XXL Nutrition

Sticky Veel Gestelde Vragen: Pgf2a

Bezoekers in dit topic

mwaa was het van plan maar injecteren bevalt me eigenlijk wel goed...zal binnekort gellie make
 
heb juist gehoord dat pgf2a, synthol is, zal wellicht wel niet waar zijn maar zou toch graag bevestiging hebben?
 
jammergenoeg niet:D...
 
ok goed nieuws dan :) , heb gelezen dat je het al hebt genomen, zit voorlopig goed te groeien (vooral benen en schouders) maar men borst blijft hangen, zou het eventueel goed zijn om pgf2a te nemen gewoon voor men borst?
 
whaaaaa dats erg pijnlijk...heel erg pijnlijk..volgens mij had ik in mn gekke dagen daar ook geprikt..maar was niet lekker..
kuiten pas geprikt en die deden ook unruhl pijn, tri/bi/schouders daarentegen wel relax...
 
whaaaaa dats erg pijnlijk...heel erg pijnlijk..volgens mij had ik in mn gekke dagen daar ook geprikt..maar was niet lekker..
kuiten pas geprikt en die deden ook unruhl pijn, tri/bi/schouders daarentegen wel relax...

zou die transdermal niet veel gebruikersvriendelijker zijn..??
 
ja daar d8 ik 10sec gelede ook in ene aan..zou stuk aangenamer zijn..hmm
 
IK geloof dat je juist uit orgaan buurt moet blijven
 
De plaatselijke spiergroei die door PGF word veroorzaakt is dat blijvend of is het noodzakelijk om de injectlocaties nog extra te trainen om het resultaat te behouden?
 
Omdat het vrij lokaal werkt..iets te lokaal.....zal het nog ergens opzoeken
 
Ik heb ook ergens gelezen dat het niet op de bortspier gebruikt moest worden ivm het gevaarlijk groot groeien van de hartspier.

Kan het subcutaan geinjecteerd worden, trouwens?
En is het dan misschien een goed idee om te gebruiken ornd de buikspier en/of lovehandles ivm de capaciteit om vetcellen te vernietigen?
 
Als je het niet in je borst moet spuiten omdat je miss een groot hart krijgt, zou ik het ook niet in mn buikspieren spuiten...
Maar die ene kerel in het artikel deed dat wel, en bij hem kwamen de aders flink door als ik het goed gelezen heb...
 
Even een korte toevoeging mbt de bijwerkingen. Bij overmatig cq. te lang gebruik loopt men de kans dat de oogbolspier los kan geraken, hetgeen kan uitmonden in (blijvende) staar! Verder blijkt er een medicijn te zijn dat de krampen in de darmen zo goed als uitsluit. Ik hoop jullie op korte termijn hierover te berichten, tenzij iemand al weet over welk medicijn het gaat. Is mijn eerste dag op dit forum, dus ben nog niet helemaal geupdate....

gr. Traps
 
iemand nog updates?
 
iemand nog updates?


heb het bijna in alle plekken van me lichaam gespoten en ook ERG veel in me borst, heb er geen probleem mee gehad en ook de 3 maandelijkse onderzoeken etc gaven geen gekke dingen aan.
injecteren rond om je gordel kan je extreme kramp in je pens geven, maar ook daar zijn weer middeltjes tegen die zorgen dat je darmpjes lam gelegt worden.
ik zelf vind pgf-2 een onwijs goed goedje, maar je moet wel doorzetten om tegen de pijntjes te kunnen waar je op den duur wel aan went hoor (pijn is tijdelijk, groei is voor jaren).
 
heb het bijna in alle plekken van me lichaam gespoten en ook ERG veel in me borst, heb er geen probleem mee gehad en ook de 3 maandelijkse onderzoeken etc gaven geen gekke dingen aan.
injecteren rond om je gordel kan je extreme kramp in je pens geven, maar ook daar zijn weer middeltjes tegen die zorgen dat je darmpjes lam gelegt worden.
ik zelf vind pgf-2 een onwijs goed goedje, maar je moet wel doorzetten om tegen de pijntjes te kunnen waar je op den duur wel aan went hoor (pijn is tijdelijk, groei is voor jaren).

qua pijn merk ik zelfs helemaal niks meer van de pgf...eerder beetje volgepompt gevoel...het wend dus wel aardig, want de eerste paar keer toen ik aan de pgf zat deed het fokking zeer...
 
Laatst bewerkt:
@ Klaas,

Kijk daar kan ik je karma voor geven maar die is op!
Teken dat je een BIKKEL bent en er aan went als een vent!! toppie dude
 
Als ik het goed begrijp heeft Pgf2a zowel een thermogene als een anabole werking?

- Iemand nu al de gel gemaakt en geprobeerd?
- Verdwijnen gains net als met AAS?

Hoe weegt dit product af tegen clen en DNP kwa fat loss?
 
Back
Naar boven