MuscleMeat

Sticky Veel Gestelde Vragen: HGH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan zit je idd helemaal fout, tenzij je het fijn vind om flink genaaid te worden natuurlijk? :D
Met UG HGH zit je misschien aan 600 euro voor een halfjaar als je 5iu EOD pakt, met originele pharm grade HGH rond de 2000 euro.

Bump van anderhalf jaar, reported :D
Ben er inderdaad al achter gekomen dat het niet zo extreem duur is. Zelfde probleem heb ik momenteel wel met EPO, maar dat is een andere discussie :p
 
Goedemorgen,
Ik zal mezelf even voorstellen voor ik een vraag post.
Ik ben diabeetje, 28 jaar, sport: zelfverdediging & fitness, begonnen met trainen op mijn 18e.
Werk: techniek.

Ik zag dat dit topic al even gedateerd is, maar heb toch paar brandende vragen over hgh gezien het feit ik zelf er mee aan de slag wil. Wil voor 12 maanden aan de slag. Doseering 1,5 iu per dag.
Hgh:genotropin 12mg 36iu pen.

1) Kun je deze pennen gebruiken in een lean bulk? Gezien het een groei hormoon is, maar ook %tueel gezien een goede vet verbrander?


2) Lees veelal dat de injectie voor het slapen gezet kan worden, en dat je geen vet/maaltijd 2 uur voor injecteren mag consumeren? Hoe kun je dat combineren met je laatste maaltijd na je workout?

3) Ik ben diabeet, wanneer begint de hgh te werken in je lichaam omdat het samen werkt met insuline wat ik 4 maaldaags minimaal gebruik. Zodat ik in de nacht rekening moet houden met een verlaging van de bloed Suikerspiegel.

Graag ontvang ik aanwijzingen die mij verder kunnen helpen :)
Mvg,

Diabeetje
 
Hoi,

Nog even wat informatie wat handig is.
Mijn doelstelling:
Zelfde gewicht maar 10/12% vet.
I.v.m de klasse waar ik in zit.

Hgh, omdat mijn laatste kuur een jaar geleden mij de das om deed en ik depressies er van kreeg. Wat resulteerde in 4 maanden geen sport.

Ik maak gebruik van freestyle libre, nieuw op de markt voor diabeten om je zelf 24/7 te meten met een scanner zonder te prikken. Deze sensor registreerd ook mijn verloop in de nacht. Vandaar de werkingg van hgh op mijn bloedsuiker.
Mvg,
 
Echt geen hgh nodig om van 20 naar 12 te gaan.

1,5 iu per dag is ook geen drol.
 
Echt geen hgh nodig om van 20 naar 12 te gaan.

1,5 iu per dag is ook geen drol.
Begreep dat de pennen van pfizer genotropin voldoen was per dag. Omdat de kwaliteit van de pennen enorm goed is?
 
Een dosering van 1,5 iu op jou leeftijd is pak em beet 0,5 iu meer dan je natuurlijk aanmaak. Stel het is 0,75 iu meer, ik denk niet dat dit ze geld waard zal zijn. Ik verwacht niet dat dit je veel zal opbrengen.
 
Bedankt Ikke heel duidelijke info dit keer, eindelijk iemand die er verstand van heeft was hier al lang naar op zoek.
Spuit nu mijn eerste 3 weken HGH van Alley en ga alles toepassen wat ik lees verder ook kaneel en taurine innemen.

Glutamine en L-arginine doe ik altijd al.

Een andere vraag aan dit forum is ik zoek en weet het al te bestellen per kg rechtstreeks uit china maar vertrouw het niet helemaal
je moet betalen met moneygram ?

Deze soort L-Arginine :

L-Arginine Pyroglutamate is vele malen sterker dan gewone Arginine. Hierdoor is een lagere dosering voldoende voor hetzelfde resultaat als het genomen wordt in combinatie met Lysine. De Pyroglutamate vorm van Arginine wordt namelijk veel beter in de bloedbaan opgenomen. In een studie met 15 gezonde jonge mannen bleek deze combinatie de normale groeihormoonafgifte te verhogen met 2 tot 8 maal.

Het zit in meditropine wat ik ook een dubieus middel vind erg duur en werkt voor geen meter denk ik.
En het zit in GH stack.

Ik wil 'm zo puur kopen maar nergens nog te vinden ?

Je moet 'm wel met lysine combineren wat ook vreemd is want die breekt L-Arginine af ?

Weet iemand te zeggen of en waar het te koop is had wel een Amerikaanse site maar ivm opsturen word ie dan heel prijzig kost niets eigenlijk $ 14,99 per 500 gr

Thanks voor de moeite alvast mocht je me kunnen adviseren
 
Hallo iedereen,
Ben al wat jaren lid hier maar heb n nieuw profiel wegens nieuw emailadres
Heb volgende vraag betreffende Hgh;
Ik ben reeds enkele weken bezig met 2x daags 2.5 iu en ik heb op de injectieplaatsen een rode verdikking die jeukt
Iemand hier ervaring mee ?
 
Back
Naar boven