MuscleMeat

TV Gids

Bezoekers in dit topic

Wel lachen dat een mocro de boel verraden heeft.
 
Inspirerende documentaire.
 
Haagse Sjonnie was toch een stuk grappiger.

"Dag beunhaas!"

http://www.youtube.com/watch?v=kcCunkx_OBk

Die dude met die piercing onder zn lip (half gekeken) maar volgens mij was hij eruit gegooid omdat ie met 5 man een minderjarige in elkaar had gebeukt, naja iig hij heeft wat met die dochter van haagse sjonnie gehad, ken em van vroeger, toen was t wel een aardige jongen.
 
ik heb gehoord dat je ook gewoon ergens in het midden kan beginnen mits je wat bagage hebt(handel/geld/drugs). Docu vond ik niet heel boeiend, wel geinig om een keer te zien..
 
Docu is al te vinden op de youtube.

[Link niet meer beschikbaar]
 
mooi die kapikane komt uit de gevangenis want hij zat "onterecht" vast volgens zijn clubmaten. Hebben ze tijdens zijn gevangenis verblijf een inval gedaan in zijn huis, heel dat huis vol met bloembakken en potgrond van de wiet.... Die ene knaap van "trailer trash" met zijn raar hoedje zat ook zogenaamd "onterecht" vast maar staat wel met volle glorie te vertellen hoe hij iemand heeft doodgeschoten, in een busje getild en daarna in het kanaal gedumpt.
 
Die ene knaap van "trailer trash" met zijn raar hoedje zat ook zogenaamd "onterecht" vast maar staat wel met volle glorie te vertellen hoe hij iemand heeft doodgeschoten, in een busje getild en daarna in het kanaal gedumpt.

Was van Satudarah zelf volgens mij, hij lijkt trouwens aardig op Reinhard Heydrich. :o
 
Trailer Trash was onderdeel van Satudarah, allemaal kampers uit Den Haag volgens mij. In de documentaire zeggen ze op het eind ook dat Trailer Trash er inmiddels geen onderdeel meer van uitmaakt.
 
Was van Satudarah zelf volgens mij, hij lijkt trouwens aardig op Reinhard Heydrich. :o

ja Trailer trash is een tak van satudarah, net als dat je maluku had en world of germany
 
Back
Naar boven