutgear en je gewoon eigenlijk nooit zeker weet wat die tjappies erin doen heb ik besloten om het zelf te maken... Ik heb mijn test al klaar, geen problemen tegen gekomen verder, dus vertrouw erop. Op het moment wacht ik op m'n tren en mast. Nu weet ik in ieder geval zeker dat mijn gear de juiste dosering heeft en er daadwerkelijk de goede compound in zit (ervan uitgaande dat mijn rauwe poeders goed zijn, wat ik eigenlijk zeker weet)

Chickies
Ik ga af en toe stappen, zal geen drank of drugs nuttigen tijdens de kuur. Maar ga niet als een kluizenaar leven haha ga niet als een autist thuiszitten. Valt heel goed te combineren. Zal hier dus ook lekker gekkigheid over loggen

Doel:

Hier zit ik nog een beetje over te twijfelen, kuur gaat 12 weken duren, ik ga in de 12de week op vakantie waarschijnlijk. Ik denk aangezien dat ik lang off ben, en eerste kuur mwa was dat ik toch wel rond de 97 kilo op 7/8% kan staan. Of ik ga naar de 100 kilo met eenzelfde vetpercentage... Denk dat ik toch voor het eerste kies, maar word zowieso kijken hoe het loopt allemaal natuurlijk, zal toch veel aanpassen kwa cardio en voeding tijdens kuur...

Sorry voor het lange verhaal zie ik nu...
 
Laatst bewerkt:
vind je er geen 90+ uitzien bij 1m81, maar dat is bij mij helemaal hetzelfde helaas :p
verder wel prima krachtstats, ik volg ff
 
In! Nog bijv je tren verhogen in je kuur als de sides meevallen?
 
Hoe weet je zeker dat je poeders goed zijn eigenlijk? Heb je deze laten testen? Anders weet je eigenlijk net zoveel als elk ander UG merk..

Props voor je uitgebreide openingspost :thumbs:
 
vind je er geen 90+ uitzien bij 1m81, maar dat is bij mij helemaal hetzelfde helaas :p
verder wel prima krachtstats, ik volg ff

Ja moet wel zeggen dat mijn rug voorloopt zegmaar, daar zit de meeste massa op. En de foto's zijn natuurlijk kut. In mei fix ik ff een fatsoenlijke camera...

In! Nog bijv je tren verhogen in je kuur als de sides meevallen?

Nja dat zie ik wel. Is zowieso 12 weken niet wat lang voor tren, zowieso 2 weken eerder stoppen met tren toch.

Hoe weet je zeker dat je poeders goed zijn eigenlijk? Heb je deze laten testen? Anders weet je eigenlijk net zoveel als elk ander UG merk..

Props voor je uitgebreide openingspost :thumbs:

Heb zelf smeltpunt test uitgevoerd... Massa spec is natuurlijk beter. Maar dit geeft een redelijk goed idee wanneer je weet welke stof er in zou moeten zitten. Verder komen in principe alle rauwe poeders uit china, zit natuurlijk redelijk wat prijsverschil in. Koop je het goedkoopste dan is de kans gewoon groot dat je bocht hebt.
 
Grappig dat je je gear zelf maakt.. in!
 
Nee helaas geen foto's. Wanneer ik mijn tren en mast ga maken zal ik een foto'tje maken
ik zou goed oppassen met welke foto's je hierop zet en welke niet :)
 
Mooie uitgebreide beginpost! Ik ga je volgen, en bij deze succes
 
Goeie post, ben in. Ook leuk om je leven buiten de gym om te loggen ( zoals chicks etc) YannickLB doet dit ook, en vind iedereen wel leuk volgens mij.
Succes.
 
Tof dat je homebrew maakt! En dat je foto's post is altijd een +1
Vacuumpose ook een +1
Bij elkaar goeie log, ben in. :)
 
Succes man!
 
Goeie post, ben in. Ook leuk om je leven buiten de gym om te loggen ( zoals chicks etc) YannickLB doet dit ook, en vind iedereen wel leuk volgens mij.
Succes.
Daarover gesproken.. even updaten!
 
Interessant, in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven