MuscleMeat

Sticky Veel Gestelde Vragen: HGH

Bezoekers in dit topic

Hey,

Mag je hgh nadat je het hebt gemengd net bac water in spuiten trekken en invriezen?

mvg
 
Hey,

Mag je hgh nadat je het hebt gemengd net bac water in spuiten trekken en invriezen?

mvg

Nee, bewaren in de koelkast tussen 2-7 graden.. Invriezen beschadigt de HGH..

Buiten dat, als je een spuit met vloeistof in de vriezer legt zal de vloeistof uitzetten (onder de 4 graden C).. Je zuiger zal er dus uitschieten, of je spuit zal scheuren..
 
Ik zit heel erg te dubben wat timing van HGH betreft en research levert net zoveel voor in de avond als ochtend zetten.

Nu word ik rond 2en altijd even wakker en heb daarvoor mijn diepste slaap gehad (en mijn eigen HGH piek vermoed ik), kan ik een spuit op mijn nachtkast leggen bij kamer temperatuur. die is dan van 22.30 tot 02.00 buiten de koelkast geweest. een subq injectie kan ik dan zetten zonder zelfs op te hoeven staan. Ik zet 2IU per dag dus maar 1x per dag.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit heel erg te dubben wat timing van HGH betreft en research levert net zoveel voor in de avond als ochtend zetten.

Nu word ik rond 2en altijd even wakker en heb daarvoor mijn diepste slaap gehad (en mijn eigen HGH piek vermoed ik), kan ik een spuit op mijn nachtkast leggen bij kamer temperatuur. die is dan van 22.30 tot 02.00 buiten de koelkast geweest. een subq injectie kan ik dan zetten zonder zelfs op te hoeven staan. Ik zet 2IU per dag dus maar 1x per dag.

Als je elke dag HGH zet heb je geen natuurlijke piek. Ik zet gewoon alles voor het slapen gaan omdat dat de meest normale tijd is voor je eigen release te vervangen en je hoeft niet een dik uur te wachten voor je kan eten sochtends.
 
Als je elke dag HGH zet heb je geen natuurlijke piek. Ik zet gewoon alles voor het slapen gaan omdat dat de meest normale tijd is voor je eigen release te vervangen en je hoeft niet een dik uur te wachten voor je kan eten sochtends.

Dat is een volgende vraag, ga ik ED, EOD, 5/7dagen zetten?
Heb vandaag eens goed gezocht en zitten denken en kom toch uit op EOD. Het hoeft van mij niet snel in te kicken, ik hoef geen snel resultaat nu. En ik geloof dat met EOD je endogene productie wel redelijk blijft. Ik ga ook niet de eerste maand wel ED zetten want als ik toch een jaar ga zetten heb ik niet veel haast (en door blessure kan ik toch niet 100% trainen)

Volgende vraag; ik neem niet alleen HGH, ik pak ook IGF-LR3 en die laatste onderdrukt enodgene HGH dus ook. Hoe doe je de timing van beide dan?

Ik ga ook EOD trainen en op trainingsdagen zet ik IGF voor de workout. Volgens mij moet ik dan diezelfde avond/nacht HGH zetten. Als ik IGF en HGH op afwisselende dagen zou nemen zou dus D1 HGH D2 IGF D3 HGH... dan zou de IGF op de niet HGH dag nog 7-10 uur mijn endogene HGH onderdrukken. Volgens mij moet ik het volgens methode 2 niet willen doen.

Dus op D1 IGF, trainen eten HGH in de avond D2 niks D3 zoals D1....

Zijn jullie het eens met deze redenatie?

Ik twijfel tussen EOD 3IU of 4 IU, ik ga denk ik voor 4 en iets minderen als sides me teveel worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat na het zetten van GH je eigen productie 24 uur lang onderdrukt is en na verloop van tijd zelfs wat langer (herstel is wel altijd binnen een week).
Je hoort ook van mensen dat als ze GH sochtends, smiddags zetten dat ze savonds niet in slaap komen en dat zou dus ook kunnen met EOD zetten.
Daarom zou ik liever 2iu ED zetten dan 4iu EOD, want qua werking schijnt het helemaal geen reet uit te maken hoe je GH neemt.

IGF1 zou ik standaard pre-workout nemen nemen en op rustdagen bij het ontbijt of gewoon niet zetten.
 
