XXL Nutrition

UP Ultimate Pharma Anavar Oxandrolone

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagereMelk

Cool Novice
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
72
Waardering
19
Lengte
1m76
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hierbij een test gedaan op UP Ultimate Pharma Anavar, klein gedeelte van de tab opgelost, 15 minuten gewacht, resultaat:
Winstrol..

Jammer UP..
4FDM6I9.jpg

guivSik.jpg

yAvawQI.jpg


Olijfgroen was Anavar, bruin (dit dus) wijst op winstrol.
 
Waar heb je die tester vandaan dan?
 
hoe accuraat zijn die dingen?
 
Kun je alleen tabs teste?
 
Ja en op de stof dus niet de dosering per ml
 
Haha EP zal wel precies t zelfde zijn dan:roflol::roflol:
 
Heb je ook een plaatje hoe olijfgroen er uit hoort te zien?
Dit kan voor mij net zo goed olijfgroen als bruin zijn nl.
 
Wat mij betreft is het ook eerder groen dan bruin.
 
Anavar moet geel zijn ongeveer dus dat zit er zeker niet in eerder turinabol of dianabol zoek maar op youtube op, ze testten 4/5 met deze kit
 
Zijn er wel kitjes om vloeistoffe als test te testen?
 
Het is altijd wel èrg opvallend dat bepaalde haantjes er als de kippen bij zijn op alle forums om bepaalde merken af te branden.
En dat zijn 'toevallig 'altijd personen met weinig posts.
Net als bij B&F toentertijd .:)
En misschien heeft UP wel slechte batches gehad, maar dat hebben alle UG labs toch wel eens?
 
Het is altijd wel èrg opvallend dat bepaalde haantjes er als de kippen bij zijn op alle forums om bepaalde merken af te branden.
En dat zijn 'toevallig 'altijd personen met weinig posts.
Net als bij B&F toentertijd .:)
En misschien heeft UP wel slechte batches gehad, maar dat hebben alle UG labs toch wel eens?

Dit is een gegeven al zou oud als de weg naar Kralingen.. Kennelijk zijn de belangen groot en je pikt deze lui er inderdaad zo tussenuit. Zo'n test liegt natuurlijk niet, maar zo'n test kun je wel een winny tab in flikkeren en op een forum roepen dat je er een anavar tab in hebt gegooid.. Zo is het cirkeltje weer rond en kun je ditsoort post met een hele grote korrel zout nemen.. De waarheid, blijft tot een echte labtest met gesealde producten, altijd in het midden..
 
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Hoezo slechte batches, als er VAR in zat zoals op het potje staat, moet het geel blijven.


En voor EP zouden ze diezelfde grondstoffen gebruiken als voor UP? Alleen andere olie

Ik blijf bij HG gear.
Er ging iets mis twee keer een foto
 
Ik heb geen verstrengelde belangen, ik gebruikte t zelf tot ik vond dat er nogal wat haren in mijn kam bleven hangen. :P
Ik verkoop niets en probeer Up niet te kort te doen maar dit is nou eenmaal de werkelijkheid. Ten tweede verkopen dealers vaak meerdere merken dus zou dit voor niemand écht nadelig moeten zijn. Doe ermee wat je wilt!
 
IK heb vorig jaar UP anavar gehad, winstrol was het zeker.. Heb men twijfels of het dbol of anavar was.. Nam er namelijk masteron bij dus moeilijk te zeggen.. Wel anavar van EP gehad 2 a 3 jaar geleden en ik moet zeggen dat deze wel real was.. Ging er als een speer op
 
Waar ik voorheen UP haalde zei me eens, ja ik denk dat ze tren aangemengd hadden met test want hij is tegenwoordig weer een stuk donkerder dan voorheen...Ik dacht hmm ok,

Toen ik primo van UP had was ik ervan overtuigd masteron te hebben... Vooral nadat ik overstapte op een ander merk primo....dus ik sta nergens meer van te kijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven