Fitness Seller

van 27% naar 13-15%! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

4 weken te gaan, afgelopen weken rond de 1800 kcal gezeten met 72 gr koolhydraten per dag. Nu 2 a 3 weken op 2200 met 140 gr carbs per dag. Lets do this.
 
2 weeks left, spanning stijgt. 11 weken nu 100% clean gegeten.
 
Nog 1 weekie! Vandaag check up gehad bij mijn coach:

Screenshot_20161105-211644.png
 
  • Like
Waarderingen: 4me
Vandaag laatste training gehad en begonnen met laden en vocht verminderen. Morgen 1L water in totaal en zaterdag 0.5L. Heb om 15:00 mijn shoot.
 
Wauw 1 woord wauw... ik wou dat het bij mij zo ging al meer dan een jaar bezig en gaat zo langzaam hou me strak aan me schema en eet helemaal geen suikers zelfs niet op cheatdag maar veranderd amper wat maja ik vindt het echt super knap van je je bent echt een inspiratie voor me!
 
goed gedaan man, geweldig resultaat van 2 jaar hard werken en in jezelf geloven.
 
dit is echt super knap.
 
Ik weet niet of je hier nog actief bent maar toch wilde ik ff zeggen dat ik het echt super onwijs knap vind van je. Echt respect. Ikzelf ben ook aan het afvallen (in 2 jaar tijd 23 kilo kwijt) maar sta nu ff stil. Door jouw posts en foto's krijg ik zoveel motivatie weer. Dus bedankt daarvoor
 
Ik weet niet of je hier nog actief bent maar toch wilde ik ff zeggen dat ik het echt super onwijs knap vind van je. Echt respect. Ikzelf ben ook aan het afvallen (in 2 jaar tijd 23 kilo kwijt) maar sta nu ff stil. Door jouw posts en foto's krijg ik zoveel motivatie weer. Dus bedankt daarvoor

Dankje!
 
Rockstar! :) Echt geweldig...
 
Back
Naar boven