XXL Nutrition

Sticky Veel Gestelde Vragen: Pgf2a (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het zal ongetwijfeld in de tekst hebben gestaan maar ben op t moment te beroerd om veel engels te lezen:D
maar hoe vaak injecteer je dit als je alleen in je borst wilt injecteren? wekelijks? maandelijks? je mag er na 3 dagen die spiergroep niet trainen dus zal het niet gauwin me schouders zetten aangezien je die met vrijwel elke spiergroep van t bovenlichaam al aanspreekt...
 
het zal ongetwijfeld in de tekst hebben gestaan maar ben op t moment te beroerd om veel engels te lezen:D
maar hoe vaak injecteer je dit als je alleen in je borst wilt injecteren? wekelijks? maandelijks? je mag er na 3 dagen die spiergroep niet trainen dus zal het niet gauwin me schouders zetten aangezien je die met vrijwel elke spiergroep van t bovenlichaam al aanspreekt...

optimaal 6x per dag...maar 4x ook wel ok..2xlinks, 2x rechts doe ik altijd.
 
tering zet het nooit in je buikvet in ieder geval (subcutaan) helemaal rood en voelt dikker aan:eek:
 
Even een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden: overal wordt een frequentie van 4-6x /d aangeraden. Nu is het een beetje onpraktisch om het op het werk te doen, vooral als je snel naar een toilet moet kunnen sprinten. Durft iemand een schatting te maken over de ernst van de afname van de systemische effectiviteit bij de volgende routine:
06:00
08:30
17:00
19:00
21:00

Dus zeg maar de werkdag zelf overgeslagen. (ik werk minder dan 8 uur per dag, normaliter).
 
ik zet laatste tijd alleen nog maar 2x per dag en eigenlijk vind ik dat al redelijk ok als je bv 1 spiergroep wilt aanpakken...
 
@klaas: kan je je pgf2a schema anders een posten? ik heb problemen om een planning op te maken voor triceps,biceps en schouders (mss ook abs) van borst blijf ik weg.

Als ze zeggen 5x per dag, is dan 1keer links+rechts of telt dit voor 2 keer?
Dus
L tricep
R tricep
L bicep
R bicep
L delt
R delt
abs

Mss kan ik dan beter om de 2weken ofzo (hoelang neem je pgf2a?) wisselen. Bv 2weken armen, 2weken schouders+abs.
 
yoo ja zit nu aan pgcl (synthetische pgf2a), mijn schema is nu (tijdje geleden deed ik hetzelfde met pgf)als volgt:
sochtends:
linker biceps + rechter bicep
smiddags:
linker tricep + rechter tricep
savonds
linker schouder + rechter schouder

ik doe linker en rechter tegelijk, maar je zou ook dit nog eens kunnen spreiden. Opzich wel goed te doen met die kleine slin naaldjes..
 
het enige verschil met pgcl en pgf2a is dat het synthetisch is?
 
vind je het nu blijvende resultaten opleveren, want ik lees in de ervaringen altijd superpump tijdens het trainen....maar ja dat is maar tijdelijk
 
het enige verschil met pgcl en pgf2a is dat het synthetisch is?

jhaa je kan daarom veeel minder ervan nemen en schijnt ook relatief sterker te zijn. De wat serieuse bijwerkingen van pgf2a zijn ook een stuk minder bij pgcl
 
vind je het nu blijvende resultaten opleveren, want ik lees in de ervaringen altijd superpump tijdens het trainen....maar ja dat is maar tijdelijk

jhaa vetverlies voornamelijk, spiergroei moet je denk ik beetje met igf/hgh vergelijken..dus iets dat heeel langzaam gaat en meer een subtiel iets is..vetverlies en pomp is wel vrij direct waarneembaar...
 
Hoe zit het met naturel PGF2a verhogers? Zoals "aescin" werkt dit enigszins?
 
mij hebben ze gezegd dat je he net na de training moet zetten in de getrainde spier, en dan om de 20 minuten . dan helft link en helft rechts en dat 5 keer
iemand hier ervaring mee
 
kan ook nergens lezen hoelang het wordt gebruikt..
is da 4 weken of langer???
 
welke dosis is aan te geraden om me te beginnen 0.5mg per siteinject?
 
Back
Naar boven