AndroidHealthClinic

update clarence Devis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bwa hij heeft een fysiek die vergelijkbaar is met die van Roberto Morisho , al was Roberto iets massiever en die kon gewoon normaal lopen. Pure aanstellerij hier imo. Wat die cheat curls betreft zou het me niks verwonderen als hij binnenkort eens een flinke blessure oploopt. Ik herinner me een filmpje waar een zwaar setje bankdrukken ook maar net goed ging...

idd,voor je ellebogen kan het zowiezie niet gezond zijn
 
bij de zware gewichten die hij pakt heb ik toch eenbeetje het idee van: volgens mij pakt ie alles behalve de spier waarvoor de oefening bedoeld is..

Ja die biceps curl met 120 kg slaat werkelijk nergens op imo bij 100 kg is al waardeloze uitvoering beetje jammer maar verder wel lkkr buffe kerel
 
aanstellerij of niet.. 120kg op 165cm is een prestatie waar ik alleen maar naar op kan kijken.

officieel is hij dan ook (verdiend) de nr1 v België
 
Groeien doet ie toch wel ;)
 
Geen fan van z'n fysiek... check o.a. die mini-kuiten. Ik ben wel benieuwd hoe ver ie het gaat schoppen...

Op 1:24 zie ik anders toch nog best wat kuiten hoor.

En hahahaha, check die gast kijken op 1:42: 'Hmm, bagger uitvoering maar ik kan dat gewicht niet eens deadliften'.
 
Wat een varken, hoe die loopt haha..:D
 
geen beeld hier
 
Heel lelijke sportman. Afstotelijk.
 
Och god wat sneu...net een klein kind die wil laten zien dat ie de sterkste is.
Opgeblazen ego haha. Tenzij hij altijd zo traint, dan heb ik niks gezegd:P
Maar volgens mij doet hij steeds op het eind zijn echte werksetje:roflol:

Die lui die de hele tijd staan te staren is wel een beetje irritant zeg:eek:
 
geen optimale uitvoering maar zeker bruut! respect
 
Die lui die de hele tijd staan te staren is wel een beetje irritant zeg:eek:

Gebeurt dat bij jou nooit? Sommige staan je gewoon de hele tijd aan te staren als je aan het squaten of deadliften bent. Want zelf bankdrukken ze alleen maar:o
 
Gebeurt dat bij jou nooit? Sommige staan je gewoon de hele tijd aan te staren als je aan het squaten of deadliften bent. Want zelf bankdrukken ze alleen maar:o
Ja maar meestal heel sneaky en niet gewoon zo:eek::eek::eek:
Maar ja het is natuurlijk wel een beestje.
 
oke het is dus zwaar overdreven hoe hij loopt. cutler, coleman of wie dan ook die nog veel groter zijn lopen niet eens zo. hij overdrijft gewoon
 
haha,hij traint zijn benen op zo een machine waar vrouwen buitenkant van hun dijeen trainen vaak.

Ja zijn ook echte vrouwen oefeningen die ab en adductor toestellen.:rolleyes:
Totaal niet belangrijk voor mannen. :p
 
Lache die 2 ecto's met witte shirt
 
Lache die 2 ecto's met witte shirt

Haha idd. Ook wel leuk als die vrouw met dat bodystep pakje langs komt zetten. Forse billen en fikse jetsers. Hij kust haar uitgebreid. Zal wel gebangd worden door hem :D
 
Hij zegt toch zelf bij de hoge gewichten "just for my fun" :D.

het werkt voor hem dus :). e volges mij was dat stappen voor de show :D.

Maar die leg presses opt eind :o 400 kilo ofzo? Alsof het pakje boter is :D.
 
Hoempa loempa, apart loopje.
Maar erg goed fysiek!
 
Back
Naar boven