MuscleMeat

van 27% naar 13-15%!

Bezoekers in dit topic

goeie aanleg voor armen! ook netjes als ik zie waar je vanafkomt (1e foto, rond 35% bf idd) Succes met je doelen!

Dankje Joury! Ja.. al een hele weg afgelegd als je de foto op pagina 3 ziet^^. Ben benieuwd of ik het ga/kan halen.
 
Toffe legs kerel.
 
Toffe legs kerel.

Dankje!

Update: momenteel 3 weken stipt aan schema gehouden, geen cheats meer in het weekend. Wordt langzaam droger, onderkant buik is momenteel grootste probleem maar denk/hoop dat dat wel mooi strak trekt. Zit goed in mijn vel en trainingen gaan lekker. Zit op dit moment op 80.8 kg, vetpercentage geem flauw idee.
 
Dankje!

Update: momenteel 3 weken stipt aan schema gehouden, geen cheats meer in het weekend. Wordt langzaam droger, onderkant buik is momenteel grootste probleem maar denk/hoop dat dat wel mooi strak trekt. Zit goed in mijn vel en trainingen gaan lekker. Zit op dit moment op 80.8 kg, vetpercentage geem flauw idee.

Lees je topic net effe door en ik moet zeggen: netjes werk kerel :thumbs:

Ben wel zwaar jaloers op je biceps trouwens daar heb je echt een goede aanleg voor :flexbiceps:
 
Huidige shape na 3 weken clean eten en geen cheats (met beter licht dan in de badkamer^^), gewicht zoals gisteren gezegd iets boven de 80. Geen paaseitjes voor mij dit weekend! Vanavond uit eten met vrienden. Pak no carbs tot vanavond zodat ik wat carbs kan pakken als ik uit eten ga!

2016-03-27 14.42.24.jpg
 
Gewicht gezakt onder de 80. Komende zaterdag eerste cheat in 6 weken. 2 uur lang eten wat ik wil. En erna schema weer strikt oppakken. Kleine aanpassing gedaan in schema. Koolhydraten naar beneden geschroefd. Enige koolhydraten die ik nu heb is 30g havermout en 3x 90g zoete aardappel. Trainingen gaan top en doe 6x 45 min cardio en fiets dagelijks nog 2x 30 min naar het werk.
 
Gewicht op 77.2, vanaf maandag gaan we cyclen.
 
Gewicht onder de 77 gegaan. Wordt merkbaar droger maar het is zwaar soms.. vooral de no carb dagen..

Vandaag check-up met coach​
 
Netjes kerel. Hoe zit je met je kracht?
 
Damn Hoe zoooo een transformatie
 
Gewicht nog steeds rond de 77. Nu aant carbcyclen: waarvan 4 dagen geen koolhydraten. Kleine cheat 1x p/w. Ben benieuwd of ik het ga halen. 155 days out^^
 
Zeer nette prestatie!
 
Geen kh = <30 gr, <100 gr? 0 gr?
 
net je log ff gelezen, wat heb jij een geweldig resultaat neer gezet man, veel respect voor.:clap:
 
net je log ff gelezen, wat heb jij een geweldig resultaat neer gezet man, veel respect voor.:clap:

Dankje dankje, doet me goed en geeft me motivatie:

Current shape:

2016-06-19 13.55.27.jpg


2016-06-19 14.01.02.jpg
 
Back
Naar boven