Fitness Seller

TV Gids

Bezoekers in dit topic

En de SS, en de Gestapo. Dan snapt Frej het beter.
 
Hoop onwaarheden en poppekast etc in die docu.. exames afleggen, full patch members op 3wielers met auto rijbewijs tijdens het touren :roflol:

grappige docu, maar een onrealistisch beeld van de werkelijke gang van zaken in de MC wereld. Ook een van de hoofdredenen dat satudarah uit de raad van 8 gezet is toen de tijd, onder het mom van "snel de grootste worden" probleem kids aannemen, mensen zonder (amerikaanse) motor of zelfs een motor rijbewijs etc..

Snap ook niet dat je als niet molukker bij die club wilt zitten, ze doen zich voor als mooie open multiculturele club, maar de molukkers hebben altijd een stapje voor
 
Ik groet ze wel meestal op de motor, ff zwaaien. :wave:
 
Hoop onwaarheden en poppekast etc in die docu.. exames afleggen, full patch members op 3wielers met auto rijbewijs tijdens het touren :roflol:

grappige docu, maar een onrealistisch beeld van de werkelijke gang van zaken in de MC wereld. Ook een van de hoofdredenen dat satudarah uit de raad van 8 gezet is toen de tijd, onder het mom van "snel de grootste worden" probleem kids aannemen, mensen zonder (amerikaanse) motor of zelfs een motor rijbewijs etc..

Snap ook niet dat je als niet molukker bij die club wilt zitten, ze doen zich voor als mooie open multiculturele club, maar de molukkers hebben altijd een stapje voor

Die "president" in het begin is toch ook geen Molukker? Of zie ik dat verkeerd.
 
Die "president" in het begin is toch ook geen Molukker? Of zie ik dat verkeerd.

Zitten genoeg mensen tussen die geen Molukker zijn. Eén van de oprichters, die ook in de documentaire zit, is zelfs geen Molukker. :roflol: Een soort Thijs Bosma is dat.

20u7el5.jpg
 
mensen zonder (amerikaanse) motor of zelfs een motor rijbewijs etc..

Dat viel me ook op, ik dacht altijd een motorclub rijdt iedereen een chopper of bobber.... hier reden ook gewoon wegracers tussen....
 
Wegracer is niet eens het ergste, er reed zelfs zo'n hip 3 wielerig scooter geval tussen. :roflol:

piaggio-mp3-300-yourban-sport-lt.jpg
 
vind helemaal mooi
 
Hoop onwaarheden en poppekast etc in die docu.. exames afleggen, full patch members op 3wielers met auto rijbewijs tijdens het touren :roflol:

grappige docu, maar een onrealistisch beeld van de werkelijke gang van zaken in de MC wereld. Ook een van de hoofdredenen dat satudarah uit de raad van 8 gezet is toen de tijd, onder het mom van "snel de grootste worden" probleem kids aannemen, mensen zonder (amerikaanse) motor of zelfs een motor rijbewijs etc..

Snap ook niet dat je als niet molukker bij die club wilt zitten, ze doen zich voor als mooie open multiculturele club, maar de molukkers hebben altijd een stapje voor

Dit vond ik ook al zo gek, hier in mijn woonplaats zitten ook van die satudarah lui, en hoorde inderdaad ook dat je er ook bij kunt als je niet eens een motor (rijbewijs) hebt. Je zou toch denken dat dat juist hetgeen is dat mensen met elkaar verbindt binnen een MC.
 
Petertje is weer van de partij, zonder hem zou Nederland verloren zijn.
 
Dit vond ik ook al zo gek, hier in mijn woonplaats zitten ook van die satudarah lui, en hoorde inderdaad ook dat je er ook bij kunt als je niet eens een motor (rijbewijs) hebt. Je zou toch denken dat dat juist hetgeen is dat mensen met elkaar verbindt binnen een MC.

Geef die mensen dan iig max een maand of 2 maanden de tijd om em te halen, want anders worden ze er weer uitgeknikkerd.
 
Is dat hetzelfde als de 5 families alleen dan voor superstoere mannen met leren jasjes?

ongetwijfeld

maar op zich wel goed dat er zo iets is, zonder zo'n overlegorgaan zou 't waarschijnlijk helemaal uit de hand lopen
 
Geef die mensen dan iig max een maand of 2 maanden de tijd om em te halen, want anders worden ze er weer uitgeknikkerd.

Je hoort geeneens prospect te worden zonder motor;)

ongetwijfeld

maar op zich wel goed dat er zo iets is, zonder zo'n overlegorgaan zou 't waarschijnlijk helemaal uit de hand lopen

Het wás er, maar is uit elkaar gevallen na alle onrust en het verplicht verlaten van de raad door satudarah
 
Ben jij lid van een mc davidcentral?
 
louistherouxwestboro.jpg


:lol:
 
Back
Naar boven