AndroidHealthClinic

Sticky Veel Gestelde Vragen: IGF-1

Bezoekers in dit topic

jongens dus igf gemengd met bac water is maar 2 dagen houdbaar? Welke vloeistof moet je dan gebruiken om te mixen?
 
Acetic Acid 0.6%
 
Vraagje;

Ben wat research aan het doen naar het ongekoeld bewaren (15-20 graden Celsius) van IGF-1. Nu staat er in dit topic dat het eenmaal gemengt met AA 0,6% tot 2 jaar lang stabiel blijft. Eén probleem, AA is lastig tot niet te verkrijgen.

Heeft iemand ervaring met NaCL 0,9%? Schijnt een redelijk alternatief te zijn. Gekoeld blijft het mengel zo'n 30 dagen stabiel lees ik. Alleen kan ik nergens vinden hoelang het ongekoeld stabiel blijft..

Groet, 10K
 
vraagje, ik heb hier eventueel overheen gelezen. Als je IGF is aangemaakt hoe lang blijft het dan goed? staat uiteraard in koelkast.
 
Ben op zoek naar igf-1 DES, had hem het liefst gehad van alley maar die maakt hem niet..
Vertrouw die "goedkope" igf-1 uit de vs niet zo + het word vaak tegengehouden met de post naar NL.
Iemand tips? Ervaring met merken die wel zuiver waren met DES?
 
Hallo kan iemand mij helpen hoe hij juist klaar te maken bv ik gebruik al paar weken hij van mactropin. En mij is gezegd om 1ml injeciewater op te lossen met product en te verdelen in 3 spuitjes insuline .maar als ik dat doe .heb ik in elke spuit zo.n 30units zitten wat als ik filmkes bekijk w
Veel minder inzit .vandaar mijn gedacht van fout gebruik mvg
 
Hallo kan iemand mij helpen hoe hij juist klaar te maken bv ik gebruik al paar weken hij van mactropin. En mij is gezegd om 1ml injeciewater op te lossen met product en te verdelen in 3 spuitjes insuline .maar als ik dat doe .heb ik in elke spuit zo.n 30units zitten wat als ik filmkes bekijk w
Veel minder inzit .vandaar mijn gedacht van fout gebruik mvg

Dan moet je er minder injectiewater bij doen... bijvoorbeeld 0,6ml. Deze deel je door 3 maakt 0,2ML. Je kunt er ook 0,3ml van maken.. Het is geen rocketscience...
 
Oké nog een vraagje als ik het op los blijft er een schuimla1gje over dat er niet uitkomt is het dan wem voldoende opgelost
 
Iemand ervaringen hgh mactropin .heb wat vragen na 2weken gebruik. Denk dat ik het fout gebruik ofzo
 
Misschien moet je gewoon eens stoppen met gebruiken?
En je noemt ook steeds merknamen
 
Ja merknaam maakt toch niet uit .Da.s om te weten of iemand misch goede resultaten ermee heeft gehaald ofzo.en als ge goed leest vragen sommige wel welk merk enzo .wa moet ik dan zeggen dat zeg ik niet .en ik zal zelf wel beslissen wat ik doe akoord
 
Na 2 weken denk je 10 kilo aan te komen?
Hoeveel IU zet je?
 
Zo.n 5 iu doe ik dagelijks nu al bijna 3weken maar ik ben momenteel al en 5kg afgevallen .maar da.s normaal denk ik van horen zeggen .Ik hoop alleen dat ik goei grief heb omdat als ge een jaartje dat gaat nemen is dat wel belangrijk .sommige klagen omdat ik het merk vernoem maar hoe kan ik het anders weten .Ik weet dat ik het tijd moet geven vandaar dat ik van plan ben een jaartje te nemen
 
iemand die igf-1 heeft genomen voor 4 weken en zijn resultaten ervan? ik ga het nemen binnenkort maar vroeg me af van de gebruikenden hun ervaring is
 
Back
Naar boven