Dank Jaytjuh, dat niet kunnen slapen ga ik op letten want ik ga toch voor EOD in eerste instantie. Wat de IGF volg ik je advies op, zo was ik het ook van plan.
 
kuur en plaats v injectie

over hgh

zelf gebruik ik 3x per week hgh ma 2x 0.2mg somatropine woe en vrij het zelfde.
afwisselend in de onderbuik /subcutaan
dokt zei me dat daar de beste plek is om te spuiten omdat van hier uit het hele lichaam er van profiteert .

zelf ondervind ik van deze hoeveelheid best al wat resultaat ivm kracht en recup. Mss de dosering aan de lage kant voor jullie ?
een kuur duurt 3weken.

nu is de vraag eigenlijk stel ik injecteer in mijn boven benen gaan mijn benen hier iets meer profijt van hebben mbt kracht ?

greets
 
Snel vraagje over HGH hier.
Op termijn zou ik het graag regelmatig gaan gebruiken. Half voor sportieve doeleinden, half voor gezondheidsdoeleinden, jong blijven zeg maar. Dit is uiteraard nog niet voor de eerstkomende jaren, aangezien ik nog maar 21 ben. Maar wou me nu al wat beginnen inlezen.

Wat ik me afvroeg: HGH is toch wel héél duur in vgl met AAS?
Stel dat ik 5iu zet EOD (zo heb ik het ongeveer gelezen in de openingspost, moet voldoende zijn denk ik) en dit 6 maand lang. Snel gerekend is dit 90 dagen 5iu. Prijzen mag ik niet noemen, maar voor 6 maandjes HGH zit je dan toch al snel aan een bedrag van bijna €10k of zit ik fout?
 
  • Like
Waarderingen: kix
BS om HGH daarom te gebruiken
HGH is geen wondermiddel man.
 
idd onzin, gebruik het voor BB doeleinden.. dus icm AAS.
 
BS om HGH daarom te gebruiken
HGH is geen wondermiddel man.

idd onzin, gebruik het voor BB doeleinden.. dus icm AAS.

Niets onzin, heeft na je 30 gewoon heel wat positieve effecten. Zorgt er voor dat oa je huid en botten enzo jong blijven, aangezien je op een bepaalde leeftijd maar 10% zoveel GH aanmaakt als tijdens je jeugd.
Om dezelfde reden ga ik waarschijnlijk na mijn 25 ook test gebruiken. Nutteloos om 1000mg test te gaan zetten en hoge doses HGH, aangezien ik daarvoor niet hard genoeg met BB bezig ben en ook geen monster wil worden. Tussen je 30 en 40 nog rondlopen @90kg en sub 8% lijkt me wel mooi toch? :)

Maar verder heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 16:33 ----------

En oh ja, is wel een wondermiddel :D
 
Allemaal uit de OP:

Als we volwassen zijn houdt HGH zich meer bezig met het behouden van spieren, zorgen voor een sterk immuun systeem, stofwisseling regulatie en handhaaft en herstelt de huid en andere weefsels.

De daling van de natuurlijke aanmaak begint vooral boven de 30 effect te hebben, tegen de tijd dat we 60 zijn maken we ongeveer 10% aan in verhouding van de aanmaak tijdens onze jeugd.

De gevolgen hiervan:

Meer vet toename
Spierafbraak en zwakkere botten(osteoporose)
Slechtere huidstructuur
Verminderde hersenenfunctie, verlies van intellect met het verouderen.
Verminderde coïtusuele prestaties.
Daling van algemene fysiek en geestelijk gesteldheid
Verlaging van het herstel tijdens perioden rust (slaap)
Depressie en moeheid.

Ook verbetert HGH de eiwitsynthese wat dus de hypertrofie weer ondersteunt. Verder versterkt HGH bindweefsels, kraakbeen en pezen.
 
op 45+ leeftijd kan ik me wat voorstellen :)
maar jij bent 21, dan is het onzin..
maw je maakt zelf nog zat groeihormoon aan en bent sterk genoeg.
 
Ik gebruik nu alley evogene 3 iu per dag al meer dan 3 mnd en merk niks er van , slapen is niet echt beter geworden, enz enz, geen tintels niks. heb hiervoor hyg.com.cn gebruikt en hier merkte ik beduidend meer van op een dosis van 2 iu. Dus denk ik dat de alley dik onderdoseerd is . Zijn er meer mensen met die ervaring.
 
Snel vraagje over HGH hier.
Op termijn zou ik het graag regelmatig gaan gebruiken. Half voor sportieve doeleinden, half voor gezondheidsdoeleinden, jong blijven zeg maar. Dit is uiteraard nog niet voor de eerstkomende jaren, aangezien ik nog maar 21 ben. Maar wou me nu al wat beginnen inlezen.

