AndroidHealthClinic

Van 165 Naar 101 kilo en van 44% vet naar 18,9 in 16 mnd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rsportief

Novice
Lid geworden
29 jul 2015
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
18%
Hallo ik ben rudy (36)

Ik zal bij het begin beginnen ik ben rudy in mei 2015 ben ik van de buslijn afgehaald met de boodschap dat mijn moeder opgenomen was met een gebroken heup , ik vondt het raar overkomen dus ik ben naar de stallig gereden daar stond mijn vervanger klaar vervolgens naar het ziekenhuis in tilburg gereden de arts en mijn broertje stonden mijn op te wachten ik mog nog niet naar binnen op een prive kamertje kregen we te horen dat mijn moeder nog 5 dagen te leven had Bam die kwam binnen na het overlijden waar ik geen traan heb gelaten heel raar ben ik thuis gekomen en vervolgens ben ik een sportschool gaan zoeken in tilburg vervolgens een 2 jaar contract afgesloten en zo ben ik gaan sporten ik ben wel van mening dat er iets ergs moet gebeuren in je naasten voor het kwartje val voornamelijk ben ik gaan lopen ten miles ,waradaloop en rondje breda de loopband was mijn beste vriend tot ik me eigen tegen kwam dat ik weinig voeding tot mijn nam maar wel 5 dagen in de week op de loopband stond min 2 uur pd en zo opgenomen werd op de spoed waar uit bloedtesten kwam dat ik te weinig voeding tot mijn nam ik kreeg de tip vd verpleegster om voedingsleer ( sport )te volgen een thuis studie inmiddels weet ik wel beter diploma heb ik behaald in 6 maanden ik eet nu 6 maaltijden alles weeg ik af ik ben begonnen met een gewicht van 165,5 kilo met een vetpegentage van 44,5 nu wweg ik heden 109,8 kiloe met een vetpegetage van 18,9 deze zomer wil ik rond de 15 % gaan zitten dus heb nog effe te gaan als je meer wil weten hoor ik het graag
 
Gecondoleerd, is wel enigzins onduidelijk waarom ze nog maar 5 dagen te leven had (ik neem aan iets met slecht bewegen?)
Heb je nog tips voor beginnende hardlopers? (ben zelf net een beetje begonnen)
 
na de uitvaart ben je gelijk de sportschool gaan bezoeken?

wat een story...volhouden ok? Succes man!!
 
Dank je ik probeer dat ook te doen volhouden
 
Heftig verhaal. Misschien is het slim om iets van interpunctie aan te brengen in je verhaal, want zo is er geen touw aan vast te knopen.
 
Behoorlijk verschil maar lees net in een ander topic dat je niet aan je eerste kuur gaat beginnen. Welke kuren heb je gedaan in deze tijd, daar lees ik niks over. Succes verder.
 
  • Like
Waarderingen: 4me
Je moeder is plotseling overleden en je laat geen traan?

Heb je met een professioneel gesproken hierover?
 
Behoorlijk verschil maar lees net in een ander topic dat je niet aan je eerste kuur gaat beginnen. Welke kuren heb je gedaan in deze tijd, daar lees ik niks over. Succes verder.
voornamelijk t5 in mijn af al periode
 
Back
Naar boven