Wat ik me afvroeg: HGH is toch wel héél duur in vgl met AAS?
Stel dat ik 5iu zet EOD (zo heb ik het ongeveer gelezen in de openingspost, moet voldoende zijn denk ik) en dit 6 maand lang. Snel gerekend is dit 90 dagen 5iu. Prijzen mag ik niet noemen, maar voor 6 maandjes HGH zit je dan toch al snel aan een bedrag van bijna €10k of zit ik fout?

Dan zit je idd helemaal fout, tenzij je het fijn vind om flink genaaid te worden natuurlijk? :D
Met UG HGH zit je misschien aan 600 euro voor een halfjaar als je 5iu EOD pakt, met originele pharm grade HGH rond de 2000 euro.
 
Ik gebruik nu alley evogene 3 iu per dag al meer dan 3 mnd en merk niks er van , slapen is niet echt beter geworden, enz enz, geen tintels niks. heb hiervoor hyg.com.cn gebruikt en hier merkte ik beduidend meer van op een dosis van 2 iu. Dus denk ik dat de alley dik onderdoseerd is . Zijn er meer mensen met die ervaring.

Die gebruik ik zelf ook. Wissel daarmee af met hyge.com.cn en genetropin. Ik moet zeggen dat ik van alle 3 niets merk. En ik zet 5iu ed. Wel heel even in het begin, klein beetje pijnlijke knieën en vingers maar echt heel minimaal.
Ik vraag me weleens af of je wel wat behoort te voelen hoor. Heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je juist van slechte hgh bijwerkingen als dikke handen etc krijgt.
En soms denk ik ook eerlijk gezegd dat het een verkooppraatje is. Zo van.."jongens heb nu zulk goed spul, m'n vingers doen kapot zeer".
Daarnaast zijn de bijwerkingen ook tijdelijk bij het begin van het gebruik dus als je begonnen bent op de hyges en je kitje daarna ga je op een ander merk ben je de bijwerkingsperiode al voorbij natuurlijk.
En misschien is het allemaal erg persoonsgebonden, ik weet het niet. Wat ik wel weet van hier op het forum en om mij heen dat jongens zowel over de hyges als de Alley tevreden zijn. Van de genetropin weet ik het wat minder zeker omdat ik die hier nog niet tegengekomen ben en slechts 2 anderen ken die het ook gebruiken.
Misschien verwacht je er teveel van? Net als met alle medicijnen hoef je tenslotte niet de bijwerkingen te krijgen die in de bijsluiter staat. Gelukkig maar anders kunnen we nog geen aspirientje nemen.:D
 
Ja maar je zou je fitter moeten voelen , dieper slapen, je humeur zou er van beter worden. Ik heb geen idee. Ik denk dat er van de ug hgh te veel mee word gesjoemeld, en eerlijk gezegd weet geen allen van ons wat we nu eigenlijk echt in ons lichaam spuiten. Mits je orginele koopt. Ik snap ook niet dat er niemand dit testen laat of testen over vind, ik vind niks terug over de alley evogene,

Ik heb zelfs de fabrikant zijn adres op internet street view gegoogld, nou in die straat in belgie verwacht ik geen serieus lab wat dit netjes zou maken, dus ga ik ervan uit dat ik genaaid ben.
 
Ja maar je zou je fitter moeten voelen , dieper slapen, je humeur zou er van beter worden. Ik heb geen idee. Ik denk dat er van de ug hgh te veel mee word gesjoemeld, en eerlijk gezegd weet geen allen van ons wat we nu eigenlijk echt in ons lichaam spuiten. Mits je orginele koopt. Ik snap ook niet dat er niemand dit testen laat of testen over vind, ik vind niks terug over de alley evogene,

Ik heb zelfs de fabrikant zijn adres op internet street view gegoogld, nou in die straat in belgie verwacht ik geen serieus lab wat dit netjes zou maken, dus ga ik ervan uit dat ik genaaid ben.

Ik moet zeggen dat ik zelf de meeste vertrouwen in de Alley heb hoor. Bij de hyges plakt je leverancier zelf nog de stickertjes op de ampullen.;)
Wil niet zeggen dat het niet goed is want ik gebruik ze zelf ook en heb vertrouwen in de hyges maar om even aan te geven. De Alley ziet er in vergelijking gewoon proffesioneler uit. Maar joh ik weet het ook niet.
Weet wel dat je nog maar erg kort bezig bent, en dat het geen tovermiddel is.
 
Back
Naar boven